این 5 ساده نمای ساختمان روش‌ها فروش تقریبا بلافاصله شما را افزایش می‌دهند.

امروزه استفاده از سرامیک به عنوان کفپوش بسیار رایج شده است. براي ایجاد هماهنگی بین رنگ ماده مخصوص بندکشی با رنگ اصلی قطعات مورد بندکشی، توصیه میشود که خمیرآماده شده را با رنگ اصلی کاملا مخلوط کرد براي اطمینان بیشتر توصیه میشود مقداري از ماده بندکشی را که با رنگ اصلی مخلوط شده در لایه نازك به عنوان نمونه کار اجرا نموده تا پس از خشک شدن رنگ واقعی آن رامشخص نمود. امرتات سرام با تولید محصولات کاشی و سرامیک لوکس تزئینی و ارائه راهکارهای تامین پاکیزگی و زیبایی محیط خانه و زندگی مشتریان در تلاش برای ایجاد چرخه ی ارزش آفرینی در تولید، با بهره گیری از به روزترین نوآوری های موجود، خود را عمیقا پای بند به اخلاق حرفه ای و دارای مسئولیت اجتماعی در جهت خلق آرامش حاصل از اطمینان از پاکیزگی و زیبایی محل کار و زندگی در جامعه می داند. سرامیک خشک یکی از مدرنترین و به روزترین متریال برای نماهای امروزی است که نمونه های مختلف آن در سطح کشور بسیار به چشم میخورد و در بسیاری از موارد جایگزین نمای سنگی و کلاسیک می شود. درصورت استفاده از نماهای کامپوزیت، پس از زیرسازی فولادی، قطعات آلومینیومی مورد نیاز نما، بوسیله پیچ و مهره و یا پیچ های سرمته به شاسی کشی فولادی متصل می گردد تا در نهایت، قطعات مورد نیاز نازک کاری نما به آنها متصل شود.  Th᠎is data was created with behsaznama Content Gener᠎ator​ Demov᠎er sion.

به یک الزام تبدیل نموده است.

این لعابها میتوانند سطحی براق، نیمه براق یا مات به کاشیها بدهند. که مربوط به پوسته خارجی می باشد، متوجه خود ساختمان نمی شود. به جز سلیقه یکی از فاکتور هایی که به شما کمک می کند، بررسی دکوراسیون خارجی ساختمان است. در این وضعیت استفاده از مشاوره تخصصی در بررسی راهبردهای حوزه تکنولوژی، مالی و اقتصادی طرحها و واحدهای موجود و سرمایهگذاری جدید کاشی و سرامیک به یک الزام تبدیل نموده است. در آخر نیز با یک اسفنج مرطوب، سطح مدنظر را پاک کنید. یکی از مصالح پر کابرد در نازک کاری ساختمان، کاشیها هستند که از خاک رس تشکیل شده و در انواع لعاب دار و بدون لعاب تولید میشوند. ملات آماده شده را با استفاده از ماله شیار دار یا کمچه روی سطحی که میخواهیم کاشی کاری کنیم میکشیم. لعاب لایهای است که به صورت مایع روی بدنه سفالی کاشی ریخته میشود تا در دمای بیش از 1000 درجه سانتی گراد پخته شده و خلل و فرج سطح کاشی را پر و مانع از نفوذ رطوبت به داخل آن شود. این نوع از کفپوشها معمولا در کف یک فضا اجرا میشوند و به دلیل قرار گرفتن در رفت و آمد و رطوبت بیشتری که در کف ساختمان نسبت به سایر فضاها وجود دارد، باید در دمای بالاتری نسبت به کاشیها پخته شوند تا ضخیمتر، مقاومتر و جذب آب کمتری داشته باشند.

بنابراین امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش سنتی، وجود ندارد. یکی از پرکاربرد ترین سرامیک های مصرفی در نمای سرامیکی، سرامیک پرسلانی است. همچنین نکته قابل توجه در اجرای روش ملاتی این است که اگر از سرامیک و کاشی با رنگ روشن استفاده میکنید بهتر است بعد از اجرای یک لایه ملات، دو سانت زیر سرامیک، از ملات نرمه که از ترکیب پودر سنگ، سیمان سفید و آب تشکیل میشود استفاده کنید، تا رنگ کاشی تغییر نکند. 3. در مقابل نفوذ آب و رطوبت از مقاومت قابل ملاحظهاي برخوردار است. در شهر های بزرگ و کلان شهر ها دود خودرو ها و آلودگی های کارخانه های صنعتی باعث ایجاد آلاینده های هوا میشوند که بخش زیادی از این الودگی ها توسط گیاهان و درختان و جنگل ها تجزیه و تصفیه می شود.اما بخش عظیمی از الودگی در هوا بصورت معلق میماند که به مرور زمان روی نمای ساختمان فرود می آید و با انباشته شدن بر زیبایی و شکل ظاهری نما اثرات نامطلوبی جای میگذارد. برای تشخیص سرامیک و کاشی مرغوب کافی است که سطح دو کاشی را از قسمت لعاب دارشان روی یکدیگر قرار دهید و مقدار فضای خالی بین آن دو را مشاهده کنید.

بستها جهت اتصال پروفیلها به یکدیگر و همچنین اتصال براکتها مورد استفاده قرار میگیرند. جهت حصول استحکام فوقالعاده بالا استفاده از جسب بتن آب بندي توصیه میشود. سرامیکها نوعی از کاشیها هستند که همانند آنها از خاک رس ساخته شده و ممکن است بدون لعاب یا لعاب دار باشند. این زیرسازی میتواند به کمک ماسه کوبیده شده یا ملات ماسه سیمان انجام شود. بدیهی است که هرچه زیرسازی دیوار یا کف بهتر باشد، نصب کاشی دیوار و سرامیک کف راحتتر خواهد بود و میزان دوغاب خور یا چسب مصرفی بهینهتر خواهد بود. وجود دارد، اما با در نظر گرفتن دانش تخصصی ساختمانسازی، استفاده از انواع سرامیکها در دیوار یا کف فضاهای داخلی به 6 دلیل زیر ، انتخاب بهتری نسبت به سایر گزینهها محسوب میشود. بدون شک معادن زیادی در مرکز ایران وجود دارد، این معادن مواد اولیه محصولات نهایی را تامین می کند از جمله این مواد عناصری مانند خاک می باشد که در ساخت محصولات ساختمانی که در نمای ساختمان تاثیر گذار است استفاده می شود. نمای خشک توانسته با مجهز شدن به علوم روز، کلید حل مشکلات نما در بسیاری از ساختمانها باشد و استفاده از هر نوع مصالح با هر ابعاد و سایزی را بدون محدودیت برای مهندسین و طراحان فراهم کند.

مجری نمای سرامیک خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مطالب بشتر لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید