وقتی معایب نمای سرامیک خشک رقبا خوب است

در مناطقی که سطوح بالاتری از کف وجود دارد، لازم است از ظاهر حفره ها در لایه چسبنده بین سرامیک و کفپوش جلوگیری شود. ضمن اینکه در بیشتر موارد، هزینه نما خشک آجری نسبت به سایر متریالها مانند سنگ ارزانتر تمام میشود. این پولیش به دلیل اینکه سابنده هایی با اندازه های بسیار ریز باعث میشه که محیط اطراف خط و خش رو ساییده و از این طریق خط و خش هارو از بین می برد این پولیش به رنگ آسیبی نمیزند و فقط سطح کیلر رنگ را درگیر میکند. از ایجاد لکههای آب روی بدنه خودرو جلوگیری میکند. برای افزایش چسبندگی و جلوگیری از سقوط کاشی و سرامیک روی دیوار عایق کاری شده (مثل دیوار سرویس بهداشتی یا حمام و آشپزخانه)، باید با استفاده از یک لایه توری مرغی یا رابیتس روی عایقها پوشانده شود. این محصولات با رنگ خودرو ترکیب میشوند و پایه قویتری برای لایه رنگ تشکیل میدهند. معمولا این سرامیکها به صورت تک رنگ یا در طرحهای خاص و محدود تولید میشوند. در مواردی که مقدار آب موجود در بدنه پودر بدنه (گرانول) بیشتر از حدود 4 درصد باشد، اصطلاحا پرس نیمه خشک و یا مترادف آن پرس پودر را بکار می برند. در صورتی که سطح کفپوش قبلی صاف و صیقلی باشد، باید قبل از نصب کفپوش جدید با سمباده یا زدن چکش سطحش را خراشیده کنیم تا درگیری مناسبی بین ملات و سرامیک جدید روی آن ایجاد شود.

نحوه نصب نمای خشک

در این نوع سبک چیدمان، کاشیها و سرامیکها با طرح چهار گوش، به طور تکراری و مشابه در کنار یکدیگر قرار میگیرند. رنگها باید سبک باشند و غلظت زیادی نداشته باشند تا به راحتی روی سطح پخش شوند. دقت کنید که که کوبیدن میخ روی عایق مجاز نیست و باید توری کمی بالاتر از لایه عایق روی دیوار فیکس شود یا با حرارت دادن تکهای ایزوگام آن را به عایق کاری بچسبانیم. با این که هیچ لعابی روی سطح این نوع از سرامیکهای پرسلانی وجود ندارد، اما به خاطر پولیش، ساب و لایه بسیار نازکی از سیلیس و شیشه که در انتهای کار روی سرامیک میخورد، سطحی بسیار براق دارند. بهتر است بعد از هر لایه رنگ یک شبانه روز صبر کنید تا رنگ کاملا خشک شود و بعد لایه بعدی رنگ را بزنید. با توجه به داغ شدن بازار کاشی و سرامیک و افزایش روزافزون تقاضا برای تولید طرح ها و رنگ های متنوع کاشی و سرامیک کارخانه های تولیدی هر روز مدل های جدیدتری از سرامیک را به بازار عرضه می کنند؛ مدل ها و طرح های زیبایی که چشم ها را خیره و فضای محیط شما را دگرگون می کنند.  Da ta has be᠎en cre ated with G SA C​ontent G᠎en᠎erat᠎or  D᠎em᠎oversion.

دقت داشته باشید که برای نصب هر متر مربع سرامیک پرسلان به چیزی حدود 2.5 تا 3.5 کیلوگرم چسب نیاز داریم. باید صبور باشید تا سطح دوام رنگ را بیاورد. با نهایی شدن طرح اولیه شاسی کشی فولادی، مهندسین محاسب باید مقاطع مورد نیاز را با درنظر گرفتن وزن نما و مشخصات هندسی آن، طراحی و محاسبه نمایند. بهترین گزینه برای طراحی داخلی آجر نسوز است زیرا دارای تنوع در رنگ و ابعاد است. اگر با نحوه نصب و استفاده از مواد اولیه برای نما آشنایی داشته باشید، می دانید که برای طراحی و اجرای نما از ملات استفاده می شود. خاصیتی است که یک ماده را قادر می سازد تا در اثر یک نیروی خارجی بدون شکست و گسستگی تغیر شکل داده و بعد از حذف یا کاهش نیرو همچنان حالت خود را حفظ نماید. رشته فعالیت های تجهیزات برقی، محصوالت فلزی به جز ماشین آلات و تجهیزات و شیمیایی به جز دارو بیشترین افزایش در شاخص فروش و رشته فعالیت های فلزات پایه، دارو و “چوب و کاغذ” اندکی کاهش در شاخص فروش را تجربه کرده اند. در حالت کلی طیف رنگهای روشن موجب بزرگتر جلوه دادن منزل میشوند.

عایق های 40 سانتی و 20 سانتی جهت عایق دیوارهای ساختمان استفاده میشوند. که می توانید برای انجام این کار به جهت کم تر شدن هزینه ها با شرکت های شستشوی نما قراردادی تنظیم کنید و در زمان های مشخص فرآِند نظافت نمای کامپوزیتی توسط شرکت مورد نظر انجام شود. اگر رنگ روی سرامیک ریخت، برای پاک کردن رنگ روی سرامیک در ابتدا با تی لکه رنگ را پاک کنید. در ابتدا ملات یا چسب را به اندازه مورد نیاز درست کرده و با ماله شیار دار روی سطح مورد نظر میکشیم. پیشنهاد میکنیم برای داشتن فضایی جذابتر و طبیعیتر در این سبک، از دو طیف روشن و تیره در این سبک استفاده کنید. آخرین نکته برای اجرای سرامیک و کاشی سرویس بهداشتی این است که برای داشتن فضایی زیباتر، اجرای کاشی کاری باید از محل اولین نقطه دید بعد از باز شدن درب سرویس بهداشتی شروع مجموعه ها شود. اجرای این سبک، کار بسیار پیچیده و سنگینی است و علاوه بر مهارت بالا، هزینه بیشتری هم میبرد اما در انتها فضایی یک دستتر و شکیلتر خواهیم داشت. همچنین نوعی دیگر از سرامیک ها هستند که به سرامیک های سه بعدی مطرح می شوند و برای استفاده در سرویس بهداشتی و استخر بسیار مناسب می باشند.  Th​is art᠎ic le w as w​ritten wi​th t​he he​lp  of behsaznama C on tent Gen erat​or DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید