ترس؟ نه اگر از انواع نمای خشک به روش درست استفاده کنید!

پیشنهاد می گردد، جهت سهولت نصب دستک ها ابتدا، شروع و پایان مسیرهای مستقیم جوشکاری دستک صورت پذیرد و با استفاده از ریسمان می توان در فواصل مشخص شده مابقی دستک ها را نیز نصب نمود. سرامیک پرسلانی خشک مجوف: این سرامیک خشک پرسلانی به جهت داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود خاصیت عایق بندی بیشتری دارند. از این جهت می توان این نما را عایق صوتی و حرارتی در نظر گرفت. فضای خالی ایجادشده بین عایق و نما خود میتواند عایق حرارتی مناسب بیشتر بخوانید برای ساختمان باشد. این چهارچوب میتواند از چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم ساخته شود. برخی از مصالح که برای نمای خشک میتوان استفاده کرد عبارتند از: صفحات رزین اشباع شده، پشم معدنی فوقالعاده فشرده، الیاف سیلیکات کلسیم، ورقههای آلومینیوم و کاشیها و آجرهایی سفالین که گسترهای وسیع از رنگ و بافت را در برمی گیرد. یک سیستم نمای شیشهای دولایه برای ساختمانهای بزرگ است که از خطوط پرپیچ و خم در نما ساخته شده است. This art​ic​le has been g᠎ener​ated  by  behsaznama  Cont᠎en t ​Generator  DEMO.

انواع نمای خشک شگفت‌انگیز تاکتیک که می‌تواند کمک کند کسب و کار آنلاین شما رشد

۱- در این روش، ابتدا عایق حرارتی توسط چسب یا اتصالات به دیوار متصل میشود و سپس چهارچوب یا اسکلت بر روی آن قرار داده میشود تا آجرنما با فاصله بر روی آن نصب گردد. عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به زیر کار محکم میشود. ۱- اتصال محکم نما با بدنه ساختمان است. این سیستم ، یک سیستم نمای تهویه شونده است با زیرساختی شامل پروفیل های افقی که توسط شبکه ای از ریل های عمودی محکم سر جای خود نگه داشته شده است. دلیل اصلی انتخاب نما این است که لایه محافظتی را به ساختمان اضافه می کند. ولی امروزه از انواع نمای خشک ساختمان به شمار می رود و در انواع مختلف: آجر، کاشی و روکش ها ارائه می شود. همچنین با حذف ملات در مراحل نصب سرامیک خشک نما و استفاده از پنل های آلومینیوم برای اجرای سرامیک خشک باعث شده است که با ارائه دفترچه محاسبات سازه ای توسط مجری طرح حتی در برج های با ارتفاع زیاد نیز قابل اجرا باشد. نمای خشک اصطلاحی است که در بین فعالین حوزه ساخت و ساز در ایران رواج یافته و منظور از آن ایجاد و اجرای نما بدون استفاده از ملات سنتی می باشد.

اجرای نمای خشک

در این روش سوراخهایی در پشت سرامیک به کمک مته ایجاد میشود پس از ایجاد سوراخها در انتهای آنها قطعات نصب یا کلیپس ها به سرامیک پیچ شده و سپس اسلب سرامیک را بر روی نما سوار میکند. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی چیست و حتی نحوه نصب و روش نصب در قیمت آن تأثیر به سزایی دارد که این قیمت برای مدل نمایان و ارزان ترین مدل نصب محاسبه شده است. در سیستم های نمای خشک نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند.البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد از جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. در مواردی لازم است که طراحی نما ساده انجام شود و در موارد دیگر توجه به جزئیات و اجرای یک نمای پیچیده مهم است. با توجه به سرعت اجرای بالا، این نما می تواند در کمترین زمان ممکن نسبت به سایر نماهای سنتی اجرا شود.

اجرای نمای خشک سنگ

۲- وجود سیمان، دوغاب و ملاتی که به کار میرود ممکن است در صورت عدم دقت باعث کثیف شدن نمای ساختمان شود. وقتی ورقه ی کامپوزیت در ساختمان هایی که با بتن سبک ساخته شده است استفاده شود باعث افزایش عایق صوتی آن میشود. پوشش نقرهای روی الاستومر، بار الکتریکی را در سطح آن توزیع میکند که باعث تغییر شکل آن می شود، مشابه سیگنالهای الکتریکی که انقباض عضلات را در پی داردند. این نوع نما از دو دیوار شیشه ای تشکیل شده است که توسط یک حفره در ارتفاعات جدا شده و برای کاهش مصرف انرژی ساختمان استفاده می شود. علاوه بر آن که چسب پلی اورتان به دلیل داشتن ویژگی انعطافپذیری بدون هیچ دردسر یا مقدمهای مانند گرم کردن به راحتی سطوح مختلف را در مسیر موردنظر به یکدیگر میچسباند. یکی از ویژگیهای متمایز معماری نئوکلاسیک، تأثیر دیوار است که به هر قسمت از آن شخصیت منحصر به فردی می بخشد. آجر نما خشک جلوه ای زیبا و مدرن به ساختمان ها می بخشد و در این سیستم برای متصل کردن آجر ها به یکدیگر از ملات استفاده نمیشود و تایل های آجر به کمک گیره و یراق آلاتی به یکدیگر متصل میشوند و گیره ها داخل شافت های عمودی به سازه کشی نما متصل می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید