برای اینکه شما برای رسیدن به موفقیت به رنگ سرامیک, اینجا 5 چیز ارزشمند برای دانستن

رنگ آمیزی کاشی و سرامیک برای اینکه حرفه ای و تمیز انجام شود نیاز به زمان دارد. 4. با استفاده از نوار رنگ آمیزی اطراف کاشی و سطوحی که نمی خواهیم رنگی شود (قسمتهای آزاد دیوار یا زیر کابینتها) را می پوشانیم تا بعد از رنگ کردن سرامیک، کار تمیز باشد. سرامیک منزل یکی از قسمت های منزل است که همواره باید تمیز گردد تا دچار لک و کثیفی نگردد زیرا عمیق شدن لکه ها بر روی سرامیک می تواند زدودن آن را دچار مشکل کند اگر برای شما هم تمیز کردن سرامیک مهم است می توانید با کارهای کاربردی برای همیشه از شر لکه ها خلاص شوید رفع لکه های سرامیک کار سختی نیست در ادامه مطلب قصد داریم این راهکارهای موثر را برای رفع آلودگی از سرامیک را به اشتراک نما بگذاریم. باز ماندن درز و شکافهای میان سرامیک زمینه را برای رشد باکتریها و قارچ فراهم میکند و خود مهمترین عامل زرد شدن سرامیک است که شما باید با درزگیری و استفاده از دوغاب تمام درزها را پوشش دهید که در این صورت سرامیک همیشه براق و تمیز خواهد بود. اگر درزها و فاصلههای کاشی هنگام نصب به خوبی پر نشوند پس از مدتی آب به زیر کاشی نفود کرده و این میتواند باعث تغییر رنگ و سیاه شدن طرح و رنگ اصلی سرامیک شود.

سرامیک نانوتیس

رنگهای اسیدی و شیمیایی اگر روی سرامیک مورد استفاده قرار بگیرند در بافت آن نفوذ میکنند و همین امر میتواند کیفیت کار را تا حد زیادی کاهش دهد و بافث سیاه شدن آن شود. اگر سرامیک انتخاب شده برای محیطهای مرطوبی چون حمام و سرویس بهداشتی ضد آب نباشد تعییر رنگ آن به سرعت اتفاق میافتد و شما پس از مدتی شاهد سیاه شدن آن خواهید بود. اگر رنگ پس از یک بار شستشو باقی بماند، روند را تکرار کنید. سپس لوله­ های فولاد ضد زنگ که نگهدارنده و اتصال دهنده هستند با بست مخصوص نصب شده و پس از آن اتصالات اسپایدری با جوش آرگون کاملا محکم قرار داده می­شوند. پتینه به طرح هایی می گویند که از طیف رنگی خوردگی و زنگ زدگی فلزات الهام می گیرد. بسته به کاربری فضا و سلیقه صاحب خونه، انتخاب انجام میشه. برای انتخاب رنگ سرامیک کف آشپزخانه و به طور کلی انتخاب کاشی کف برای آشپزخانه باید به متراژ و میزان کوچکی یا بزرگی فضا توجه کرد.

کارخانه سرامیک

رنگ سفید علاوه برجذابیت بالا میتواند به بزرگتر نشان دادن فضا نیز کمک کند. این رنگ با حضور روشن خود، باعث میشود تا فضا دلباز تر و بزرگ تر جلوه کند. این سرامیک ها با رنگ سرخشان باعث میشوند تا فضا و دکوراسیون داخلی خانه حس و حالی صمیمیتر و دوستانه تر داشته باشد. شاید پیش خودتان بگویید که این رنگ تفاوت چندانی با سرامیک های کرم ندارد، اما باید بگویم که این رنگ دارای زردی بیشتری به نسبت رنگ کرم است و همین امر باعث تمایز بین این دو میشود. در این سیستم ، تایل ها توسط یک کلیپس که به وسیله پیچ یا پرچ بر روی پروفیل های زیر سازی متصل شده اند ، سوار می شوند. بنا بر همین اصل، تولیدکنندگان کاشی و سرامیک طرح ها و رنگ های بی شماری را تولید و روانه بازار می کنند تا پاسخگوی سلیقه و تعریف تمامی افراد از واژه زیبایی باشند.  Data was c reated  by behsaznama Con te᠎nt Generat or DE MO!

چند روز پیش در راه برگشت خانه، با دوستم در مورد کارهای خانه صحبت میکردیم و میگفتیم که کارهای خانه هیچ وقت تمامی ندارد. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این طرح و رنگ این است که به راحتی می توان وسایل مختلف خانه را با هم ست کرد. رنگ آبی هم یکی دیگر از گزینه هایی است که میتوانید به آن فکر کنید، البته این رنگ به دلیل تیرگی که دارد، اگر به صورت یکپارچه استفاده شود ممکن است که آن قدر جذاب به نظر نرسد، اما وقتی با رنگ هایی مانند قهوه ای ترکیب شود جذابیتش دو چندان میشود همچنین میتوانید از طیف های مختلف رنگ آبی استفاده کنید. به دوستم گفتم که هر روز باید سرامیکها را تمیز کنم تا لکهها روی آن مشخص نباشند و تمیز و براق به نظر برسند. اما اگر فکر میکنید که اگر کف کاملا یک دست سیاه باشد زیاد برایتان جذاب نیست، میتوانید آن را با دیگر رنگ ها مانند سفید، طوسی، خاکستری و یا هر رنگ دیگری که فکر میکنید زیبا است، ترکیب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید