نمای ساختمان و چاک نوریس Effect

در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص شیارزن در پشت سرامیک شیار هایی با زاویه ی ۴۵ درجه ایجاد میگردد و سپس قطعات کلیپس از جنس آلومینیوم در محل شیار ها به صورت کشویی نصب و سرامیک ها به صورت هنگ (آویزان) بر روی پروفیل ساپورت های طولی آلومینیومی آن نصب میشوند. این روش دارای ۴ نوع پروفیل آلومینیومی می باشد و اجرای آن نسبتأ پیچیده بوده و نیاز به آموزش خاص دارد و مطابق دیتایل، پروفیل هایی در لبه های سرامیک قرار می گیرد و در نهایت سرامیک با روش هنگ بر روی قطعات مخصوص قرار گرفته، نصب و رگلاژ می گردد. سرامیک معمولا در کف زمین و یا نماهای داخلی کاربرد دارد اما هنوز هم خانه هایی را میبینیم که سلیقه شان نمای سرامیکی است. همیشه این خطر وجود دارد که سیلر موضعی به کاشی و سرامیک های غیر متخلخل پایبند نباشد ، بنابراین قبل از استفاده از سیلر بر روی کل نصب کاشی ، ابتدا سیلر را روی کاشی خارج از جاده آزمایش کنید. This ᠎data w as done by behsaznama Conte​nt Gener ator Dem over᠎sion.

سرامیک خشک نمای ساختمان

به صورت کلی از مواد مختلفی برای ایجاد نمای خشک می توان استفاده کرد و بسته به شرایط آب و هوایی و همچنین بودجه در دسترس می توان یکی از مواد زیر را استفاده کرد، باید توجه داشت در ابتدا باید یک بستر مناسب ایجاد کرد و سپس مواد مورد نظر را بر روی آن قرار داد. در صورت عدم نصب اصولی، امکان بروز حادثه وجود خواهد داشت. سنگ های مصرفی بایستی از لحاظ بافت و ظاهر،یکنواخت و بدون ترک بوده و عاری از رگه های خاکی مارنی،میکانی،پریت،ترکیبات سولفاتی و سولفیدی (حداکثر SO3 به ۱% وزنی محدود می شود) و سایر موادی باشند که تحت تأثیر عوامل جوّی و هوازدگی خراب می گردند؛ زیرا در این صورت استحکامی نخواهند داشت. 3. زیرا آب های سطحی، پیوند بین بتن و مصالح را خراب می کنند. 1. از دیگر معایب، تمیز کردن بتن اکسپوز می باشد. همانطور که بتن اکسپوز به دلیل ماهیت مدرن و صنعتی خود، طرفداران بسیاری پیدا کرده است، به همان میزان هم شاید عدهای از استفاده از این نوع بتن در طراحی داخلی ساختمان اجتناب کنند. آخرين مطالب لينک هاي مفيد گفتیم که آجر های نسوز در حقیقت همان چینی ها هستند و همانطور که می دانید چینی نوعی از سرامیک مرغوب می باشد با ساختاری متراکم و ظریف تر از جنس مطالب بشتر سفال.

تولید صنعتی مصالح مصرفی با تولید صنعتی مقاطع زیرسازی نما اعم از پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و همچنین مصالح رویه نما، قطعا امکان خطای انسانی در بخش های مختلف اعم از درصد اختلاط ملات و … به این منظور در پشت سرامیک ها به وسیله دستگاه و مته سوراخ هایی ایجاد می شود و انکر درون این سوراخ ها جای می گیرد و سپس بر روی پروفیل های افقی نصب می شود. اگر میخواهید ساختمانی داشته باشید که گرما و سرمای خارج از ساختمان روی فضای داخلی تاثیر نگذارد، از نمایی عایق برای طراحی ساختمان خود استفاده کنید؛ پس پیشنهاد میشود که از سرامیک برای طراحی نمای ساختمان خود استفاده نکنید بلکه میتوانید از سرامیک در طراحی دکوراسیون تجاری، طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی دکوراسیون اداری استفاده کنید. از آن جایی که سیستم نمای خشک به صورت مستقیم روی دیوار ساختمان قابل اجرا است و نیاز به برداشتن سطح دیوار موجود، نیست، اجرای این سیستم هیچ نوع ضایعات یا زباله ی ساختمانی ایجاد نمی کند و مزاجمتی از نوع آلودگی صوتی برای دیگران ندارد. با توجه به کنترل کلیه مراحل ساخت نمای کرتین وال (AGK)از طراحی تا اجرا و نصب توسط ابزار دقیق پروژه ساخت و اجرای نمای کرتین وال (AGK)، و همچنین ساخت شیشه به صورت همزمان انجام میگیرد، که این امر خود باعث کوتاه کردن زمان طراحی و اجرای نهایی پروژه میگردد.

امروزه این مهم توسط اجرای نماهای لوور الومینیومی و شیدر آلومینیومی تامین گردیده و نورگیری و تهویه طبیعی پروژه ها در شرایط مناسبی امکان پذیر گردیده است. در هر پروژه با توجه به نوع کاربری، طرح معماری و بودجه کارفرما می توان نمای سرامیکی زیبایی را اجرا کرد. شیدردوکی آلومینیومی، که با توجه به قابلیت نصب در زوایای مختلف با استفاده از پایه های آلومینیومی و درپوش تعبیه شده و نگهدارنده،کمک بسیار شایانی در مبحث اتلاف انرژی در کنار زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان نموده اند. کف ساختمان و پلکان:سنگی که برای پلکان و کف سازی مورد استفاده قرار می گیرد در معرض سایش و ضربه خواهد بود،بنابراین باید بسیار سخت باشد و از مقاومت سایشی و ضربه ای بالایی برخوردار باشد.سنگی که برای این قسمت از ساختمان استفاده می شود باید قابل برش در یک جهت باشد همانند سنگ های رسوبی و دگرگون که این مزیت را دارا هستند. محبوبیت آن ناشی از این واقعیت است که این ماده ساده است، ساخت آن آسان است و از نظر ظاهری که ارائه میدهد محدودیتی برای تطبیق پذیری وجود ندارد. نوع سوم، لوورهای آلومینیومی از جنس ورق کامپوزیت بوده که با توجه به قابلیت شکل پذیری ورق های کامپوزیت در اشکال و طرح های مختلف قابل طراحی و اجرا در زمان های مختلف نیز می باشند.  This a᠎rtic᠎le w as generated wi​th the ​he lp of behsaznama Con​tent  Gener​ator DE MO!

دیدگاهتان را بنویسید