راز نمای ساختمان که هیچ کس درباره آن صحبت نمی کند

خرید این سرامیک ها نسبت به سنگ مقرون به صرفه تر است و با توجه به افزایش روز افزون هزینه ساختمان سازی، می تواند گزینه مناسبی برای طراحان و سازندگان باشد. اما سنگ ها وضعیت متفاوتی نسبت به کاشی و سرامیک پرسلان دارند و از آنجایی که به جز سنگ های مصنوعی بقیه سنگ ها طبیعی هستند در نتیجه آنها محدودیت هایی در زمینه طرح و رنگ و حتی مقاومت دارند. به جز سلیقه یکی از فاکتور هایی که به شما کمک می کند، بررسی دکوراسیون خارجی ساختمان است. نما به مثابه لباس ساختمان شما می باشد که در نگاه اول نظر ببینده را جلب می کند در نتیجه استفاده از یک متریال مناسب برای نما بسیار حائز اهمیت می باشد. در اینجا توجه به چند نکته حائز اهمیت می باشد. اما نکته دیگری که به استفاده از سرامیک سایز بزرگ در نمای ساختمان و طراحی معماری آن کمک میکند، قابلیت چاپ بر روی آن است. Post w as cre᠎at​ed  by behsaznama C on te nt Gen er ator این مطلب Demov ersi on!

سرامیک نانوتیس

شرکتهای معماری انواع نمای خشک را طراحی و تولید میکنند و از آن برای نمای بیرونی ساختمانها استفاده مینمایند. دارد.استفاده از نمای سرامیکی کاربردهای زیادی در حوزه معماری دارد ، سرامیک پرسلانی زیرمجموعه ای از تایل های سرامیکی است که نبست به تایل های دیگر مقاوم تر است . نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربری های مختلف تجاری، اداری، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان، پایانه ها و ایستگاه های مترو و … سنگ های مصنوعی بیشتر در دسته کاشی و سرامیک به خصوص نوع پرسلانی طبقه بندی می شود. استفاده از سنگ به دلیل ظاهری که به فضا می دهد از محبویت بیشتری برخوردار است. 120 ساخته می شوند و از قیمت مناسبی برخوردار هستند. سرامیک سایز بزرگ را باید ساخته دست بشر نامید و باید اذعان کرد که نسبت به مصالح طبیعی از تنوع رنگی بسیار بیشتری برخوردار است. این شیوه که حتی نسبت به نوع چسبی نیز بسیار بهتر است باید سطح کار آهن کشی گردد تا سرامیک با این سطوح اتصال محکمی برقرار کند و محض احتیاط رابیتس بندی و شبکه بندی با توری فلزی نیز انجام می گیرد. پایداری و استحکام نمای سرامیکی بسیار خوب بوده و تقریبا هم ارز با سنگ نماست اما به مراتب ظاهر بسیار زیباتری دارد.

در گذشته استفاده از سنگ رواج بسیاری داشت و دلیل آن مقاوم تر بودن سنگ نسبت به کاشی هاو سرامیک های دست ساخته بشر بوده است. زمان نصب سرامیکهای با سایز بزرگتر نسبت به سرامیکهای کوچکتر بسیار کمتر است و این میتواند سرعت انجام پروژه را بسیار بالا ببرد. از آنجا که نمی توان ماده ای یافت که همۀ خواص مورد نظر را دارا باشد، باید به دنبال چاره ای دیگر بود. به دلیل این خاصیت می توان از آن در شهرهای مرطوب شمالی استفاده کرد. اگر شما با دلایل ممنوعیت استفاده از سرامیک در نما آشنا شوید، دیگر هیچگاه از سرامیک در نمای خارجی ساختمان خود استفاده نخواهید کرد. به طور کلی میتوان گفت که سرامیک از مواد و ترکیبات قوی تشکیل نشده است؛ بنابراین زمانی که در نمای خارجی ساختمان از سرامیک استفاده شود به دلیل انبساط و انقباضهای استمراری، این سرامیکها دچار ترک و شکستگی میشوند که این موضوع باعث میشود زیبای خود را به مرور زمان از دست دهند و شما مجبور به بازسازی نمای ساختمان خود شوید. در صورتی که قابلیت تعمیر وجود داشت، می توان آسیب آن ناحیه را برطرف کرد و یا در صورت غیر قابل تعمیر بودن، آن قسمت را به طور کامل با قطعه ای جدید تعویض کرد. Th is w as c reat ed with t he he​lp of behsaznama C​on tent᠎ G​en᠎erator DE​MO .

چوب در نما، حس و حالی گرم و صمیمی منتقل خواهد کرد. سرامیک نما، متریالی مقاوم در برابر رطوبت و حرارت است. سرامیک پرسلان امروزه یکی از مصالح پرکاربرد در نمای ساختمان به واسطه خواصی همچون مقاومت در برابر تغییرات دما و نفوذ ناپذیری در برابر آب و رطوبت می باشد. باعث ایجاد تهویه در دیواره ساختمان و در نتیجه خروج رطوبت از روی آن می گردد. پوشش دیواره ها با استفاده از موادی همچون گچ، سیمان سفید، سیمان سیاه، سرامیک ها، ام دی اف ها و بلاخره سنگ ها همه در راستای زیبا سازی محل زندگی انسان هاست. پشت سرامیک ها نباید از ملات سیمان خشک استفاده کرد؛ این ملات ها با تغییرات دما کنده می شود. 2. بین سرامیک ها فاصله ای برای جلوگیری از شکست سرامیک در اثر انقباض و انبساط ناشی از تغییرات دما در نظر گرفته شود. از این رو انتخاب طرح و متریال مناسب برای ساختمان یکی از عوامل مهم در صنعت ساختمان می باشد که نمایانگر هویت یک ساختمان می باشد. اغلب آنها به صورت رنگ های یکدست و ترکیبی در یک نما، زیبایی خود را به رخ می کشند. این سرامیک نما در طول زمان، ظاهر اولیه خود را حفظ می کند و زیباتر است.

دیدگاهتان را بنویسید