اگر نیاز دارید برای رسیدن به موفقیت به نمای ساختمان, اینجا 5 مسائل ارزشمند برای دانستن

نکته دیگری که وجود دارد این است که سرامیک در هوای سرد و گرم ترک برمیدارد پس باید محصولات سرامیکی را در هوای متعادل نگهداری کنیم. برای جلوگیری از ترک برداشتن و چروک شدن و پیچش سطحی هوای ابتدای تونل کاملاً مانند هوای خارج است. این کار باعث کیفیت بهتر رنگ اصلی و سریعتر خشک شدن آن می شود. چرا که سوراخ کردن نادرست سنگ نما منجر به خراب شدن سنگ میشود. افرادی که عملیات نماشویی را انجام می دهند باید دارای تخصص باشند. کاربید سیلیسیم (Silicon carbide) و نیترید سیلیسیم (silicon nitride) دارای استحکام عالی، سختی فوقالعاده بالا، چقرمگی کافی، هدایت حرارتی بالا، انبساط حرارتی کم، مقاومت در برابر شوک حرارتی خوب، وزن سبک و مقاومت در برابر خوردگی بالا هستند. در صورتی که در روش نصب سنگ نما با ملات فضای بین دیوار و سنگ کاملاً با ملات پر میشود و سنگ به دیوار میچسبد و در صورت انقباض و انبساط سنگ، احتمال ترک خوردن و شکستن آن بسیار بالا میرود.

سرامیک خشک چیست

در این روش برخلاف روش تر(با ملات) فضایی خالی بین دیوار و سنگ نما وجود دارد که این فضای خالی در مواقع تغییرات آب و هوایی مانع ترک خوردن و شکستن سنگ نما میشود. اگر جایی زندگی می کنید که سطح منیزیم و کلسیم آب زیاد است، ممکن است لکه های سختی را روی کاشی از خود به جای گذارد که از بین بردنشان خود معضل بزرگی است. برای انتخاب مدل سرامیک کف پذیرایی سعی کنید به دکوراسیون منزل خود توجه ویژه ای داشته باشید و تا جای ممکن از طرح و رنگی استفاده نمایید که فضای خانه شما را گرم تر نشان دهد. الماس کویر یزد مهسرام از اولین تولید کنندگان کاشی و سرامیک پرسلان سوپرپولیش نانو در ایران بوده و با تولید محصولاتی با کیفیت و درجه یک توانست علاوه بر داخل کشور، محصولات خود را به خارج از کشور صادر کند. از آنجا که نمای ساختمان به عنوان اولین المانی است که بیننده آن را مشاهده می کند انتخاب طرح و متریال مناسب در آن از اهمیت بالایی یرخوردار است. در این روش که توسط شرکتی ترکیه ای با همین نام ابداع شده است اتصالات از روی کار مشاهده نمی شود.

اگر دیوار تازه ساخته شده باشد، باید مطمئن شد که دیوار خشک شده و سطح آن سخت میباشد تا پین محکم در حفرۀ ایجاد شده بر روی دیوار بایستد و احتمال درآمدن پین وجود نداشته باشد. هرچه قدر قیمت مواد اولیه بیشتر باشد، هزینه تمام شده و نهایی قیمت اجرای نمای سرامیک خشک نیز بیشتر خواهد شد. سرامیک از زمان های گذشته در ساخت لوازم و کف پوش استفاده می شد. هر چند نصب خشک سنگ نما مانع ترکخوردگی و شکستگی بعد از نصب سنگ میشود امّا در حین نصب چنانکه دقت و مهارت لازم وجود نداشته باشد به سنگ آسیب وارد خواهد شد. در مرحله بعد سپس کلیپس هایی نمایان، از جنس استنلس استیل بر روی ریل های آلومینیومی سوار می شود که کلیپس ها قابلیت رنگ آمیزی به وسیله رنگ الکترواستاتیک دارند تا با رنگ پانل ها یکی شوند. در این روش مقاطعی V شکل آلومینیومی یا هوک، که نقش اتصال دهنده سرامیک به ریل های آلومینیومی را دارد روی ریل ها قرار می گیرند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سرامیک پرسلانی نما ، با فرمول جدید تولید شده است که به دلیل استحکام و مقاومت آن به عنوان مصالحی نو در نماسازی مورد توجه قرار گرفته است. تغییر کند. یکی دیگر از مزایای سرامیک این است که اگر در معرض نور خورشید هم باشد، (در صورتی که در فضاهای باز استفاده بشوند) باز هم رنگ آن تغییر نمیکند.

رنگ کردن موزاییک حمام و سرویس بهداشتی، به دلیل قرار داشتن کاشی در معرض آب و رطوبت از حساس ترین نوع رنگ کردن کاشی و سرامیک است، که باید از روی اصول و با استفاده از مواد رنگ کاری مرغوب صورت گیرد. زیرا آلودگی را کمتر نشان داده و لک آب را میپوشاند. به همین دلیل هم برای پروژه ها و ساختمان های مرتفع بسیار سریع و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجری می توان نمای خشک را نصب کرد. نصب خشک سنگ نما، ما را در ایجاد نمایی کامل و بی نقص و دارای زیبایی دلخواه در سریعترین زمان ممکن یاری میرساند. زمان خشکایی اولیه آن حدود دو ساعت میباشد و پس از یک روز به تثبیت نهایی میرسد و دارای استحکام و مقاومت در برابر شستشوی آرام و ملایم میباشد. برای اینکه موضوع لک پذیری کاشیها که مورد سؤال اکثر مشتریان میباشد بیشتر باز شود باید خاطر نشان نماییم که در کاشیها دو نوع تخلخل وجود دارد یکی تخلخل باز و دیگری بسته. ​Post has been c reat ed with behsaznama Con te᠎nt Gen er᠎ator ​DE MO .

معایب نمای سرامیک خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نما.

دیدگاهتان را بنویسید