نمای ساختمان Cover Up

از کاشی و سرامیک پرسلان مهسرام میتوان در فضای باز نیز استفاده کرد. قرار گرفتن در معرض نور و شرایط آبوهوایی میتواند عمر و کیفیت کاشی و سرامیک را تحت تاثیر قرار دهد و به همین دلیل برای انتخاب کاشی این بخش از ساختمانها، بسیار باید با دقت عمل کرد. بیشترین فروش سرامیک کف مربوط به طرح سنگ روشن و طرح چوب یا پارکت می باشد. این نوع سرامیک در دمای بالا و حدود 1400 درجه تولید می شود. آرمن متشکل از تیمی متخصص و متعهد با بکارگیری دانش روز ، بهترین مشاوره، طراحی و اجرای نما را در پروژه های شما خواهد داشت. البته باید توجه داشت که برخی از تولیدکنندگان کاشی علاوه بر سیمان و شن و ماسه ، از درزگیری و بندکشی های سرامیکی و کاشی برای افزایش مقاومت ، دو برابر شدن کاشی و جلوگیری از تاب خوردن در حالت اولیه خود استفاده می کنند.درزگیری و بندکشی به شما امکان می دهد فضای تمیزتری داشته باشید ، خبری از کارهای کثیف معمول هنگام کاشی کاری و نظم و دقت بسیار بالاتری داشته باشید. دیوار پرده ای به عنوان دیواری نازک و معمولاً با قاب آلومینیومی تعریف می شود که حاوی پر از شیشه ، صفحات فلزی یا سنگ نازک است.

سرامیک خشک چیست

قبل از اقدام به کاشیکاری دیوارها ، اضلاع افقی و عمودی دیوار باید کرم بندی و کاملاً تراز و شاقول باشد . به مرور زمان در اثر انبساط و انقباض نمای سرامیک دچار ترک و شکستگی خواهد شد. نهایتاً ورقهای آلومینیوم کامپوزیت بهوسیله اتصالاتی آلومینیومی U شکل (موسوم به بچه ناودانی) که در داخل لامل های آلومینیومی قرار میگیرند، بر روی لامل ها نصب میگردند. در دسته بندی محصولات گروه آذین آرک azinarc کاشی و سرامیک می توان به محصولات صنعتی نیز اشاره نمود که جهت کف کارخانجات، هایپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای، آزمایشگاه ها، حوضچه های اسید اشاره نمود. 1-برای کرم بندی بر روی دیوار باید شاقول را بر سطح دیوار قرارداد تا بتوان ضخامت کرم را برای ریسمان کاری تعیین نمود .2-با توجه به ارتفاع دیوار محل هایی که بایستی کاشی شود که معمولاً 3 متر می باشند ، در این صورت کرم با نشانه را در ارتفاع 80/2 سانتیمتری مانده به سقف انداخته و آن را کرم a می نامیم . توجه داشته باشید که فضای باز نباید فضای جداگانهای به نظر برسد؛ بلکه برعکس، باید با تم کلی خانه شما ترکیب شود. متخصصان و کارشناسان کاشی سرامیک مهسرام برای هر یک از کاربریهای مد نظر شما جدیدترین و باکیفیتترین مجموعه کاشی سرامیک را آماده و ارائه کردهاند.

قیمت اجرای نمای سرامیک خشک

 This artic le h as  been generated by G SA C​ontent᠎ Generator DEMO᠎!

در هنگام خرید و انتخاب محصول میتوانید از مشاوره و راهنمایی کارشناسان مهسرام برای انتخاب کاشی سرامیک مورد نظر خود بهرهمند شوید. به طور کلی میتوان گفت سرامیکها برای استفاده در نمای ساختمان نامناسب هستند؛ زیرا در اثر تغییرات آب و هوا، تاثیرات بدی روی آنها گذاشته میشود و زیبایی آنها روز به روز کاهش پیدا میکند. معمولاً کسی به نظافت نمای بیرونی ساختمان اهمیت نمیدهد؛ اما خصلت سرامیک باعث میشود که بعد از هر بار نظافت، به جلا و زیبایی قبلی آن برگردد. نمای بیرونی خانه شما میتواند جذابیت خانه شما را ایجاد کند یا آن را از بین ببرد. از همین رو، برای پوشش گلخانه ها، پیشخوانهای فضای بیرونی خانه، سکوهای حیاط و سایر محوطهها یا فضاهای خارجی نیز، این نوع کاشی سرامیکهای با جذب اب بسیار پایین مورد استفاده قرار میگیرند. کاشیهای مختلفی برای گلخانه ، محوطه، استخر، دیوار و کف وجود دارد. ابتدا از یک ضلع شروع می کنیم ، کرم تخت را در ابعاد 10×10 سانتیمتر و به ضخامت 2 سانتیمتر با ملات سیمان و توسط ماله به طور مسطح می سازیم و اطراف کرم را به اصلاح می کشیم (پخ می کنیم) تا کرم از روی سطح دیوار جدا نشود در ضمن کرم را طوری می سازیم که سطح آن از هر طرف کاملاً تراز باشد .

به کار میروند سنگهای آهکی و سنگهای آذرین هستند.

کاشی و سرامیک اگر به درستی و متناسب با کاربری خود انتخاب شود، میتواند بسیار بادوام باشد. سبک، طرح، بافت و رنگ کاشیهای فضای باز باید با ظاهر کلی خانه شما هماهنگ باشد. شمشه تراز را بر می گردانیم (سر می گردانیم) یعنی کرم چهارم را با کرم اول تراز می کنیم چنانچه دو کرم با یکدیگر تراز باشند کرم گیری صحیح اجراء شده است وگرنه باید دو مرتبه تراز شوند . پس از نصب رج اول عمل دوغاب ریزی پشت کاشی بوسیله ملاقه ، بسیار آهسته و بدون فشار ، دوغاب بر پشت کاشی به طور سرتاسری در چندین لایه تکرار می شود ، تا دوغاب ماسه سیمان بر سطح کاشی رج اول برسد . مرحله بعد آخرین کرم است که به فاصله اول و دوم ساخته می شود و توسط شمشه تراز دو کرم سوم و چهارم با یکدیگر تراز می شود . فضای خالی : برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، اتلاف انرژی و تهویه، فضایی خالی بین نما و عایق در نظر گرفته می شود. دو گروه از سنگهای طبیعی که در نمای ساختمان به کار میروند سنگهای آهکی و سنگهای آذرین هستند. گرد و خاک بین سطح آنها گیر می کنند و برای از بین بردن آنها نیاز به استفاده از برس سیم یا جت قدرتمند آب است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مطالب بشتر دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید