نحوه To turn نمای سرامیک خشک چیست شما از صفر به قهرمان

در این روش ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها دتوسط دستگاه اتوماتیک شیارزن شیارهایی تعبیه می شود. براقیت محصول و کیفیت سطحی بالای این محصولات در قسمت پولیش اتفاق می افتد. حذف تحمل وزن بالای ملات، مقاومسازی ساختمان در برابر زلزله، تعیین ضریب انتقال حرارتی، محاسبه هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی، توجه به متغیر بودن میزان انبساط و انقباض و… 4- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. نمای خشک توانسته با مجهز شدن به علوم روز، کلید حل مشکلات نما در بسیاری از ساختمانها باشد و استفاده از هر نوع مصالح با هر ابعاد و سایزی را بدون محدودیت برای مهندسین و طراحان فراهم کند. 3- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور 100 درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند. کلمپ (Clamp) یک پروفیل آلومینیومی است که به تایل ها میچسبند و آهسته درون شیار های ریل افقی این مطلب می روند.

سرامیک خشک نمای ساختمان

ریل های آلومینیومی توسط پیچ و مهره از طریق اتصالات نبسی آلومینیومی بر روس براکت آهنی متصل می شوند و در محل اتصال این دو از لاستیک دی الکتریکال جهت جلوگیری از خوردگی استفاده می شود. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف با مقطع مخصوص طراحی شده به صورت شیاردار ، بر روس ریل های آلومینیومی افقی قرار می گیرند و ریل های افقی بر روی زیر سازی آهنی یا آلومینیومی متصل می شوند. در سیستم نمای خشک مصالح مورد استفاده برای نما با زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی ساختمان اعمال می شود و در نهایت عمر نما افزایش پیدا می کند حتی در صورتی که نصب آن صحیح و مهندسی باشد می توانید مطمئن باشید که در شرایط سخت جوی هم به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد و آسیبی نخواهد دید. همچنین انواع نمای خشک را بایکدیگر بررسی میکنیم. گیاهان همچنین باعث تبخیر می شوند، که به خنک شدن آب و هوای شهر یا شهر کمک می کند. هر نقطه از ایران دارای آب و هوای متفاوتی است پس بدون شک آب و هوا بر روی خاک هر منطقه تاثیر مستقیم می گذارد به طور مثال بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک ایران اکثرا در شهرهای مرکزی قرار دارند زیرا خاک این نقاط به دلیل اقلیم آن منطقه بسیار مناسب ساخت محصولات ساختمانی می باشد که می توان از آنها در امور مختلف تولیدی استفاده کرد.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

لازم به ذکر است که هر چه مصالح مورد استفاده برای نما ابعاد بزرگتری داشته باشند، میزان هزینه ای که برای مصالح زیرسازی پرداخت می شود کمتر خواهد بود. ضخامت سرامیک های مجوف در اسن سیستم کمتر و در نتیجه وزن تمام شده نما سبک تر خواهد بود. 2- به دلیل سوراخ های موجود دربدنه سرامیک درصد قابل توجهی از حجم سرامیک خشک پرسلانی شامل هوا خواهد بود که این موضوع باعث کاهش وزن بخش پوشش نمای خشک یا ( cladding ) می گردد. نمای خشک را می توان با مواد مختلفی مانند سنگ و سرامیک ، شیشه ، چوب ترمو ، کامپوزیت ، آلومینیوم و موارد دیگر ساخت. به انواع مختلفی تقسیم میشن. به دلیل اینکه انواع مختلفی از مواد اولیه در اینجا وجود دارد بایستی اختلاط و خردایش این مواد در آسیاب های مخصوصی (عمدتا گلوله ای) انجام شود.عمل آسیاب کردن به منظور رسیدن به یک مخلوط یکدست معمولا تا دانه بندی 63 میکرون صورت می گیرد.در بدو ورود به آسیاب مداوم مواد ذکر شده در بخش تغذیه آسیاب ها وارد آسیاب می شوند تا فرایند خردایش مواد با روش تر (در آسیاب گلوله ای با گلوله های سرامیکی) به صورت مداوم انجام گیرد.دوغاب یکدست حاصل از این عملیات پس از عبور از الک ها مخصوص به داخل حوضچه های نگهداری انتقال می یابد.

بیوسرامیکها (به عنوان مثال درون کاشتها و تاج دندانهای سرامیکی و شیشه-سرامیکی) حدود ۲۰٪ از این بازار را تشکیل میدهند. برای مثال جزئیات اجرای سرامیک خشک بدون شک متفاوت با اجرای نمای خشک آجر خواهد بود. یکی از مهمترین مصالحی که در نمای خشک امروزه به کار می رود و طرفداران بسیاری دارد کرتین وال می باشد، چرا که زیبایی و استحکام این مصالح بسیار عالی می باشد. بسیاری از مواردی هستند که در روشهای سنتی و بادانش کم امکان بررسی و اندازهگیری آن ها وجود نداشته و شاهد آسیب جدی به نما بعد از گذشت اندک زمان محدود هستیم. با بهره گیری از این مشخصات و از طریق تغییرشرایط فرآیند تولید یا فرمول مصرفی، می توان انواع محصولات لعابدار و یا بدون لعاب، پولیش خورده و یا نقش برجسته، چاپدار یا بدون چاپ را تولیدکرده و بدینوسیله کاشی های سنتی و یا مدرن و همخوان با انواع فضاها و رنگ ها را تامین نمود. به طور کلی انواع مختلفی از متریالها را می توان به روش اجرای نمای خشک نصب نمود که نحوه نصب بسته به جزئیات اجرای نمای خشک و همینطور نوع مصالح متفاوت خواهد بود. ᠎C ontent has be en creat ed by G᠎SA Con​te nt Generat or D​emoversion!

دیدگاهتان را بنویسید