نمای ساختمان ساخته شده آسان – حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

سطح کاشی و سرامیک با توجه به محیطی که قرار گرفته ممکن است دارای گرد و غبار، لکه و آلودگیهای متعددی باشد. سرامیک تفلونی بهسختیِ سرامیکهایی که در آنها از دیاکسید سیلیکون یا دیاکسید تیتانیوم نما استفاده کردهاند نیست. دریافتشده در ۲ نوامبر ۲۰۰۹. همانطور که گفته شد، کاهش وزن ساختمان ارتباط مستقیمی با کاهش نیروی زلزله بر ساختمانها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامههای زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی ساختمان و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان میباشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت میگیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن به مانند نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما میگردد. ​This was gen erat ed with the help ​of G SA Content Gener ator DEMO!

دیتیل نمای خشک سرامیک

رانرها که T شکل هستند توسط براکت ها که اتصالاتی L شکل می باشند به سازه پیرامونی ساخته شده از قوطی آهنی متصل می شوند. سپس در سازه های فلزی، با توجه به مکانهای مناسب از قبل مشخص شده به تیرهای فلزی دستکهایی وصل می کنند، و اگر سازه بتنی باشد ابتدا پلیتها را به سازهی بتنی رول بولت می کنند. این مشکل بیشتر در آشپزخانهها که روغن پخت و پز در هوا سرگردان است اتفاق میافتد، این روغنها روی سطوح مینشینند و آنگاه گرد و غبار هوا را به خود جذی میکنند که باعث تغییر رنگ و تیزه شدن کاشی و سرامیک میشوند. در این مطلب به زبان ساده برای شما توضیح میدهیم که چگونه علم شیمی، دنیای زیبای رنگها را ایجاد میکند. استفاده از این رنگ در حمام و سرویس بهداشتی، به شما آرامش می بخشد. طرح ها و رنگ بندی های سرامیک هایی که در این سبک به کار برده می شود با یکدیگر متفاوت است و شما باید به آن رنگ بندی ها دقت داشته باشید.

ممکن است با استفاده از این روش چندین بار در سال نیاز به واکس خودرو داشته باشید اما پوشش نانو این تضمین را به وجود می آورد که حداقل تا یک الی دو سال از واکس یا انجام دوباره سرامیک بدنه خودرو بی نیاز باشید. به عبارت دیگر یکی از ایده آلترین راهکارهای راحت شدن از دست کاشیهای قدیمی خانه؛ رنگ کردن سرامیک و کاشی با ابزار و رنگ مخصوص نقاشی روی کاشی میباشد. زمانیکه مغز ماده شروع به خنک شدن کرده و سعی میکند منقبض شود، سطوح را مورد فشار قرار میدهد. به همین دلیل ضروری است که پیش از انتخاب محصول، به جستجو در رابطه با آن و مقایسه با سایر محصولات بپردازید و نظر سایر افرادی که از این روش استفاده کرده اند بپرسید تا مکانی مناسب را پیدا کنید. همانطور که متوجه شدید این پوشش با استفاده از فناوری نانو ساخته می شود به همین ترتیب دوام بالایی در حفاظت از خودرو نسبت به سایر روش ها و رنگ معمولی دارد. همانطور که متوجه شدید این پوشش مزایای بسیاری دارد که باعث جذب افراد زیادی می شود.

سرامیک خشک چیست

روش اجرایی غیر نمایان خود به چند روش اجرایی تقسیم میشود ، برای نصب و اجرای نمای سرامیک خشک باید از افراد متخصص و ماهر استفاده شود تا استاندارد های اجرایی لازم رعایت شود ، در مرحله اول تیم اجرایی برای نقشهکشی و محاسبات اولیه، ابعاد برداری از نمای ساختمان را انجام میدهند. این سیستم اجرایی متفاوت با روش اجرایی نمایان (کلیپسی) اجرا میشود و اتصالات نگهدارندهی تایلهای سرامیک دیده نمیشوند و سطح نمای ساختمان به سطحی یکنواخت بدل میشود، به همین دلیل است که این روش در بین کارفرمایان از استقبال بیشتری برخوردار بوده. همچنین دبیرستان های فنی حرفه ای آموزش هایی در این رابطه ارائه می دهند که نشانه ای از اهمیت اجرای صحیح و اصولی سرامیک بدنه ماشین می باشد. لازم است پیش از اجرای نما یک نقشه شاپ (Shop Drowing) توسط گروه اجرایی تهیه شده و همه مشخصات اجرایی شامل نوع پروفیل ها ، نحوه اتصالات ، محل قرار گیری پروفیل ها بهمراه چیدمان سرامیک ها در آن مشخص شوند. با توجه به اینکه شما می خواهید اجرای نمایان و یا غیر نمایان را انتخاب کنید باید بدانید که سرامیک های متنوعی را هم از این مدل قادر هستید انتخاب نمایید. از آنجایی که در سرامیک سوراخ هایی وجود دارد باید بدانید که نما کاهش وزن بیشتری خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید