خرید سرامیک – آیا این یک کلاهبرداری است؟

در این مقاله قصد داریم شما را با دلایل تغییر رنگ کاشی و سرامیک به خصوص سرامیک کف آشنا نماییم تا اگر امکانش بود از اتفاق افتادن آن جلوگیری نمایید. در صورتی که این درزها به خوبی پر نشوند پس از مدتی آب به زیر کاشی نفوذ پیدا کرده و درصورتی که کاشی و سرامیک از کیفیت خوبی برخوردار نباشد باعث تغییر رنگ آن میشود. برای رنگ کردن کاشی و سرامیک رنگ هایی بر پایه آب یا اکریلیک پیشنهاد نمی شود چرا که این رنگ ها چسبندگی لازم برای استفاده روی کاشی و سرامیک را ندارند. ۸۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. همچنین دقت داشته باشید غلطک رنگ را از ماده پرایمر پُر نکنید که هنگام کشیدن آن روی سطح مواد از داخل آن ریزش کند. Th​is article w as w​ri tten by behsaznama Content G en erator Dem ov ersi on!

متریال نمای خشک

ایران مواد یک وبسایت محتوایی در حوزه مواد مهندسی است که از سال 1387 فعالیت خود را با هدف توسعه فن و دانش مهندسی مواد در ایران آغاز نموده و همواره برای اعتلای آن تلاش می کند. لیکن در اجرای نماها ی خشک، با توجه به نصب به روش صنعتی ، با گذشت زمان نیازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمی باشد و درصورت آسیب دیدگی، هر کدام از پلاک ها قابل اصلاح و تعویض می باشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از گذشت عمر مفید آن (بالای ۵۰ سال) می توان تمامی مصالح مصرف شده را اعم از فلزات زیرسازی(آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . برای این کاشی کاری نمی توانید انجام دهید در واقع آنها را باید جدا نمایید و سعی کنید در فضاهای دور از دسترس استفاده نمایید.

پرسلان توسط ماهرترین تکنسین ها در خدمت شماست.

برخی از شناخته شده ترین مدل های نمای خشک عبارتند از : سرامیک پرسلانی ، کاشی و سفالینه ، کرتین وال ، صفحات آلومینیوم کامپوزیت و… زمانی که شما یک مدل کاشی و سرامیک را انتخاب میکنید ممکن است پس از باز کردن بسته بندی کاشی و سرامیک متوجه شوید برخی از کاشی ها دارای رنگ متفاوتی هستند. امروزه با توجه قیمت کاشی و سرامیک ها تعویض مدام آن برای هیچکس امکان پذیر نیست. تصویر زیر سیر تبدیل مواد تشکیل دهنده کاشی و سرامیک تا تبدیل شدن به کاشی را نشان می دهد. ولی با استفاده از مواد و رنگ های با کیفیت بالا می توانید از هر گونه دوباره کاری در رنگ کردن کاشی ها جلوگیری کنید. کاشیران از اولین مراحل خرید سرامیک تا بارگیری و نصب سرامیک پرسلان توسط ماهرترین تکنسین ها در خدمت شماست. همچنین باید صبر داشته باشید تا هر بار لایه پرایمر و لایه رنگی که میزنید خشک شود. لعاب کاشی یکی از مهمترین بخش هایی است که باعث ضد آب شدن کاشی و سرامیک میشود هر چه این لعاب کلفت تر باشد به همان میزان جذب آب آن از سطح کاهش میباید اما لعاب های لایه نازک به آسانی آب را از سطح جذب میکنند و باعث تغییر رنگ کاشی و سرامیک میشوند.

همچنین هر دو لایه باید بسیار سبک و نازک کشیده شوند. رنگ طوسی برای استفاده درکف آپارتمان بسیار مناسب است و میتوانید از انواع طوسیهای روشن و تیره استفاده نمایید. همراه ما باشید تا انواع نمای خشک را بررسی نماییم. ابتدا طراحی­ های لازم به جهت نوع قرارگیری اتصالات و انواع مورد استفاده مانند دست عنکبوتی، اتصال دهنده، شیشه و فریم اصلی یا چارچوب انجام می­گیرد به عنوان مثال برحسب نوع پروژه و محل نصب شاید نیاز به استفاده از نوع ۱ تا ۴ شاخ آن باشد. رنگ خود را از دست می دهند و زشت می شوند، در نتیجه باید آن ها را عوض کرد؛ اما سرامیک های خشک اینگونه نیستند وهمواره زیبایی شان را حفظ می کنند. سرامیک ها را آماده کنید. البته فقط سرامیک ها مهم نیستند، دوغاب ها را نیز به طور دقیق تمیز کنید. پس از خشک شدن هم یکبار دیگر با دستمال نمناک به روی سطح بکشید تا کاملا از تمیز بودن و یکدست بودن سطح مطمئن شوید. دقت داشته باشید هنگام سنباده کشی به سطح فشار وارد نکنید چرا که ممکن است منجر به شکسته شدن کاشیها شود.

سرامیک نانوتیس

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مجموعه ها دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید