پنج روشی که می‌توانید رنگ سرامیک را از تجارت خود حذف کنید

رنگ کردن موزاییک حمام و سرویس بهداشتی، به دلیل قرار داشتن کاشی در معرض آب و رطوبت از حساس ترین نوع رنگ کردن کاشی و سرامیک است، که باید از روی اصول و با استفاده از مواد رنگ کاری مرغوب صورت گیرد. لعاب پرسلین پوششی سرامیکی است که روی بسیاری از لوازم فولادی مانند اجاقهای آشپزخانه اعمال میشود. رنگ آمیزی و تغییر رنگ سرامیک کف و همین طور رنگ کاشی بین کابینت های زمینی و هوایی آشپزخانه ، با انجام درست مراحل و کاربرد صحیح مواد، به راحتی در منزل انجام میگیرد. محافظتی که نانو سرامیک از بدنه خودرو به عمل میآورد از هر دو مدل قبلی قویتر است. هر دوی همین سرامیک های پرسلانی برای کاربردهای اداری، تجاری و مسکونی مطلوب می باشند. دومین قلم مذکور سازه ای متشکل از پروفیل های فلزی است که به شکل عمودی قرار گرفته اند (شاسی اصلی) و توسط پرچ، پیچ و یا قلاب و با استفاده از مکانیزمی قابل تنظیم جهت اصلاح شاقولی جداره سازه به نمای نهایی و یا پروفیل های دیگری وصل می شود. پس از تهیه نقشه های کارگاهی بر اساس وضع موجود نمای ساختمان و اجرای زیر سازی فلزی برای رفع بی نظمی های نما و همچنین اتصال نمای خشک به سازه اصلی ساختمان، براکت های فلزی با اتصالات مکانیکی و یا از طریق جوش به شبکه فلزی زیرسازی اتصال می یابند. Da ta was creat ed with behsaznama C​on​te nt Generator D emov​er​sion.

یافتن بهترین نمای ساختمان

رایجترین دستهبندی سرامیک خشک نما بر اساس و نحوه تولید، ضخامت ، سیستم های زیر سازی اجرا و آنها است. درحالت نصب نما بر روی ساختمان نوساز هر دو روش قابل اعمال می باشد. سپس پروفیل های آلومینیومی به صورت قائم و شاغول شده بر روی براکت ها نصب می شوند. علاوه بر نگهداری ثبوت رنگ در برابر مواد شیمیایی مخرب، همین مدل نمای سرامیکی در برابر اشعه های مضر خورشید مانند اشعه ی یو وی هم ثوبت رنگ خود را حفظ می کند. این نوع، ورق هایی با روکش طرح چوب یا انواع طرح های دیگر از ترکیب های رزین های فنولیک و لایه سلولزی به وجود می آید، که پس از قرار گرفتن در دمای بالای 145 درجه و فشار bar 300 تبدیل می شود به صفحات محکم. نکته مهم: شما می توانید با کمک ترکیب رنگ کاشی ها از تیرگی یا روشنی رنگ کاشی و سرامیک بکاهید. با انتخاب رنگ طوسی به طیف گسترده ای از رنگ ها برای طراحی داخلی دسترسی دارید و می توانید فضایی شیک و مینیمال را خلق کنید که نه تنها زیبا و چشمگیر است، که بعید است تا مدت ها از چشم تان بیفتد. برای اجرای نمای ساختمان باید از متریالی استفاده شود که باکیفیت، زیبا و سبک باشد. Po st was cre᠎ated by behsaznama Con᠎tent Gen erat​or ​DE​MO!

تمیزکردن سرامیک

با درک این مطلب می توان نتیجه گرفت که برای دیوارهایی که در آن ها ابعاد بزرگی از شیشه وجود دارند و نما در قسمت های باریک میان این شیشه ها باید انجام شود، اجرای نمای خشک بسیار پرهزینه خواهد بود. زیرا به دلیل رنگ خاص و نوع طرحی که دارند بسیار شبیه به پارکتهای چوبی هستند. چه از اجزای اتصال دهنده موضعی (پایه) و چه از پروفیل های عمودی و چه از پروفیل های افقی استفاده شود به هر شکل لازم است که پوشش نما را به جداره خارجی سازه پشت آن متصل کرد. این سیستم از مجموعه کاملی از اجزاء با عملکردی استاتیکی جهت اتصال پوشش خارجی نما به سازه بنا و نهایتا” تحمل بارهای وارده بالاخص نیروی باد ساخته شده است. یکی دیگر از انواع سرامیک های پرسلانی که به روش خشک در نما اجرا می شوند، سرامیک های فول بادی هستند. یکی از از عوارض نامگذاری این سرامیک ها نحوه نصب آن ها می باشد، در کارگزاشتن آن ها از هیچگونه ملات سیمانی به کارگیری نشده و اساسی شیوه هایی چون سیستم کارگزاشتن انکری، طرز کارگزاشتن نمایان، روش کارگزاشتن غیر نمایان، کارگزاری کلیپس مخفی شیاری نصب می شوند.

کارخانه سرامیک

سیستم نصب می تواند از اجزای زیر تشکیل شده باشد: قلابهای قرار داده شده در نقاطی معین “اتصال دهنده موضعی، یک سازه اتصال دهنده گسترده. در این نوع روش از نصب سرامیک خشک، اجزای نگهدارنده تایل های سرامیکی روی نما نمایان هستند. اگر رطوبت برای مدت طولانی روی سرامیک بماند کم کم تبدیل به لکههای زرد میشود که برای جلوگیری از این مشکل باید بعد از شستن سرامیک آن را با تی و دستمال تمیز خشک کنید. زیر سازی فلزی نمای سرامیک خشک به طور معمول از قوطی های آهنی عمودی و افقی تشکیل می شوند که حتما باید با لایه ضد زنگ پوشانده شوند تا مقاومت لازم در برابر شرایط جوی را دارا باشند. لایه جریان هوا، فضایی با ضخامتی ۳ تا ۵ سانتیمتری بین عایق و پوشش نما می باشد. از لحاظ ایمنی، استفاده از متریال بومی سازی شده و منطبق با تکنولوژی حال حاضر برای طراحی بهتر محیط و همچنین سایر ویژگی ها، باعث شده است تا بسیاری از شرکت ها برای نما به دنبال نمای خشک باشند. مواد سرامیکی همچنین میتوانند، مشابه مولکولهای خطی در پلاستیکها، به صورت زنجیره ای نیز وجود داشته باشند. عملکرد لایه پوشش نما حفاظت از ساختمان در مقابل عوامل جوی و همچنین نمایش نقطه نظر معماری طراح آن می باشد.

معایب نمای سرامیک خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نما لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید