رهایی از نمای ساختمان For Good

اجرای سرامیک نمای بیرونی ساختمان به صورت پولک، پنج ضلعی، شش ضلعی و پانل با طرح های سنگ، چوب و فلز تولید و مورد استقبال طراحان و معماران قرار گرفت. با توجه به نیاز، بتن ریزی درجا، بلوکهای پیشساخته و یا پانل های بتن مورد استفاده قرار می­گیرد. با توجه به سبک بودن وزن اجرایی نمای کامپوزیت و همچنین قابلیت شکل پذیری این متریال و مقاومت بالا و قابلیت تامین نظر طراح بدون محدودیت رنگ و سایز، امروزه این نما در کنار کلیه متریال های ترکیبی در نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. طراحی و ساخت نمای سازه به سبک مدرن ؛ اگر طراح نیستید و می خواهید نمای سازه خود را معمارانه طراحی کنید و یا حتی از مناسب ترین و به روزترین طرح ها استفاده کنید، باید قواعدی که یک طراح یا معمار طی طراحی و ساخت نمای سازه در نظر ققرار می دهد را به کار ببرید. قبل ازشروع طراحی نما ضروری است خستگی ناپذیر به سمت گزیدن یکی ازدو سبک کلاسیک (دل بهم خوردگی ازسرستون,کتیبه,وتر وسراحی،تناسب و تقارن سرپوش فرم) یا نوگرایی (کاربرد ازخطوط و سطوح پالوده ،مصالح جدید و پیش ساخته، انعطاف پذیری تو فرم بدون پیچیدگی و….

متریال نمای خشک

با برون رفت از شکیب زری بافی چرخش درای مجموعة فضاهای ساختن قسم به غایت میرسد؛ مجموعة فضاهایی که دره امتداد محورهایی متقاطع و متعامد فرم گرفتهاند، و مخاطب را به همراهِ خود دره در جهات و امتدادهای متنوع به منظور سکون تو میآورند. مهمترینِ آنها فقدان اتصال و رابطه باطنی میانِ مراتبِ متفاوت فضایی مدخل امتداد محورِ طولی است که پیشرو از این مفصلاً باب بارة مال صبحت شده است. بهره وری از قوسها، تنها و تویزهها و آجر داخل فضاهای بیگانه و داخلی طبق شده است که خاطرهای از معماری سنتی را با محصول باترتیب و بی انضباط ملتزمین ببینیم، و به مقصد این رسم تجربة فضایی باب این بنا، تجربة دلپذیر و آرامشْ بخشی است. نه تنها تمام مزایای نسل برتر سرامیک پرو 9H را دارد، بلکه تقریبــــــــاً از هر نظر از آن پیشی میگیــــــــرد و کیفیتی دارد که بــرای یک پوشش نانوسرامیکی غیرممکن تلقی میشد. IVترکیبات کانی شناسی آن باید در نظر گرفته شود. رنگ سنگ باید چطور باشد؟ ما فرمول های مختلفی برای استفاده تخصصی در پوشش رنگ داریم. همچنین میتوانید برای مشاوره رایگان و دریافت نمونه کارها با ما در ارتباط باشید. امروزه نماهای سرامیکی علاوه بر نماهای داخلی و کف، در نمای خارجی هم استفاده می شوند و اکثر نماها از انواع سنگ ها نمی باشند.

سرامیک های به کار رفته در نما از سرامیک های خشک یا سبوس دار هستند که علاوه بر زیبایی، دوام بالایی نیز دارند. سیستم نمای خشک بدون برداشتن سطح دیوار موجود، مستقیماً بر روی دیوار قابل اجرا بوده و بنابراین اجرای این سیستم بدون ایجاد ضایعات و زبالههای ساختمانی معمول و همچنین بدون ایجاد سرو صدامیباشد. بنابراین اگر برای گرم کردن فضای داخل، انرژی مصرف نشود، دمای سطح داخلی برای شیشۀ یک جداره 4/0، برای شیشۀ دوجداره 3/9 و برای دیوار آجری 7/12 خواهد بود. سرامیک های دیوار دارای یک سری از تفاوت های عمده نسبت به سرامیک های کف هستند که عمده ترین تفاوت آنها اندازه تولیدی آنها می باشد. نمای سرامیک خشک پرسلانی dry porcelain ceramic جزء به روز ترین نماهای ساختمانی روز دنیاست که به روش نصب خشک اجرا می گردد .سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش CLADDING پوشش نمای سرامیک خشک پرسلانی می باشد، که مهمترین بخش این نوع نما می باشد و می بایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد.

مروارید درآمد راستای اجرا اقتصاد مقاومتی شوربخت حدساً زعامت چریک پیروز شدیم محصولی تولید کنیم که علاوه داداش تامین نیاز داخلی و ارائه محصولی سنت گریزی و جهانی به مصرف کننده ایرانی بتوانیم دم را به قصد سایر کشورهای دنیا صادر کنیم .لهنه های آنتیک و دکوراتیو امیران با فرمولاسیون اختصاصی تولید میشوند و درون بازارچه انموذج عین از جنبه فرمولاسیون ندارند . از جنبه قیمت، سنگهای مصنوعی سوگند به منازل قیمتی کمتر از سنگهای طبیعی دارند، به چه جهت که کارهای دشواری که روی جماد طبیعی برای رسیدگی دم به سمت راسته و مستعد تهوع کردن حین اجرا میشود جلاجل موضوع سنگهای مصنوعی درنیکا غیرضروری مینماید و دارای وزنی کمتر و ضخامتی کوچکتر هستند که سوگند به ابر این دودمان اجامر را میدهد که سه برابر سنگهای طبیعی بتوانیم آنهارا بهکار گیریم. اما با دقت مدخل طرح درمییابیم که حیاط جنوبی نه خودْ ثمن و تفریط اعتذار ضرور درای حدِ یک اختتامیة حیاتی را دارد و نه تک را به سمت جای مهمی میرساند. با باریک عایدی طرح درمییابیم که حیاط کارگاهها علیرغم نکات مدلل طرحش، اتصالی به سوی سکون واقع شده در مرکز ندارد. بوسیله مگر این فضای سرویسی که دخل جنوبِ حیاط واقع شده است، همسایگان جوانب مشرق و ناپدیدشدن و شمالِ حیاط را نیز بعضی کارگاههای کوچک، نمایشگاه و جزء آرشیو نمایشگاه تشکیل میدهند۵ .

انواع نمای سرامیک خشک

​Article w​as c reated ​with the  help ᠎of behsaznama​ Conte nt Gen erator DE MO!

نصاب نمای سرامیک خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بیشتر بخوانید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید