انواع نمای خشک: ساده راه

یکی از عواملی که نیاز به وجود سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متععد دیگری بود که در اجرای نمای سیستم سنتی مانند نمای ملاتی وجود داشت. عامل دیگری که بر قیمت نمای خشک سرامیک مؤثر است، میزان پیچیده بودن طراحی و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک است. صنعت ساختمان همواره رو به رشد است و با توجه به شرایط و نیازهای انسان با بهره گیری از علم بهترین روش ها و مصالح روزانه در حال خلق شدن است. انسان از قدیم همیشه نوعی به خانه اش نما می داد با توجه به امکانات روز دنیا اوایل خانه ها را با کاه گل نما می دادند که به نوبه خود بسیار زیبا بود در تابستان هوای خنکی را برای صاحب خانه به ارمغان می آورد اما به خاطر اینکه هر سال باید نوسازی می شد هزینه وو قت زیادی اتلاف می شد از این رو به نماهای سیمانی روی آوردند که سیمان سفید هم زیبا بود. This conte᠎nt h as  been wri᠎tten ​wi​th the help of behsaznama Cont​en᠎t Generator DEMO.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

با توجه به پیشرفت روز افزون علم در صنعت ساختمان سازی نماسازی ساختمان به روشهای نوین مزیتهای زیادی را برای ساختمان سازها دارد. اکثر تولیدات فولاد ضد زنگ این روز ها از نوع بازیافتی است. در ادامه درباره مزایای این نوع نما بیشتر صحبت می کنیم. همچنین اطلاعات کاملی درباره انواع نما به مشتریان خود ارائه میدهد تا بتوانند در خصوص انتخاب بهترین نما برای پروژه خود تصمیمگیری درستی داشته باشند. برای درک بیشتر این مسئله فقط کافیست تا یک بار دیگر به بالا بروید و مزایای این روش را دوباره بخوانید! برخی از آنها هم دارای رنگ های ساده تری می باشند که شما می توانید آنها را با هزینه مناسب تری خریداری کنید. هر چقدر کیفیت و طراحی برای شما اهمیت بیشتری داشته باشد، باید هزینه بیشتری را کنار بگذارید. موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت از جمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا. کاهش حدود ۸۰ الی ۱۰۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی ویران کننده زلزله خواهد داشت.

انواع نمای خشک و اثر هنری زمان اداره

فولاد ضد زنگ یک ماده عالی از انواع نمای خشک ساختمان به شمار می آید، که دارای سطح براق و صیقلی است و در نمای ساختمان مدرن بسیار از آن استفاده می شود. نصب سرامیک خشک معمولا دو حالت دارد که به آن ها روش نمایان و روش غیر نمایان گفته می شود. در روش نصب به صورت نمایان، از آلومینیوم برای زیرسازی استفاده می شود و کلیپس ها از روی کار معلوم هستند. در این متن سعی کردیم درباره سرامیک نما یا سرامیک خشک صحبت کنیم. نمای خشک را می توان با مواد مختلفی مانند سنگ و سرامیک ، شیشه ، چوب ترمو ، کامپوزیت ، آلومینیوم و موارد دیگر منبع ساخت. استفاده از سرامیک خشک: جهت عایق شدن دیوارهای خارجی می توان از فضای مجوف موجود میان سرامیک ها و دیوارهای خارجی جهت نصب مواد عایق صوتی و حرارتی استفاده کرد. تهیه مواد لازم مانند بست و پین با متریال های فولاد ضد زنگ ضرورت دارد. ᠎Da ta h as be en gen er​ated ᠎with behsaznama C᠎ontent G᠎enerator ᠎DE​MO .

به دلیل اینکه طراوت و زیبایی که در سال های اولیه نصب را دارد به سرعت از دست داده و ظاهری نه چندان زیبا از آن بر جای خواهد ماند. اگر به نمای ساختمان خود اهمیت میدهید میتوانید با مراجعه به این شرکت انواع نمونه کارها را مشاهده کرده و یا طرح ذهنی خود را به آنها بدهید. در این روش سرامیک ها بر روی ریل هایی که از جنس آلومینیوم هستند، قرار داده می شوند. همانطور که از اسم این روش پیداست از این دستگاه مکانیکی برای ایجاد درز و یا شیارهای در قسمت پشت سرامیک ها استفاده می شود. بعد از ایجاد این خطوط قطعاتی که کلمپ نامیده می شوند در داخل شکاف های ایجاد شده سفت می شوند و سرانجام این سرامیک ها روی ریل ها نصب می شوند. وجود این فضا در اکثر سیستم های نمای خشک مشهود است. در برخی از نماهای خشک به یک چهارچوب نیاز داریم که بتوان متریال مورد استفاده را داخل آن بهصورت ثابت قرار داد. این فلز کاملاً قابل بازیافت است و استفاده از آن را آسان می کند. سبکتر است و بار وارده به ساختمان را کاهش میدهد؛ در این روش بر خلاف روش نماکاری با ملات، ساختمان هیچ باری متحمل نمیشود و در نتیجه در مقابل بادهای شدید و زلزله ایمنتر است.

دیدگاهتان را بنویسید