راز پنهان در پشت نمای ساختمان

همچنین کناره های کاشی و سرامیک (قسمت های آزاد دیوار یا زیر کابینت ها) را برای اینکه رنگ نگیرد با استفاده از نوار رنگ آمیزی بپوشانید. رنگ آمیزی کاشی و سرامیک نیاز به چندین روز تلاش دقیق نیاز دارد و هرچه مصالحی که استفاده میکنید بهتر باشد، کار رنگ بیشتر طول میکشد. آماده سازی و اجرای دقیق برای یک کار موفق بسیار مهم است. برای این منظور، مجموعه آکاد بنا با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت مستمر و موفق در این زمینه همراه با رزومهای پربار و تیمی خلاق و متخصص را به شما معرفی میکنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی کسب کنید. محاسبات بسیار پیشرفته: در صورتی کوچکترین اشتباهی در محاسبات، حتی برای یک جزء ایمنی کل ساختار زیر سؤال خواهد رفت و شاید در آینده­ای نزدیک خطرات جانی و مالی سنگینی به همراه داشته باشد. همیشه نکات ایمنی را در هنگام کار با موادشیمیایی در اولویت قرار دهید. همچنین تصویری از هر بخش برایتان قرار میدهیم تا شما را به خوبی با نماها آشنا کنیم.

کارخانه سرامیک

شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای سرامیک خشک ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند. برای ظاهر بهتر، از قلمموی کوچک برای رنگآمیزی خطوط و بعد از خشک شدن کامل از دوغاب استفاده کنید. هر گونه ترک یا نقص در دوغاب یا کاشی را ترمیم کنید. اگر کاشی ترک خورده یا چروکیده است، آنها را جایگزین کرده یا نواقص را پر کنید. شاید برای شما سوال باشد که چرا به جای رنگ کردن آنها را تعویض نکنیم؟ کاشیهای شکسته باید تعویض شوند. در نظر داشتن رنگ مقاوم و ضد رطوبت در هنگام خرید برای پوشاندن کاشی قدیمی از نکاتی است؛ که باید به آن توجه شود. اما هر نوع رنگی که بکار ببریم دوام آن موقتی است و دائمی نخواهد بود. در این صورت از همه انواع سرامیک خودرو قویتر خواهد بود. بعد از اتمام کار، باید بهمدت ۲۴ ساعت خودرو را در یک مکان سرپوشیده بگذارید تا محصول عمل کند. یک لایه نازک از رنگ نهایی را با غلطک بمالید و بگذارید کاملاً خشک شود. بگذارید رنگ کاملاً خشک شود. در صورتی که نصب نمای سرامیک خشک به درستی انجام نشده و عایق بندی یا در اصطلاح، آب بندی نما درست انجام نشود، رطوبت میتواند قاتل ساختمان بوده و به سرعت آن را از بین ببرد!

۴- این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها ، کف پنجره ها و فلاشینگ های ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. تغییر رنگ کاشی و سرامیک هنگام خرید : پس از خرید کاشی یا سرامیک ممکن است سرامیک یا کاشی به دلایل مختلفی در فرآیند تولید رنگ خود را ازدست داده و با سایر سرامیک ها متفاوت شود. این محصول فقط یک لایه محافظ اضافی است و کار شستن و تمیزکردن ماشین را آسان میکند. همه تولیدکنندگان سرامیک خودرو میدانند که سختی بالاتر از ۹ میتواند به سطح ماشین آسیب برساند. نوع خاصی از کاشی و سرامیک، از رسهای نازکتر ساخته شده در دماهای بالاتر ساخته میشود و شکل سختتر و بادوامتری از کاشی است. زمانی که سرامیک به دلایل مختلف دچار تغییر رنگ میشود زیبایی دکور را مختل میکند. کاشی و سرامیک لعابدار معمولاً برای کف، دیوارها، صفحات میز استفاده میشود.

یک کلمه: نمای ساختمان

عمر کاشی و سرامیک آنقدر طولانی است که بسیاری از صاحبان خانه از رنگ و سبک آن خسته میشوند. در روش عمده به علت خرید بخش زیادی از این محصول در مدت زمان کم قیمت آن به طور چشمگیری کاهش می یابد و از این رو بسیاری از خریداران برای خرید این محصول از این نوع روش خرید استفاده می کنند. قبل از اجرای نمای سرامیک خشک، متریال نما با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و در نهایت باعث سقوط آن می شود که در این صورت خطرات جبران ناپذیری دارد. نمای اسپایدری یا Spider Facade نام جالبی از انواع نمای ساختمان کرتین وال است که بخاطر ظاهر کلی و اتصالات به کار رفته، این نام بر روی آن گذاشته شده است. با این حال اگر خودرو را به روشی نادرست بشویید، بازهم ممکن است روی آن لکههای آب و کثیفی باقی بماند. شما همچنین میخواهید یک رنگ نیمه براق اکریلیک با کیفیت بالا را انتخاب کنید.  This a᠎rt icle was w ritten with t᠎he ᠎help of G SA Content Ge​ne᠎rato r DE MO!

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نما ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید