ده راه برای بهبود انواع نمای سرامیک خشک

کاشی و سرامیک دارای طرحهای بسیار زیادی است و میتواند نیاز هر سلیقه ای را براورده سازد از این رو تولید کننده در هر سال اقدام به طراحی جدیدی از این محصولات ادامه مطلب میکند. یکی از بزرگترین صنایع مصرف کننده آب، صنعت سرامیک است و به طور متوسط جهت تولید هر متر مربع کاشی و سرامیک حدود ۱۵ لیتر آب لازم است که از این مقدار بسته به میزان وزن کاشی حدود ۱۳ لیتر آب از طریق اسپری بخار شده و خارج میشود. کاشی و سرامیک طی مراحلی پیچیده ای در کوره پزیها با بهترین مواد اولیه نظیر خاک رس، دولومیت و سیلیکا ساخته و تولید میشوند که با دو نوع لعاب دار و بدون لعاب طبقه بندی میشوند. شرکت کاشی و سرامیک اطلس برای اولین بار در استان یزد، اقدام به تولید کاشی های دو پخت نموده است که از لحاظ کیفیت و شفافیت در نوع خود خاص است؛ بدین صورت که کاشی ها در دو نوبت وارد کوره می شوندو این موجب شفافیت و آئینه ای شدن این کاشی ها و بالا رفتن کیفیت آنها می شود. برخی از کاشی و سرامیک ها دارای ظرح و رنگ خاصی هستند که برای اعمال آن لازم بوده است که لایه نازکی از لعاب روی طرح کشیده شود یا به طور کل بدون لعاب تولید شود.

تمیزکردن سرامیک

کیفیت کاشی باید به نحوی باشد که تغییرات ناگهانی درجه حرارت از ۱۰۰ تا ۲۰ درجه سانتیگراد را به خوبی تحمل کرده و هیچگونه آثار ترک در بدنه یا لعاب آن ظاهر نشود. سرامیک ها با توجه به میزان خاک رس و دما و فشاری که در فرآیند تولید تحمل می کنند، از نظر سختی به پنج گروه تقسیم بندی میشن. حرارت دادن اولیه محصولی را تولید میکند که بیسکو نامیده می شود.حرارت دادن اولیه ،مواد آلی و آلودگی های فَرار را می سوزاند.حرارت دادن برای بار دوم یا سوم ، لعاب دادن گفته می شود. سپس رانر افقی یا کلمپ (clamp) را با پیچ و انکر به پشت تایلهای سرامیک متصل میسازند. در این مرحله با استفاده از نازل آب به پودر به دست آمده افزوده و تبدیل به گرانول با منحنی دانه بندی مورد نیاز میشود سپس گرانول به دست آمده آماده پرس و پخت میشود به این ترتیب نیازی به مصرف آب برای دوغاب سازی و در پی آن مصرف سوخت برای تبخیر آب مصرف شده نیست. استفاده از کاشی و سرامیکی که دارای کیفیت بالا باشد میتواند تا سالیان طولانی برای شما کار کند و در اثر تغییر دما و استفاده از مواد شوینده قوی مانند وایتکس، جوهر نمک و مایع سفید کننده سرویس بهداشتی باعث تغییر در کیفیت و رنگ این محصولات نشود.

انواع نمای سرامیک خشک

این محصولات شفافیت بالایی دارند و در برابر سایش و شستشو تغییر رنگ نمیدهد. نظر به ضرایب تغییر شکل مختلف در مواد متفاوت، اجرای کل سیستم به مواد بکار رفته در جداره خارجی و شرایط سازه نگهدارنده بستگی دارد. جداره خارجی می تواند تک لایه، به معنای ساخته شده از یک لایه از یک ماده، و یا چند لایه از مواد مختلف شکل گرفته باشد. برای اینکه سرویسهای بهداشتی دارای بهداشت و نمای بیشتری باشد معمولا دیوارها و کف یا گاهی حتی سقف این مکان را کاشی می کنند. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند موسسه حمل و نقل نسیم بار ایران و آسیاب قرمز و انبار سیسمونی آقا بزرگ و باغ و تالار شمس العماره و پالایشگاه شرکت نفت بهران قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس آسیاب قرمز میباشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حملونقل عمومی آسان میسازد. Article w᠎as c​re at ed ​by G SA Conte nt Gener​ator DE MO !

اگر به سراغ فروشندگان و نمایندگی های کاشی و سرامیک بروید و از آن ها بپرسید که کدام یک از رنگ ها و طرح های سرامیک کف با بیشترین استقبال مواجه شده اند، به شما خواهند گفت که موارد بالا ازجمله محبوب ترین سرامیک های کف هستند. کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی جدید با توجه به متریالی که در ساخت آن به کار می رود قیمت گذاری می شود. در این سیستم، خاکهای ورودی به کارخانه خردایش و میکرونیزه شده و پس از تولید پودر میکرونیزه با دانه بندی مورد نیاز که تابعی از نوع خاک و نوع محصول تولیدی است وارد دستگاه رطوبت زن و گرانولاتور میشود. کاشی در دو نوع سرامیکی و چینی تولید می شود که هر کدام متناسب با مکانی است و با توجه به ویژگیهای که دراند مورد استفاده قرار میگیرند. این کارخانه انواع کاشی و سرامیک را در طرح و مدلهای بسیار متنوعی در اختیار نمایندگیهای فروش خود در سراسر کشور قرار میدهد. با وجود صرف زمان وهزینه مضاعف برای تولید کاشی دو پخت، برای حفظ مشتری و رقابت سالم در بازار، این کاشی ها با قیمت مناسب به فروش می رسد. کاشیران بزرگ ترین عرضه کننده کاشی و سرامیک در ایران است که انواع نمای سرامیک خشک پرسلانی را با قیمت عمده به فروش می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید