انتخاب نمای ساختمان ساده است

بهره بردن از نیروی کار حرفه ای و با تجربه در زمینه های طراحی نمای ساختمان ، اجرای نمای کامپوزیت ، اجرای نمای اچ پی ال، اجرای نمای کرتین وال، اجرای نمای فریم لس، اجرای نمای استرچ متال، اجرای نمای لوور، اجرای نمای سنگ خشک، اجرای نمای سرامیک خشک، اجرای نمای آجر، اجرای نمای بتن اکسپوز، اجرای نمای بتن جی اف آر سی ، بازسازی نمای ساختمان ، تولید اجرا و نصب در و پنجره UPVC ، تولید اجرا و نصب در و پنجره آلومینیومی ترمال بریک ، تعویض در و پنجره های قدیمی ، نصب درب اتوماتیک شیشه ای ، نصب قفل برقی و … نصب اولین کاشی از نبش در و دربند و از پایین به بالا شروع می گردد . در آخرین رج عمودی می بایستی از کاشی لبه دار استفاده نمود تا اگر کاشی تا زیر سقف نصب نمی گردد و گچ یا سیمان تخته ای کشیده می شود زیبایی خاصی داشته باشد . رعایت اصول ایمنی موقع نصب که در موقع خودگیری چسب از خود آمونیاک آزاد می نماید ، نیز الزامی است . این چسب ها در برابر رطوبت مقاوم بوده و از آن در کاشیکاری ، حمام ها و دستشویی و آشپزخانه و سرویس های بهداشتی استفاده می شود زیرا در این مکان ها نسبت به سایر قسمت های ساختمان درصد رطوبت تا 70 درصد بیشتر است .

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

سیمان های ضد رطوبت و سیمان های پلیمر دار هم برای استفاده داخلی مناسبند وهم خارجی و می توان آنها را در لایه نازک یا کلفت به کار برد چسباننده های سیمان پلیمر برای چسباندن مرمر ،گرانیت و تخته سنگ هایی که ضخامت آنها کمتر از 15 میلیمتر باشد به کار می روند در محیط های شیمیایی چسب های اپوکسی کاربرد دارند. در بعضی موارد برای چسباندن سرامیک و کاشی از چسب هی مایع مخصوص ویا از بتونه استفاده می کنند. حتی امروزه نیز بیشتر اوقات متخصصین طراحی (معماران) از کلاه مشاور نما استفاده می کنند و خدمات و مشاوره های اساسی را ارائه می دهند. سنگ توف :از انواع سنگهای خاکسترآتشفشان بوده که به علت چسبندگی کم ذرات آن در اثر هوازدگی پوسته پوسته می شود و به صورت دانه های ریز از آن جدا می شود.این سنگ را به علت سبزی چشم نوازی که دارد درکار دیوار سازی،پارک سازی و دیوارهای حایل استفاده می کنند. در بعضی از چسب ها که به صورت بتونه استفاده می شود که این چسب ها نیز از چندین نوع مواد شیمیایی بخصوص ترکیب شده اند ، بنابراین در نصب کاشی ها با انواع چسب ها بایستی اصول ایمنی و حفاظتی رعایت شود . Con tent has  been c reated with behsaznama Content Gener᠎ator D᠎em ov᠎ersion!

نمای سرامیک خشک چیست

طریقه عمل : سفت کاری یا اسکلت بنا جهت تمیز کردن از گرد و غبار جاروب زده می شود و سپس سطح آن را با آب خیس نموده و دیوارها جهت نصب کاشی با ملات خاک رس آماده می گردد . پس از نصب اولین کاشی که بوسیله تراز به طور شاقول انجام می شود ، کاشی های بعدی یکی بعد از دیگری به وسیله مقدرای بسیار کم ملات خاک رس نصب می گردد تا رج اول به انتهای دیوار برسد . نصب این سیستم نیازمند نیروی کار می باشد. در این سیستم جهت اجرای زیرسازی فلزی بر اساس طرح اجرایی آماده شده با توجه به نیاز و محاسبات انجام شده وزن طرح اجرایی تهیه شده ، ابعاد پروفیل های فلزی در کمربندی ها و همچنین در سازه استراکچری فلزی زیر محاسبه میشود. این عملیات ممکن است بسته به نوع سیستم به صورت سوراخ و یا شیارهایی در پشت یا لبه های مصالح رویه باشد. توضیح: طرح های رستیک مانند سایر طرح ها ممکن است دارای چیدمان ویژه یا رندوم باشد.

از آنجا که طبقه همکف ساختمان قسمت اتصال به زمین یا کف پیاده رو است، به صورت قابل توجهی در معرض دید قرار می گیرد. در مقایسه با سنگ طبیعی، کاشی پرسلانی از یکنواختی بالایی برخوردار است و در برابر مواد شیمیایی مثل اسیدها و بازها مقاومت بهتری دارند، هم چنین به دلیل ضخامت کمتر نسبت به سنگ نصب آن راحت تر است و بار مرده کمتری به ساختمان تحمیل مينماید و روش نصب آن هم از نوع ریلی و بدون ملات است، بنابراین آسیبهاي احتمالی کمتر ميشود و نصب آسان و سریعی دارد. در انتهای رج های افقی و عمودی اگر طول و عرض محلی که کاشیکاری می شود به اندازه ای باشد که می بایستی کاشی بریده شود با استفاده از الماس کاشی بریده و نصب می گردد . سطح زیر کار در ساختمان های نوساز از آجر می باشد ، بنابراین برای مسطح کردن سطح زیر کار می بایستی شرایط زیر را رعایت کرد تا سپس بتوان با چسب هایی که در بالا ذکر گردید کاشی ها را با چسب به دیوار چسباند .

سرامیک خشک نمای ساختمان

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه ها بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید