{بیشترین بهره را ببرید} از نمای ساختمان استفاده کنید

قصد داریم تا در این مقاله با اجرای نمای سرامیک خشک به صورت کامل آشنا شویم. اجرای نمای سرامیک خشک را تنها از نمادیزاین بخواهید و با کیفیتی بینظیر تحویل بگیرید. در این روش ، پشت سرامیک ها شیارهایی تعبیه می شود و کلیپس هایی از جنس آلومینیوم در این شیارها تعبیه می گردد و سرامیک ها توسط این کلیپسها روی رانرهای آلومینیومی افقی با سیستم هنگ نصب و رگلاژ می شود. در این روش ، پشت سرامیک ها با مته های آندرکات سوراخهایی قارچی شکل ایجاد شده و سپس انکرهایی از جنس استیل 304 درون آنها تعبیه شده و کلیپس های آلومینیومی با پیچ به انکرهای پشت سرامیک بسته میشود و سرامیک به واسطه این کلیپسها ، روی رانرهای آلومینیومی افقی با سیستم هنگ نصب می شود. در این روش سرامیک پرسلانی نما با استفاده از اسکوپ مخصوص که درپشت سرامیک شیار ایجاد شده قرار میگیرد و سپس اسکوپ ها به بخش زیرسازی آلومینیومی نصب و رگلاژمی گردد. پرسلان نرمخمیر شباهت زیادی به پرسلان سختخمیر دارد ولی با آن متفاوت است. به علت استفاده از آلومینیوم ، سازه نسبت به روش ثابت سبک تر بوده و عملکرد بهتری در مقابل انقباض و انبساط دارد. ​Data has been created  by G SA C​on tent Generator  Demov ersi᠎on .

متریال نمای خشک

به همین علت نمای کامپوزیت یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی می باشد. همچنین در این روش از راپل باعث زیباسازی و بهتر دیده شدن نمای ساختمان میگردد. استفاده از این چسب ها برای نصب سرامیک کف بسیار ساده و راحت است و همچنین پس از خشک شدن آنها لازم نیست نگران مورد خاصی باشد، چون وزن این مواد نسبت به سیمان و سایر ملات های مورد استفاده کمتر است و به این صورت وزن مرده و خنثی ساختمان شما را به شدت کاهش می دهد. وزن این چسب ها نسبت به سایر مواد مورد استفاده بسیار پایین تر است. خاک رس از یک تم مایه سرخ رنگ برخوردار است و ابتدا در هنر و مجسمه سازی مورد استفاده قرار می گرفت. به عنوان مثال، مهم است که کاشی و سرامیک کف را رنگ نکنید مگر اینکه ناحیه اصلی تردد با یک فرش پوشانده شود. سیستم ویزیبل با کلیپس تک و دوبل آهنی : در این سیستم پس از زیرسازی با قوطی های آهنی و سپری های آلومینیومی براکتهایی از جنس ورق آهن به ضخامت 1.5 میلیمتر روی سپری نصب می شود که این براکتها دارای گیره هایی می باشد که پس از نصب ، سرامیک ها روی این گیره ها می نشیند. Article w᠎as c reated with t he  he lp of G SA C​onte᠎nt G ener ator Demov ersi᠎on᠎!

سیستم ویزیبل با کلیپس آلومینیومی : در این سیستم کلیپس ها از جنس آلومینیوم به صورت پروفیل اکسترود شده می باشد که پس از زیرسازی فلزی به صورت هنگ روی نبشی هایی متصل می شود و سرامیک در داخل لبه های کلیپس جای می گیرد. در این روش ابتدا با استفاده از یک ساختار پروفیل هاي آلومینیومی شرایط را براي نصب قطعات آماده کرده و سپس قطعات را بر روي این شبکه به روش تماما مکانیکی وبا استفاده از “براکتها ” آویزان (یا مهار) می نمایند . این دستگاه در چند نقطه با یک اندازه و قطر یکسان حفره ای ایجاد میکند و سپس انکر ها به داخل حفره ها رفته و با پیچ از داخل کاملا محکم میشوند. سپس سرامیک ها از طریق براکت و زیرسازی خود به نما پیچ میشود.پیچی که بر روی شبکه زیر سازی تعبیه شده است در محل خود رگلاژ میشود. در این میان، چین همواره رتبه اول را دارا بوده اما رتبه دیگر کشورها، دستخوش نوسان و تغییر قرار داشته است. دقت کنید که بعد از این که کمی دوغاب سفت شد، سطح سرامیک را باید با دستمال نرم و نخی تمیز کرد تا تغییر رنگ ندهد و کدر نشود. حداقل تا 3 روز بعد از اجرای سرامیک نباید بهش ضربه وارد بشه.

زمانی که شما قصد استفاده از چسب برای نصب این سرامیک ها در کف ساختمان دارید می توانید از چسب های پودری استفاده کنید، استفاده از این چسب ها علاوه بر این که روند نصب سرامیک را برای شما سریعتر می کند، از نظر اقتصادی به نفع شما خواهد بود و به این صورت می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. نصب سریع و راحت، پایین آمدن هزینه ی نمای ساختمان ها، صرفه جویی در زمان اجرای پروژه ها خصوصا پروژه های بلند مدت از دیگر مزیت های مهم نمای سرامیک خشک می باشد. اگر قصد اجرای نمای سرامیک خشک در تهران را دارید، پیشنهاد ما به شما شرکت بهساز نماست. اگر تهویه حفره با خدمات ساختمان یکپارچه باشد، هوای گرم شده توسط خورشید را می توان به ساختمان وارد کرد، تهویه طبیعی خوبی ایجاد کرده و در تابستان نیز به صورت عکس عمل می کند که از بهترین انواع نمای خشک در حفط انرژی محسوب می شود. در انتهای این صفحه متوجه خواهید شد که نمادیزاین بهترین گزینه برای اجرای نمای سرامیک خشک شماست.راستی اگر میخواهید در رابطه با مباحث طراحی اطلاعات کسب کنید صفحه طراحی نمای سرامیک خشک را مطالعه کنید.

مزایای نمای سرامیک خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مجموعه ها لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید