سه راه برای رشد مجری نمای سرامیک خشک خود بدون سوزاندن روغن نیمه‌شب

این نوع سرامیکها به دلیل وجود تخلخل در سرامیک وزن کمتری دارند و بدلیل وجود همین سوراخها عایق بهتری برای نما میباشند. کوره رولر شامل یک ساختار فولادی است که تکیه گاه کف، دیوارهها و سقف آن از مواد مختلفی مانند دیر گداز، عایق و سرامیک ساخته شدهاند. عایق بودن بالا و مقاومت بسیار خوب در برابر شوک حرارتی از ویژگیهای این کورهها میباشد. رنگ طوسی به دلیل ماهیت خنثی بودن خود و همچنین هماهنگی که با سایر طیف های رنگی می تواند برقرار کند، به راحتی می تواند در فضای دکوراسیون داخلی شما چه در فضای پذیرایی و چه در فضای آشپزخانه با سایر رنگ ها ترکیب شده و جایگزین خوب و بسیار مناسبی برای افرادی است که با تمیزی سرامیک روشن مشکل دارند. مزیت دیگر این بدنه ی آب گریز در تمیزی خودرو شماست. رنگ سفید در کنار دیگر رنگ ها می تواند جلوه بی نظیری داشته باشد و فضا را مجلل کنند. زمانی که سرامیک به دلایل مختلف دچار تغییر رنگ میشود زیبایی دکور را مختل میکند. دوغاب حاصل از آسیابها پس از دپو در مخازن دوغاب که موجب هموژن شدن دوغاب و بهبود خاصیت پلاستیسیته آن میگردد وارد مخازن دوغاب اسپری درایر میگردد. همچنین یک جزیی بودن این رنگ موجب شده نیاز به ترکیب شدن با ماده دیگری برای خشک شدن نداشته باشد و در اثر قرار گرفتن در معرض هوا خشک شود. This po᠎st h as ᠎been generated by behsaznama Content Generator DEMO.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

پس از پخت کاشی در کوره یک لایه لعاب بر روی آن برای حفظ خواص کاشی و همچنین زیبایی طرح و رنگ و حفاظت و افزایش مقاومت لایه رویی بر روی آن زده میشود. تمامی اینها اینرسی گرمایی کوره را به حد اقل رسانده و موجب کاهش تغیرات منحنی پخت میشود و سرعت گرم شدن و سرد شدن کوره را تسهیل مینماید. گدازآورها در هنگام پخت بدنه ذوب گردیده و در هنگام سرد شدن فاز شیشه ای را در بدنه به وجود می آوردند که کلیه بلورهای موجود در بدنه پخته در بر گرفته و بدین ترتیب موجب افزایش استحکام محصول نهایی میگردند. فعل و انفعالات مختلف در مراحل مختلف دمایی از ابتدا تا انتهای پخت شامل: حذف رطوبت یا آب جذب شده از محیط و حتی باقیمانده پس از خشک کردن و حتی جذب شده از لعاب ـ خارج شدن آب زئولیتی- سوختن و احتراق ترکیبات آلی که در خاکهای رسی به وفور دیده میشود و آزاد شدن سولفات که خود تولید اسیدهای گوگردی مینماید. از آنجایی که سیمان رنگ تیره ای دارد باعث میشود سرامیک به سمت تیره شدن و حتی سیاه شدن برود. مهم ترین نقش سیلیس تشکیل فازهای سیلیکاتی سخت و حتی فلز مایع را در حین پخت دارد که باعث چسبیدن ذرات دیگر میشود.

کارخانه سرامیک

هر منطقه شامل یک دسته مشعل در زیر روی رولرها میباشد و شامل تجهیزاتی نظیر وسایل کنترل دستی یا اتوماتیک گاز، سیستم احتراق الکترونیکی توسط الکترودهای وارد شده به محفظه احتراق مشعل و تنظیم اتوماتیک دما برای قسمتهای مورد نظر در مسیر پخت میباشد. ماشینهای چاپ جدید نظیر روتو کالر یا سیلک اسکرین دوار توانسته امکان زدن چاپهای بیشتر را روی سطح کاشی فراهم آورد. کیفیت مواد ورودی، درصدهای اختلاط، مشخصه های محصول سنگ شکن و خصوصاً مشخصه های دوغاب پس از آسیاب نظیر دانسیته، ویسکوزیته و دانه بندی دقیقاً کنترل میشود. بدین ترتیب مواد اولیه شکل حفره را به خود میگیرد. در بین کانی های موجود در طبیعت رس ها بسیار ریز دانه ترند و گاهاً میلیون ها برابر کوچک ترند و از طرفی به واسطه شکل لایه ای موجب ایجاد یک دوغاب هموژن می گردند که زمان ته نشینی آن بسیار طولانی است در حالی که مواد دیگر چنین خاصیتی را ندارند.

سرامیک خشک نمای ساختمان

این تنظیمات توسط یک سیستم اتوماتیک و خود کنترل مرکب از ترموکوپلهای مختلف کنترل میشود که میزان گاز مشعلها را تنظیم مینماید. ابعاد استوانه به نحوی است که تقریباً طول استوانه برابر قطر آن میباشد و جدارهای این آسیابها به وسیله آستری از جنس لاستیک یا جنس آجر های آلوبیتی پوشیده شده است. در حالی که اگر بخواهیم همین مواد را به طور خالص که بنام کوارتز و کراندم با سختی به ترتیب ۷ و ۹ می باشند در فرمول وارد کنیم سایش آنها تقریباً غیر ممکن و بسیار هزینه بر خواهد بود.بنابراین هزینه خریداری رس ها بسیار پایین تر از مواد دیگر است. تفاوت نسبت کاشیهای گرانیتی با کاشیهای دیگر بدون لعاب بودن این کاشیهاست که همین موضوع باعث شده که تمیز کردن این کاشیها نسبت به کاشیهای لعاب دار کمی مشکلتر باشد و حتماً باید از محلولهای شوینده در بر طرف کردن بعضی از لکهها استفاده نمود. آشنایی با طراحی نمای سرامیک خشک و انواع دیگر نما ها اهمیت زیادی دارد. در این خصوص تولیدکنندگان کاشی گرانیتی یک سری اطلاعات مربوط به تمیز کردن انواع لکه را در اختیار مشتریان خود قرار میدهند. هر رنگ چاپ را باید توسط یک دستگاه چاپ اعمال نمود و تعدد چاپها عمدتاً بستگی به استحکام خشک کاشیها نوع دستگاه های چاپ و طول خط لعاب دارد در کارخانجات کاشی، عمدتاً دستگاه چاپ Flat سیلک اسکرین وجود دارد که حداکثر توانایی آنها اعمال ۳ چاپ در کاشیهای تک پخت است و هر چه تعدد چاپها زیاد شود ضایعات شکسته و ترک نیز افزایش مییابد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مطالب بشتر ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید