پنج راه برای بهبود نمای ساختمان

کشور ایران با تاریخ و تمدن کهن در هنر و صنعت و برخورداری از ذخایر معتنابهی از مواد اولیه از دیر باز با عنوان بستری مناسب برای صنعت کاشی و سرامیک مطرح بودهاست. شرکت آرین همت شهر تیم کاری مجرب و ماهر در زمینه شستشوی نما بدون داربست – نماشویی – شستشوی نمای ساختمان – شستشوی نما با طناب را ارائه میدهد که به خوبی از هنر کار در ازتفاع برای دسترسی به مناطق سخت برخوردارند | هدف ما جلب رضایت شماست. اما برخی از طراحان آن را برای کف نیز مورد استفاده قرار می دهند و الگوهای زیبایی را در محیط ایجاد می کنند. امروزه باید بدانید که نماهای ساختمانی بسیار زیادی برای زیبایی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. 1- معمولا ساختمان های تازه ساخت و نوساز بعد از تمام شدن پروژه به علت عملیات سنگکاری نما و یا برشکاری سنگ ها در محیط حیاط یا پارکینگ، گردوخاک های ناشی از این برشکاریی بر روی سطح سنگ های نما می نشیند و در آخر موجب کدر شدن سنگ های نصب شده میشود.همچنین بدلیل بی اهمیتی و کارکنان سنگ کاری و عدم سلیقه در هنگام ریختن دوغاب، روی نمای سنگ نیز دوغاب ریخته میشود و در آخر به سطح نمای ساختمان جای میماند و ظاهر نما را زشت میکند. Post was gen᠎erated wi th behsaznama Content Gene rato​r  DE MO.

نصاب نمای سرامیک خشک

زیرا وجود کپک یا قارچ سلامتی افراد را به خطر میاندازد. به دلیل گستردگی محصولاتی که در بازار وجود دارند، شما انتخاب های زیادی دارید. بی اهمیتی به مسئله نماشویی علاوه بر ظاهر نمای ساختمان بلکه جلوه کلی شهر را زشت و ناپسند میکند و ممکن است با رسوب و گذشت زمان اسیب های جدی به ساختمان بزنددر نتیجه هزینه های شستن نما و ترمیم را افزایش دهد. 5-نمای ساختمان های رنگ آمیزی شده و حتی سیمانی و کنیتکس به علت گذر زمان ذرات و گردوغبار و همچنین جرم و کثیفی جذب آن میشود و در نهایت رنگ نمای ساختمان را تیره و کدر میکند.برای اینکه نما های سیمانی جلوه و زیبایی بیشتری از خود داشته باشند و همواره یک نوع عایق رطوبت گرما و سرما باشد بهتر است نمای ساختمان را رنگ کنیم. ۴- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. بله ، در اینصورت کارفرما موظف است مابقی مبلغ قرارداد را در یک چک معتبر به تاریخ یک ماه تسلیم مجری طرح نماید. البته که باید زمان انتخاب بهترین مجری نصب نمای خشک به تخصص و حرفه او هم دقت داشته باشید.

انواع نمای سرامیک خشک

حتی استفاده از رنگ مشکی و طیفهای آن به عنوان سرامیک کف بلا مانع است اما توجه داشته باشید که رنگهای بسیار تیره مانند مشکی و حتی خاکستری پر رنگ فضا را دلگیر میکنند. شستشوی نما و نماشویی تاثیر مهمی برزیبایی ظاهر ساختمان شماست،معماری های نوین،استفاده از متریال گران قیمت،در پایان یک نمای ساختمان مجلل را میافریند که حفظ زیبایی نما و ماندگاری این زیبایی در گرو تمیز نگه داشتن و شستشوی نما است. اما استفاده از پوشش نانو سرامیک از چسبیدن این مواد به بدنه خودرو جلوگیری کرده و تمیز کاری آن را آسان می کند. مسئله شستشوی نمای کامپوزیت کاملا فرق دارد و بسیار حساس است و باید به صورت 6 ماه یکبار اقدام به شستشو و جرم گیری از سطح نما کنیم.در صورت رعایت نکردن این روند این جرم ها بر سطح کامپوزیت رسوب میکند و فقط و فقط با تعویض ورق میتوان زیبایی را به ساختمان برگردانیم چرا که هیچ مواد شوینده ای قادر به تمیز کردن نیست.

اما حالا که در مورد برج واقع در اتوبان همت، این اتفاق افتاده است ـ که یک سازه بنا شده و قرار است برای عملکردی، طراحی نما صورت بگیرد ـ بهتر است تمام سعیمان را بکنیم که حاصل کار، نمای مطلوبی باشد. روش کار در ارتفاع با طناب یک استاندارد جهانی است و در همه کشور ها مورد استفاده قرار میگیرد و با پیشرفت شرکت های ابزار آلات صنعتی کار در ارتفاع همچون petzl و رعایت کردن ایمنی در حین انجام کار یکی از بهترین و ایمن ترین روش کار در ارتفاع است. این نوع سرامیک خشک به دلیل دوام و عمر بالا، برای نمای ظاهری ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. عمر مفید نما در این روش از روش سنتی بیشتر است. سرامیک در مقایسه با سایر کفپوش ها عمر بیشتری میکنه. خدمات شستشوی نما به تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات و روش هایی که برای پاک کردن جرم و آلودگی های سطح نمای ساختمان ، با به کار گیری از ابزار های ایمن کار در ارتفاع و همچنین مواد نماشویی مخصوص گفته میشود.برای انجام خدمات نماشویی ساختمان بدون داربست نمیتوان روش ثابتی در نظر گرفت چرا که در نماهای ساختمان از تنوع بالایی برخوذداریم و اجرای نما و نماسازی و جنس نما بسیار مختلف است به همین دلیل روش شستشوی نما برای هر ساختمان نیز مختلف میباشد و بستگی به طرح سازه دارد.

نمای سرامیک خشک چیست

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نما لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید