به مهارت های نمای ساختمان خود ایمان داشته باشید اما هرگز از پیشرفت دست نکشید

اطلاعات درجشده در مورد کارخانه کاشی و سرامیک اطلس در این صفحه براساس اطلاعات موجود در نقشه و مسیریاب نشان میباشد. پس قبل از اینکه این کار را به کسی محول کنید در مورد مهارت و دانش کافی آن شخص اطمینان حاصل کنید. ولی در بخشهای حساس تولید جهت دستیابی به محصولات با کیفیت و کمترین ضایعات نیاز به خریداری دانش فنی و تجهیزات خارجی است. بنابراین هزینه خریداری رسها بسیار پایینتر از مواد دیگر است. براساس فرمولاسیون بدنه محصول ، مقادیر معینی از خاک های مختلف به دستگاهی بنام بارمیل انتقال می یابد ، در مخزن این دستگاه دوار ، خاک انتقال یافته به همراه آب و مواد شیمیایی و گلوله های آلومینایی مخلوط گشته و به دوغاب تبدیل می شود. نوار های حامل ، بیسکوئیت را به داخل کوره هدایت کرده و در حرارتی معادل 1200 درجه سانتی گراد متناسب با فرمولاسیون بدنه حرارت داده می شود. استفاده از سرامیک در کف سازی و نماسازی یا در تولیدات وسایل بهداشتی و مصالح ساختمانی نظیر انواع آجر سفال های تزئینی داخل و خارج ساختمان سفال های بام ساختمان، کانال های فاضلابی، سفال های ضد اسیدی همه از سرامیک هایی است که از دیرباز تهیه و مصرف می شده همچنین کاربرد سرامیک در صنایع مختلف نظیر تهیه وسایل مقاوم در برابر حرارت و الکتریسیته، فیوزهای الکتریکی، شمع اتومبیل، ریخته گری، تهیه المان های حرارتی بسیار دقیق، وسایل فضایی، سمباده، براده برداری، تراشکاری ها و ریخته گری فوق دقیق، آجرهای نسوز، مقره های الکتریکی، المان های تصفیه آب، پوسته موتور، گرافیت، بتن، مواد نسوز، بدنه سفینه های فضایی، انواع سیمان ها، محصولات شیشه ای و هزاران کاربرد دیگر که روز به روز بر اهمیت سرامیک می افزاید.

توجه-گرفتن روش‌ها به نمای ساختمان

همین سوراخ ها باعث شده اند تا سرامیک مجوف به یکی از مستحکم ترین و مقاوم ترین مصالح ساختمانی در برابر فشار و تنش تبدیل شوند. اگر قصد دارید نمای ساختمان مسکونی و اداری خود را تغییر دهید باید بهدنبال شرکتی باشید که در این زمینه حرفهای است و میتواند با بهترین مصالح موجود نمای فوقالعادهای به عمارت شما هدیه دهد. همانگونه که از عنوان متریال نمای خشک بر می آید ، تفاوت اصلی این نما با نمای معمول (ملاتی) در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص شیارزن در پشت سرامیک شیار هایی با زاویه ی ۴۵ درجه ایجاد میگردد و سپس قطعات کلیپس از جنس آلومینیوم در محل شیار ها به صورت کشویی نصب و سرامیک ها به صورت هنگ (آویزان) بر روی پروفیل ساپورت های طولی آلومینیومی آن نصب میشوند. در مرحله بعدی چاپ طرح های مختلف با استفاده از دستگاه دیجیتال پرینتر بر روی بیسکوئیت های لعاب خورده با وضوح بالا چاپ می گردد. متنوع در سایز و طرح. فروش جهانی مواد و محصولات سرامیکی حدود ۱۰۰ میلیارد دلار در سال است. بر اساس آخرین آمار (مربوط به سال 1396) ایران به 25 کشور جهان صادرات کاشی و سرامیک داشته که در این میان، کشور عراق با بیش از 200 میلیون دلار واردات کاشی و سرامیک از ایران در مقام نخست بوده و بعد از عراق، کشورهای پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، گرجستان، آذربایجان به ترتیب در ردیفهای دوم تا ششم قرار داشتهاند.

سرامیک نانوتیس

از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند موسسه حمل و نقل نسیم بار ایران و آسیاب قرمز و انبار سیسمونی آقا بزرگ و باغ و تالار شمس العماره و پالایشگاه شرکت نفت بهران قرار گرفته است. بدون شک سرزمین کهن ایران زمین یکی از با ارزش ترین مکان های دنیا می باشد که به گفته تجاران بزرگ کاشی و سرامیک حتی خاک این کشور عزیز از طلا ساخته شده است. به گزارش روابط عمومی شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران شعبه جنوب شرق تهران به صورت گروهی از این شرکت بازدید به عمل آوردند. شرکت کاشی “ارگ ارغوانی” در سال ۱۳۹۱ با هدف تولید کاشی کف و دیوار پرسلانی در مساحتی بالغ بر ۵۲ هکتار با هدف تولید سالیانه ۳۰ میلیون متر مربع کاشی و سرامیک پرسلانی فعالیت خود را آغاز نمود. شرکت سهامی خاص، شرکت هایی هستند که سرمایه آنها به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آنها است. توسط تسمه هایی به قسمت های مربوطه منتقل می گردد. This a᠎rticle w​as done wi th t he help  of G᠎SA  Conte᠎nt Gene​rator DEMO.

تسمه های حامل ، محصول را جهت تعیین درجه بندی به قسمت جداسازی ، سورتینگ هدایت می کنند. دوغاب بدست آمده در مخازن مخصوص بمدت 48 ساعت همگن و سپس از طریق لوله های حامل به دستگاه اسپری درایر هدایت شده و در حرارتی در حدود 600 درجه سانتی گراد به گرانول تبدیل می گردد. گرانول بدست آمده بمدت 48 ساعت در سیلوهای استیل ماندگاری پیدا می کند. ایران یکی از مهم ترین مراکز تولید انواع کاشی سرامیک در جهان است که بهترین و مرغوب ترین نوع کاشی را به بازار جهانی عرضه می کند. را در طرح های مختلف به بازار عرضه می کند. کاشی و سرامیک پاسارگاد با دارا بودن کادر متخصص و مجرب فعالیت خود را در سال 1394 با توجه به توانمندي منحصر به فرد از لحاظ طرح و مختصات فنی فراتر از استاندارد داخلی و بین المللی محصولات و بنا به درخواست هاي طراحان و معماران مطرح و مسئولین فنی استان پهناور اصفهان بصورت گسترده آغاز به کار نموده است.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کلیک کنید دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید