آیا با رنگ سرامیک مشکل دارید؟ بیا حرف بزنیم

آلودگی و کثیفی به راحتی از روی سرامیک پاک میشه. نصب کاشی پشتی روی سینک یا اجاق گاز در آشپزخانه می تواند از دیوار، در برابر پاشیده شدن آب به آن، محافظت کند و در عین حال طراحی کلی شما را کنترل کند. اگر از طراحان داخلی سوال کنید، به شما می گویند که انتخاب رنگ های خنثی همیشه انتخابی هوشمندانه است. سرامیک منزل یکی از قسمت های منزل است که همواره باید تمیز گردد تا دچار لک و کثیفی نگردد زیرا عمیق شدن لکه ها بر روی سرامیک می تواند زدودن آن را دچار مشکل کند اگر برای شما هم تمیز کردن سرامیک مهم است می توانید با کارهای کاربردی برای همیشه از شر لکه ها خلاص شوید رفع لکه های سرامیک کار سختی نیست در ادامه مطلب قصد داریم این راهکارهای موثر را برای رفع آلودگی از سرامیک را به اشتراک بگذاریم. موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت، ازجمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا. Da ta was gen​er ated ​by behsaznama Content Gener᠎at᠎or D᠎emov er sion᠎!

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

به دلیل پایداری شیمیایی و ساختاری، آنها از مصالح مورد علاقه در کاربردهایی مانند هندلینگ فلزات مذاب در دمای بالا، به عنوان الکترود در قوسهای الکتریکی، و در کاربردهای هوافضا مانند پرواز هایپرسونیک، پیشرانه اسکرم جت، پیشرانه موشکی و ورود مجدد به اتمسفر هستند. بسیاری از کامپوزیتها مانند فایبرگلاس و الیاف کربن اگرچه حاوی مواد سرامیکی هستند اما از خانواده سرامیکها محسوب نمیشوند. کاشی، محصولاتی سفالین و سرامیکی است که در ساختمان کاربرد و اهمیت ویژهای دارد مانند حمامها، توالتها، آشپزخانهها و آب ریزگاههای عمومی و غیره. کارخانجات تولید کاشی و سرامیک ارتباط تنگاتنگ بین صنعت و دانشگاه داشتند ، فرم ظاهری و جنس سرامیک برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار بود و هرکدام به نوبه خود تعریف هایی را از محصول خود می نمودند. همانطور که می دانید به دلیل پیشرفت بسیار زیاد صنعت ساختمان سازی باعث شده تا اکثریت شرکت های تولیدی در بانک اطلاعات اتحادیه تولیدکنندگان کاشی و سرامیک حضور پیدا کنند و خبر از بروز رسانی خط تولید تجهیزات کارخانه های خود به مشتریان خود می دهند.

وی در پایان از پیگیری و تلاشهای سیدناصر حسینیپور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد و افزود: نماینده گچساران و باشت با اشاره به اهمیت و اولویت اشتغال بر ساخت و راهاندازی سریع کارخانه این کارخانه تاکید کرده است. وی عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی گچساران و نزدیکی به استانهای بوشهر، خوزستان و فارس تولیدات این کارخانه علاوه بر مصرف داخلی به عراق نیز صادر میشود. عضو هیئت مدیره کاشی دنا افزود: خاک مورد نیاز کارخانه سرامیک از شهرهای کازرون، آباده و یزد تامین میشود. می توانید مشخصات و قیمت آن ها را از بهترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک دریافت کنید. سرامیک فول بادی از معروف ترین انواع نمای خشک است به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند. اما به طور کلی مناسب ترین رنگ سرامیک و کاشی برای کف و دیوارها، به خصوص سطوحی که بیشتر با آب در تماس هستند، رنگ اپوکسی می باشد؛ چرا که این رنگ به دلیل چسبندگی بالایی که دارد در مقایسه با رنگهای اکریلیک و پایه آب، ماندگاری بالایی دارد. سرعت اجرا در نمای خشک بیشتر از روش سنتی است.

قیمت اجرای نمای سرامیک خشک

همچنین امروزه دستگاه های پرینتر سه بعدی در حال فراگیر شدن هستند که سرعت و دقت مدلسازی در آن ها بیشتر از دست می باشد. همچنین کناره های کاشی و سرامیک (قسمت های آزاد دیوار یا زیر کابینت ها) را برای اینکه رنگ نگیرد با استفاده از نوار رنگ آمیزی بپوشانید. درپوش ها: مورد استفاده درپوش ها از یک طرف ازداخل یاتاقان های دو انتهای بالمیل می گذرد و از طرف دیگه به پوسته پیچ می شوند وزن پوسته و محتویات بالمیل از طریق این درپوشها به یاتاقان منتقل می گردند. شرکت کاشی اطلس در راستای همگانی با بازار و افزایش رضایت مشتری و کسب مزیت رقابتی اقدام به تولید محصولات رکتی فاید با ویژگیهای متمایز که دارای ارزش افزوده ای از قبیل تک سایز بودن کلیه محصولات کالیبره و گونیا بودن محصولات با مزیت حذف انحراف در چیدمان وسیع و نمایش پیوسته طرح و امکان چیدمان بدون درز و سهولت نصب در پنل و پل کارت و دیگر محصولات تبلیغاتی و فروشگاهی این محصولات با بسته بندی جدید و خاص در طرح ها و و رنگهای متنوع در جهت تمایز در فروش و انبارش قابل ارائه می باشد.

معایب نمای سرامیک خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این مطلب لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید