یک اطلاعات به رنگ سرامیک در هر سنی

درزگیری و بندکشی کاشی و سرامیک ، یک درزگیری و بندکشی خمیر بند کشی ی پایه سیمانی است که پس از اختلاط با آب آماده مصرف شده و با قدرت درزگیری و بندکشی ندگی بالا برای درزگیری و بندکشی اندن انواع کاشی بر روی سطوح مختلف بکار می رود. این مواد پس از حرارت و ترکیب با یکدیگر شکل داده می شوند و در نهایت تبدیل به توده ای سخت و غیر حلال با مقاومت بسیار بالا می شوند. پس باید برای انتخاب پوشش آن وقت و انرژی مطالب بشتر کافی اختصاص دهید. در حمل و نقل و جابه جایی این محصولات باید دقت بیشتری انجام گیرد . از آن جایی که نمای سرامیکی نصب ساده ای دارد و نیاز به نگهداری پیچیده ای ندارد، بنابراین از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. هنگام پیدا کردن کاشی سرامیکی که مد نظر دارید، حتما مطمئن شوید که برای نصب کف مناسب است یا خیر. متخصصان و کارشناسان کاشی سرامیک مهسرام برای هر یک از کاربریهای مد نظر شما جدیدترین و باکیفیتترین مجموعه کاشی سرامیک را آماده و ارائه کردهاند. اگر ساختمان مورد نظر در منطقهای سایهگیر قرار دارد، میتوانید از کاشیهای رنگ روشن استفاده کنید ؛ این نوع کاشیها باعث روشن جلوه دادن فضا میشوند.

دیتیل نمای خشک سرامیک

سبک، طرح، بافت و رنگ کاشیهای فضای باز باید با ظاهر کلی خانه شما هماهنگ باشد. 1-برای کرم بندی بر روی دیوار باید شاقول را بر سطح دیوار قرارداد تا بتوان ضخامت کرم را برای ریسمان کاری تعیین نمود .2-با توجه به ارتفاع دیوار محل هایی که بایستی کاشی شود که معمولاً 3 متر می باشند ، در این صورت کرم با نشانه را در ارتفاع 80/2 سانتیمتری مانده به سقف انداخته و آن را کرم a می نامیم . تعریف کرم : کرم به یک نشانه 10×10 سانتیمتری گچی یا سیمانی که سطح روی آن مبنای آستر ملات سیمان یا اندود کاری یا کاشیکاری گفته می شود. ابتدا از یک ضلع شروع می کنیم ، کرم تخت را در ابعاد 10×10 سانتیمتر و به ضخامت 2 سانتیمتر با ملات سیمان و توسط ماله به طور مسطح می سازیم و اطراف کرم را به اصلاح می کشیم (پخ می کنیم) تا کرم از روی سطح دیوار جدا نشود در ضمن کرم را طوری می سازیم که سطح آن از هر طرف کاملاً تراز باشد . سنگ پله: پوشش دیوارهای داخل ساختمان استفاده از سنگ برای دیوار داخلی ساختمان ظاهری بسیار باشکوه و خنک به آن می بخشد.اصولاً از سنگ برای پوشش دیوار حمام وسرویس بهداشتی،ساختمان های اداری،فروشگاه ها،سالن های غذاخوری استفاده می شود.سنگی که برای دیوار به کار می رود باید ظاهری زیبا و سطحی جلاخورده داشته باشد.علاوه بر آن تخلخل آن کم باشد تا در اثر شستشو با مواد شوینده آسیب نبیند و مقاومت آن کم نشود.

شمشه تراز را بر می گردانیم (سر می گردانیم) یعنی کرم چهارم را با کرم اول تراز می کنیم چنانچه دو کرم با یکدیگر تراز باشند کرم گیری صحیح اجراء شده است وگرنه باید دو مرتبه تراز شوند . ماده اصلی چسب های دیواری معمولاً پلیمرها یا سیمان است.چسب های پلیمری فقط در برابر رطوبت مقاومند در حالی که چسب های ضد آب برای چسباندن صفحات (سرامیکی)دیواری و موزائیک ها در محل های به کار می روند بعضی از محصولات اکریلیکی در موقع خود گیری آمونیاک آزاد می کنند. فقط بایستی موقه نصب، و ملات ریزی، از سیمان خشکه استفاده ننمود.اما برای نقاط سردسیر، الزاما بایستی از سرامیک های پرسلانی که ضد یخ هم هستند، در نمای خارجی ساختمان استفاده نمود. سرامیک و کاشیهای کف برای انواع فضاهای داخلی و خارجی کاربرد دارند. اما در صورتی که این منطقه نور خورشید زیادی دریافت کند، باید کاشیهای تیره رنگ را انتخاب کنید. قبل از اقدام به کاشیکاری دیوارها ، اضلاع افقی و عمودی دیوار باید کرم بندی و کاملاً تراز و شاقول باشد . باید قبل از انتخاب کاشی در فضای باز، در نظر داشته باشید که آن را برای پوشش دیوار انتخاب میکنید یا پوشش کف و بر همین اساس باید نکتههای مهم و کاربردی هر یک مورد توجه قرار گیرد. This was cre​at​ed with t he ​help of G᠎SA Conte nt Gener​at᠎or ᠎DE MO !

متریال نمای خشک

کاشیهای مختلفی برای گلخانه ، محوطه، استخر، دیوار و کف وجود دارد. سرامیک های پرسلان مهسرام با وجود جذب اب بسیار پایین خود ، نسبت به فشار و فرسایش نیز مقاوم هستند. چنانچه در روش اعمال چاپ از تکنولوژی چاپ رندوم استفاده شده باشد، ماهیت طرح مشابه نمونه های طبیعی دارای افکت های متنوع طرح و رنگ بوده که در زیبایی طرح نقش به سزایی دارند . هر پانل با پوشش سرامیکی یکپارچگی صوتی و سازگاری کامل با طراحی را با رنگ، طرح و دانه در سراسر بدن ارائه می دهد و زیبایی آن در طول زمان تغییر نمی کند. این ویژگی نمای خشک سبب شده تا بسیاری از مشکلاتی که طراحان، مهندسان، متخصصان و مدیران پروژه ها با آن روبرو هستند، برطرف شود و با استفاده از این مصالح در هر سایز، ضخامت و رنگی که لازم است، به بالا رفتن کیفیت نما و اجرای کامل طرح مورد نظر خود خواهند رسید. قرار گرفتن در معرض نور و شرایط آبوهوایی میتواند عمر و کیفیت کاشی و سرامیک را تحت تاثیر قرار دهد و به همین دلیل برای انتخاب کاشی این بخش از ساختمانها، بسیار باید با دقت عمل کرد. به طور مثال رنگ سرامیک، لعاب سرامیک، سایز سرامیک، شرکت تولید کننده، میزان عرضه و تقاضا در بازار، متراژ ملک، میزان جذب آب، کیفیت سرامیک و غیره در تعیین قیمت نهایی نمای سرامیک نقش مهمی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید