حقایق ناشناخته درباره رنگ سرامیک شناخته شده است

موسسین گروه آرتمن نما مجری تخصصی نماهای مدرن شیشه و سرامیک از سال 1388 فعالیت مستقیم و مستمر خود را در صنعت ساختمان آغاز نمودند. همچنین می توانید برای این کار از پِراُکسید هیدروژن هم استفاده کنید.برای تهیه محلول سفیدکننده و آب می توانید ۱۰ میلی لیتر (۲ قاشق غذاخوری) سفیدکننده و یک لیتر آب را با هم مخلوط کنید. بهتر است در نما سازی به سایر عناصر ساختمان و علاقه مندی های خود و همچنین برآورد هزینه پرداخته و سپس متریال مناسب خود را انتخاب کنید. 5. پختن کاشی: کاشی در دو نوبت پخته میشود، بار اول قطعه سفالی را پس از خشک شدن به کوره پخت میبرند و اغلب از کورههای تونلی استفاده میشود. سپس لوله­ های فولاد ضد زنگ که نگهدارنده و اتصال دهنده هستند با بست مخصوص نصب شده و پس از آن اتصالات اسپایدری با جوش آرگون کاملا محکم قرار داده می­شوند. زمان خشکایی اولیه آن حدود دو ساعت میباشد و پس از یک روز به تثبیت نهایی میرسد و دارای استحکام و مقاومت در برابر شستشوی آرام و ملایم میباشد. سرامیک در واقع یک نوع کاشی است که به عنوان کفپوش و یا جهت پوشش دیوارها در برخی فضاهای داخلی استفاده میشود و به دلیل جذب پایین آب و رطوب، از مقاومت بالایی برخوردار میباشد.

مجری نمای سرامیک خشک

مصالح کاشیسازی خاک رسی است که ۲۰ تا ۲۵ درصد آن سلیس میباشد. سرامیک اسلب Materika دارای سایه های طبیعی در پنج نوع رنگ مختلف و دو افکت سهبعدی، Wave و Spatula است. این سرامیک اسلب با استفاده از چهار سایه الهام گرفته شده از سنگ طبیعی، یک فضای داخلی طبیعی را برای مراکز بهداشتی ایجاد می کند. این ثبات رنگ سرامیک، شما را از تعویض کفپوشهایتان در تمام طول عمر، بینیاز میکند. هنگامی که میخواهید یک کفپوش برای فضای مورد نظرتان انتخاب کنید، قطعا طول عمر یک محصول، نکته مهمی است که باید به آن توجه کنید. سرامیکها علاوه بر طول عمر زیادی که دارند، به مقاومت بالا نیز معروفاند. علاوه بر رنگ سبز، رنگ قهوهای هم میتواند برای سرویس بهداشتیهای کوچک بسیار مناسب باشد. انتخاب متریال مناسب برای نما به عوامل زیادی بستگی داد. بنابراین استفاده از بند ضد آب احتمال کنده شدن سرامیک را کاهش خواهد داد. سرامیکی که با روش ملات دار نصب می شود بایستی قابلیت جذب آب در پشتش را داشته باشد. این روش که وقت گیر بوده و بایستی دقت شود اتصالات بین ملات و سرامیک محکم باشد. در این زمینه فروشگاه اینترنتی کاشیران بهترین منبع برای خرید انواع کاشی و سرامیک همچون سرامیک بین کابینتی سه بعدی شماست. Content has been g en​erat ed ᠎by behsaznama᠎ Conte᠎nt G en erat or Dem᠎over sion!

واژه کاشی بر اساس نظر موسسه لغت نامه دهخدا و مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی دانشگاه تهران از کلمه کاچی و به معنای ” نوعی از خشت تنک باشد که نقاشی کنند و آبگینه ساییده بر روی آن بمالند و بپزند چنانکه شبیه به چینی شود. کاشی و سرامیک یکی از اصلی ترین مصالح ساختمانی است که بخش مهمی از زیبایی و کارایی منزل را بر عهده دارد. اگر روز بعد خطوط رنگ قابل توجهی روی سطح وجود داشت، کمی ماسه بزنید تا ناحیه صاف شود، سپس تمام گرد و غبار را پاک کنید. آهنی یا آلومینیومی ( و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . سپس کاشیها درجهبندی میشوند و بعد از بستهبندی به بازار عرضه میشوند. برای ساخت سرامیکها معمولا مواد خام مانند: خاک رس، کائولینت، اکسید آلومینیوم، کاربید سیلیکون، کاربید تنگستن و موارد خالص دیگر را با آب مخلوط کرده و خمیر بدست آمده را در قالبهای از پیش تعیین شده میریزند، سپس در دستگاه خشککن میگذارند تا مواد خشک شوند و شکل قالب را به خود گیرند، در نهایت آنها را در کورههای کاشی پزی حرارت میدهند.

همچنین دقت داشته باشید غلطک رنگ را از ماده پرایمر پُر نکنید که هنگام کشیدن آن روی سطح مواد از داخل آن ریزش کند. ماسک هم بزنید که بخار و بوی مضر آن را استنشاق نکنید. نیز توجه کنید تا بتوانید بهترین رنگ و جنس را برای اتاق نشیمن آپارتمان خود انتخاب نمایید. اما آیا واقعاً این انتخاب بیعیب و نقص است؟ در مورد هزینه تمام شده نما نیز نمای سنگی از هزینه بالاتری برخوردار است.هزینه هر متر مربع سنگ نسبت به هر متر مربع سرامیک بسیار بالاتر است و از طرفی هزینه نصب سنگ نیز هزینه بالاتریست. از اصطلاحات سفالینه، ظروف سفالین سنگ نما، چینی و پرسلان در محصولاتی با دمای پخت بالا و مقدار تخلخل باقیمانده کم استفاده میشود. اما نمی توان آن ها را در محیط های باز کار کرد زیرا شدت سرما و گرما باز هم روی آن ها تاثیر می گذارد اما اگر تمایل داشتید در محیط های باز از سرامیک استفاده کنید بهتر است که از نوع پرسلان استفاده کنید. سطوح کاشی و سرامیک در حمام یا نزدیک وان نیز برای رنگ آمیزی نامناسب هستند، زیرا رطوبت ممکن است باعث کندن سریع رنگ شود. کاشی برای تزئینات داخل و خارج ساختمان و همچنین برای بهداشت و عایق رطوبت به کار میرود.

مزایای نمای سرامیک خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با منبع وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید