شش تاکتیک‌های ساده برای نمای ساختمان Uncovered

این نوع سرامیک در دمای بالا و حدود 1400 درجه تولید می شود. ولی با تولید سرامیک های جدید نما، این سرامیک ها به سرعت جایگزین مصالح قبلی شدند. به این دلیل که هیچ گونه بار مرده ای از ساختمان را تحمل نمی کند و تنها نیرویی که بر آن وارد می شود وزن خود نما و نیروی بادی است که با احتساب شرایط آب و هوایی و ارتفاع ساختمان بر نما وارد می شود. از طرف دیگر، نمای سرامیکی وزن سبکی دارد و در مقایسه با سایر متریال گزینه مناسبی است. سرامیک های مورد استفاده در نما با سرامیک های معمولی کف و دیوار متفاوت هستند و برای نما باید از سرامیک های پرسلان فول بادی و تمام رنگ استفاده کرد. این از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا با گذشت زمان آب می تواند به زیر آجر و کاشی نفوذ کرده و مشکلاتی را ایجاد کند. مواد درزگیر را در محل بمالید و خمیرهای اضافی را با کفگیر با محصول جمع نمایید .

کارخانه سرامیک

Po st w as c reated ᠎by behsaznama C​on​tent Gen erator  Dem oversion!

نمای ساختمان – خیلی آسان حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

در بخش گالری تصاویر سایت شما می توانید به کلکسیونی از تصاویر پروژه های انجام شده مانند انواع استخر سونا جکوزی پارک آبی آبنما و همچنین انواع طرح ها و تابلوهای سرامیکی دسترسی نموده و در انتها سرامیک استخری مورد نظر خود را از البرز تایل تهیه نمایید. با ما همراه باشید تا تمام نیازهای شما در مورد قیمت درزگیری و بندکشی کاشی را بدست آورید و از خرید خود لذت ببرید. ما بهترین قیمت درزگیری و بندکشی های کاشی خارجی و داخلی را تضمین می کنیم. در زیر به معرفی هر یک از دو نوع درزگیری و بندکشی کاشی می پردازیم. برای اتصال آجرهای مخصوصی که در این سیستم به کار می روند از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده می شود. یکی از بهترین مواد موجود برای درزگیری و بندکشی اندن کاشی و سرامیک ، خمیر اتصال دهنده است که از رزین اکریلیک و ماده معدنی پرکننده ساخته شده و براساس فناوری نانو تولید می شود. به این منظور، برای کسب اطلاعات کاملتر در مورد مجموعه خلاق آکاد بنا، اجرای نمای چوبی و یا دیگر انواع نمای ساختمان و اطلاع از هزینهها میتوانید به سایت آکاد بنا مراجعه نموده و یا از طریق شمارههای تماس با کارشناسان متخصص آکاد بنا، در ارتباط باشید. This article has be en ᠎do ne wi th ᠎GS᠎A ​Cont᠎en t Gene᠎ra​to r DEMO!

دیتیل نمای خشک سرامیک

در صورت اصولی اجرا نشدن این نما، می تواند با وارد شدن نیروی کمی حوادث و زیان های جبران ناپذیری را به بار آورد؛ به همین منظور به نیروی ماهر و باتجربه در این زمینه نیاز است که به دلیل جدید بودن این روش افراد با تجربه در این زمینه محدود می باشند و حتما باید با شرکت های معتبر مشاوره صورت پذیرد. اتصالات سیستم Keil، در حقیقت اتصالات مکانیکی مخفی بدون نیاز به چسب هستند که برای پوشش دادن نما به وسیله انواع مصالح گوناگون به وجود آمده اند. پس، نمای کرتین وال پوشش دهنده خارجی ساختمان است که غالبا از کنار یکدیگر گذاشتن قاب های آلومینیومی و شیشه ای به شکل مشبّک شکل می گیرد. استفاده از سیمان سفید، سیمان سیاه و سنگ از دیریاز رواج داشته اما با ظهور سرامیک، تحولی عظیم در صنعت سازه و ساختمان ایجاد شد. امروز ، به دلیل تولید و عرضه انواع جدیدی از مواد ثابت کننده ، سنتی رفع با روش تزریق استفاده از دستگاه حذف شده و غیر منطقی است. Th is content w᠎as w​ritten wi th G SA C᠎onte nt᠎ G enerator ᠎DE MO᠎!

سرامیک نمای ساختمان همیشه در رقابت با استفاده از سنگ برای نماکاری بوده است که در حال حاضر این دو نما یعنی نمای سرامیکی و سنگ نما نسبت به سایر پوشش ­ها نظیر ماسه و سیمان، آجر و گچ محبوبیت بیشتری داشته و البته که مقاومت و زیبایی به مراتب بیشتری نیز دارند. متریال ها و مصالح زیادی با تفاوت های بسیار برای ساخت نما به روش خشک مورد استفاده قرار میگیرند، که از رایج ترین آنها عبارتند از : سرامیک پرسلانی ، کاشی و سفالینه ،کرتین وال ، صفحات آلومینیوم کامپوزیت ، فایبر سمنت برد ، ترموود و … برای این کار می توانید از یک شی تیز یا کاغذ سنباده استفاده نمایید . چند دقیقه صبر نمایید تا سطح مورد نظر خشک شود.در پایان، از یک پارچه مرطوب برای پاک کردن دوغاب اضافی از سطح استفاده نمایید . پس از تهیه دوغاب ، کافی است آن را روی سطح مورد نظر بریزید. روش ریختن دوغاب توالت نیز مانند همین روش است. در این شرایط، متریال و مصالح مورد استفاده در بناهای معماری نیز از قافله تغییرات و تحول عقب نمانده اند و متناسب با معماری و نیازهای انسان در هر دوره ای رشد کرده اند. در واقع نمای کرتین وال را می توان بهترین نمای شیشه ای ساختمان از نظر موارد سازه ای در ارتفاع به حساب آورد. This a᠎rt icle h as  be᠎en c​re​at᠎ed  wi th the he lp  of behsaznama Content G​enerator DE MO .

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نما ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید