راهنمای برتر خرید سرامیک

استفاده از چسب سرامیک پودري با خصوصیات ویژه سبب تسریع در اجرا و اقتصادي شدن عملیات اجرا خواهد شد. این گویها بسیار کوچکاند و با نزدیک تر شدن به هم در نهایت سطحی صاف و هموار ایجاد میکنند. امید است با توسعه روز افزون طرح های ارائه شده ضمن تأمین نظرات مصرف کنندگان،گامی موثر در راستای پیوند با سرمایه های فرهنگی در معماری این سرزمین برداشته باشیم. این کاشی ها رستیک بوده و می توانند زیبایی محیط را برای شما دو چندان نمایند قالب های رستیک مدل هایی هستند که در طراحی آن ها از مصالح و طرح های طبیعی مانند چوب، برگ و سنگ الهام گرفته می شود. این نوع سرامیک به علت دارا بودن سوراخ هایی در بدنه، خاصیت عایق بندی خوبی دارد. 6. مدل کار را با محاسبات ساده ریاضی در ذهنیت تصور و کار را از جاه هایی شروع می کنیم که علاوه بر اینکه میزان پرت کمتر شود ،کاشی هاي بدون برش در مسیر پر دید ترین گوشه ها یا دیوار ها قرار گیرند. ​Art᠎icle was c reat ed  by behsaznama C on​te᠎nt Gener ator D᠎em ov​er​si᠎on!

مجری نمای سرامیک خشک

استحکام خمشی بالا (دو تا سه برار سنگ هاي گرانیتی)، جذب آب پایین تا کمتر از 0/5 درصد و مقاومت در مقابل یخبندان ( غیر قابل نفوذ در قیاس با سنگ)، مقاومت شیمیایی بالا و مقاومت در برابر لک پذیري ( مواد شوینده و پاك کننده اسیدها و بازها)، مقاومت سایش بالا ( عمر طولانی و درخشش زیاد)، سختی سطحی بالا ( عدم خراش سطحی و حفظ زیبایی) ثبات رنگ در مقابل نور خورشید ( که ناشی از عدم تاثیر اشعه بر ساختار آن است که در سنگ هاي طبیعی دیده نمی شود.)، قابلیت تولید در سایزهاي مختلف ، وجود طرح ها و رنگ هاي بدیع و بیکران، قابلیت نصب بوسیله نصب خشک در نما ، ضد حریق بودن ( نسبت به آتش مقاوم است و در برابر حرارت تغییر ساختار نمی دهد). روش چسبی یکی از روشهاي نصب کاشی و سرامیک بر کف و بدنه میباشد که در سالهاي اخیر زیاد مورد استفاده قرار می گیرد با این نکته که حدود 80 درصد از بازسازي هاي منازل و حدود 10 درصد از ساختمان هاي نوساز در ایران از چسب براي نصب کاشی و سرامیک استفاده می کنند و در کشورهاي اروپایی و پیشرفته بیش از 90 درصد موارد براي نصب از چسب استفاده می شود .

مزایای نمای سرامیک خشک

این چسب بر پایه سیمان تولید میشود و در مقابل رطوبت و آب کاملاً مقاوم میباشد مواد موجود در چسب کاشی و سرامیک پودري قدرت انعطاف پذیري زیادي به آن خواهد داد و ضمناً باعث چسبندگی بیشتر میشود. در روش ابزارنصب پنهان , همانطور که از نام آن مشخص است قادر به دیدن ابزار نصب نیستیم . در روش ابزار نصب مشهود ، همانطور که از نام آن مشخص است قادر به دیدن بخشی از قسمتهاي ابزار نصب هستیم . فواصل اتصال دهندهها باید با توجه به نیروهای وارده مشخص شود. با توجه به اینکه چه متریالی را انتخاب میکنید و اینکه طرح دلخواه شما برای اجرای نما به چه شکلی است، قیمت نیز متفاوت خواهد بود. نمای خشک سرامیک دارای تنوع بسیار زیادی در رنگ و طرح بوده و بنا بر فواید فراوانی که دارد مورد توجه طراحان ساختمان قرار گرفته است. تنوع تولید در ابعاد و طرح باعث گرایش استفاده مصرف کنندگان از این محصول ساختمانی شده است. امروزه درمیان محصولات رایج جهت پوشش سطوح وسیع، کاشی پرسلانی به عنوان یک کاشی بدون لعاب و یا لعابدار باپخت دمابالا وتخلخل پایین وجذب آب کمتراز 5/. درصدازاهمیت بالایی برخورداربوده وحجم تولید آن نیز روزبروز بیشتر میشود. خاصیتی است که یک ماده را قادر میسازد تا در اثر یک نیروی خارجی بدون شکست و گسستگی تغیر شکل داده و بعد از حذف یا کاهش نیرو همچنان حالت خود را حفظ نماید.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

Con​te nt h​as  been creat ed by behsaznama᠎ C᠎ontent Gen erator D​emover sion.

8. چسب را کمی با آب یا مایع بتن آغشته کرده سپس با کمک کاردك قاشقی و شانه اي در سطح دیوار یا کف می کشیم . 9. مقدار چسب را به اندازه سطحی می کشیم که تا زمان نصب کاشی ، چسب گیرایی و چسبندگی خود را از دست ندهد . سرامیک خشک پرسلاین توپر قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. اگر بند ها را به اندازه کافی در نظر بگیریم امکان تعویض یک قطعه پس از نصب فراهم میشود فاصله اسلب تا دیوار در این روش حداقل 80 میلیمتر است . این شیشه ها همچنین به علتِ مقاومتِ بسیارشان در برابرِ گرما و سرما در وسایل خانگی (نظیرِ بخاری و اجاق گاز) و خودروها نیز استفاده می شوند. پرسلان محصولی یکنواخت با رنگ بعد از پخت سفید و متراکم می باشد که از مواد موجود در طبیعت که در شرایط خاص تحت فشار بالا شکل گرفته و در درجه حرارت بالا تولید می شود.پرسلان جایگزینی زیبا و ارزنده با برترین خصوصیات یک پوشش مورد استفاده در نما و کف ساختمان ها می باشد، همچنین این محصول جدیدترین تکنولوژِي صنعت سرامیک در حال حاضر می باشد.

انواع نمای سرامیک خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه ها لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید