این است یک ویدیوی 2 دقیقه ای که باعث می شود انواع نمای خشک خود را بازنگری کنید استراتژی

در این روش در قسمت پشت سرامیک ها سوراخ هایی تعبیه شده ( توسط دستگاه مخصوص کیل و مته) که محل اتصال انکرهایی از جنس استیل 304 می باشد .سپس توسط پیچ کلیپس های آلومینیومی به انکرها ثابت می شود و کلیپس ها باعث قرارگیری سرامیک روی رانرهای آلومینیومی افقی می گردند و سرامیک به شکل هنگ نصب نهایی می گردد. با توجه به پیشرفت روز افزون علم در صنعت ساختمان سازی نماسازی ساختمان به روشهای نوین مزیتهای زیادی را برای ساختمان سازها دارد. علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. اگر که بخشهای مختلف و جامعه مهندسان بتوانند از روش اجرای خشک حمایت کنند، به نتایج بسیار خوبی در بخش ساختوساز خواهیم رسید. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند. ᠎This art​ic le w᠎as wri​tten  with the help of behsaznama  Content Generat᠎or  DEMO​.

انواع نمای خشک برای سرگرمی

به بیان دیگر نسبت درون و برون یکی از مهمترین فاکتورهای طراحی است که رعایت تطابق پلان نما، مقطع و جزییات را به همراه دارد. انواع نمای خشک به علت تنوع بالا امروزه مورد توجه قرار گرفته است که در این جا به آن ها می پردازیم. نمای کامپوزیتی ساختمان در سالهای اخیر مورد استقبال بسیاری از کارفرمایان قرار گرفته است. و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشه ای اسپایدر و نمای ترکیبی، پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد. به همین دلیل هم برای پروژه ها و ساختمان های مرتفع بسیار سریع و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجری می توان نمای خشک را نصب کرد. نمای شیشه ای کرتین وال یکی از زیباترین نماهای مدرن برای نمای خارجی ساختمان به شمار می رود. نمای خشک به دلیل مزایای متعدد و ویژگیهای مثبت که دارد بسیار پرکاربرد و رایج می باشد در ادامه معرفی مزایا و ویژگی های این نوع نما میپردازیم با ما باشید .

کاهش زمان اجرا: اجرای نمای خشک ساختمان مانند نمای خشک آجری به دلیل عدم استفاده از ملات، فعالیت همزمان چند گروه نصاب و استفاده از ابزارهای پیشرفته و صنعتی تا 50% کاهش پیدا میکند. همین امر باعث کاهش نیروی زلزله بر ساختمان می شود و این مورد منطبق یا نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران و بقیه آیین نامه های زلزله جهان بیشتر بخوانید است. ۲۸۰۰ ( و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. کاربرد اصلی نماهای اسپایدر در ساختمانهای تجاری و اداری می باشد.

کرتین وال را می توان به دو نوع اصلی Face cap و Full Frameless تقسیم کرد. اتصالات نامشهود به اتصالاتی گفته میشوند که بعد از نصب قابل مشاهده نیستند. در این صورت خیالتان راحت است که به نمای نصب شده شما هیچ آسیبی وارد نمی شود. مزیت این سیستم سرعت بالای نصب و قابلیت رگلاژ و همچنین استحکام و تنوع شکل رانر های آن می باشد البته که کلیپس ها نیز با رنگ ماندگار و همرنگ با سرامیک قابل انطباق می باشد. سرامیک طرح آجرنما امروزه در طرح های مختلف تولید می شود. استفاده از انواع پروفیل های ترک (چوهادار اوغلو) و ایرانی با کیفیت بالا در سیستم نمای کرتین وال، پنجره های آلومینیومی و… این نما از پروفایل های آلومینیومی طراحی شده و با شیشه فضای بین فریم های آلومینیومی پر می شود. ورق ها طبق روش فیکس آماده می شوند ، اما به جای نبشی آلومینیومی روی لبه های خم خورده ی عمودی ، چند جاسازی به شکل چکمه پانچ می شود. وقتی که از شیشه به منزله نمای کرتین وال استفاده می شود، برتری بزرگی در ساختمان لحاظ می شود. چهارچوب نگهدارنده : برای ساخت چهارچوبی که به عنوان نگهدارنده نما استفاده می شود، از مصالح مختلفی مانند چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم می توان بهره برد.

دیدگاهتان را بنویسید