آیا این رنگ سرامیک Factor واقعا این سخت

۲- ابعاد استاندارد تولید شده برا این نوع سرامیک خشک پرسلانی ۶۰ در ۱۲۰می باشد و قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. به این منظور، برای کسب اطلاعات کاملتر در مورد مجموعه خلاق آکاد بنا، اجرای نمای چوبی و یا دیگر انواع نمای ساختمان و اطلاع از هزینهها میتوانید به سایت آکاد بنا مراجعه نموده و یا از طریق شمارههای تماس با کارشناسان متخصص آکاد بنا، در ارتباط باشید. فضای خالی : برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، اتلاف انرژی و تهویه، فضایی خالی بین نما و عایق در نظر گرفته می شود. معمولا معماران باید این فاکتور ها را در زمان انتخاب نما در نظر بگیرند. در حال حاضر استفاده از نمای سرامیک و سنگ های نما نسبت به سایر مواد بیشتر است. سرامیک های به کار رفته در نما از سرامیک های خشک یا سبوس دار هستند که علاوه بر زیبایی، دوام بالایی نیز دارند. از آنجا که نمای ساختمان به عنوان اولین المانی است که بیننده آن را مشاهده می کند انتخاب طرح و متریال مناسب در آن از اهمیت بالایی یرخوردار است. استفاده از سرامیک در نما به دلیل مشخص بودن بندهای آن و مشکل پیوستگی باعث می شود تا زیبایی ساختمان کاهش پیدا کند.

کارخانه سرامیک)|تاریخچه نمای ساختمان رد شد|نمای ساختمان می تواند برای همه سرگرم کننده باشد}

صرفه جویی در زمان اجرای پروژه از دیگر مزیت های نمای سرامیک خشک است. در ادامه مقالات دانش فنی آلومینیوم همراه دیجی آلوم باشید. در مواقع بروز حوادثی مانند زلزله هم ایمنی بیشتری را به همراه دارد. این ویژگی سرامیک باعث شده که در اغلب کشورها به جای سنگ در نمای ساختمان از سرامیک کنند چرا استفاده از سنگ به دلیل وزن زیاد برای ساختمان های بلند مشکلاتی ایجاد می کند.البته متریال سیمان نیز یکی از گزینه ها برای استفاده در نماست برای آشنایی بیشتر با طراحی نمای سیمانی می توانید از صفحه آن دیدن کنید. از دیگر مزیت های این نما این است که در صورت خرابی قسمتی از آن می توان آن بخش را جدا کرد و یک قطعه سالم جایگزین نمود. همچنین از ثبات رنگ در مدت زمان طولانی برخوردار است. بنابراین با خیال راحت میتوان از این نوع نما استفاده کرد و جلوی آتش سوزی ساختمان را تا حدود زیادی گرفت. اما در روش نصب نما خشک ساختمان، سنگها و آجرها یا هر متریال دیگری را با استفاده از زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات در جای خود قرار میدهند. سرامیکهای به کار رفته در نما از نوع سرامیک خشک یا فول بادی است که علاوه بر زیبایی دارای دوام بالایی ست.

نصاب نمای سرامیک خشک

نکته ی قابل توجه طراحی اصولی فواصل و اندازه ها است که باید به گونه ای باشند که در برابر عوامل مخرب جوی ازجمله باد و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی سال هاست که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزش های لازم با ملات ماسه و سیمان صورت می گیرد که جدای از تحمیل وزن بالایی به ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمان ها در برابر نیروی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان ها با توجه به متفاوت بودن ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض بخش ملات پشت سنگ یا سرامیک و … در نسخه قابل مشاهده، قطعات با گیره های همرنگ سرامیک روی راهنماها و ریل ها قرار می گیرند. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر مسائل آب و هوایی استفاده کرد، چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. در حال حاضر انواع گوناگونی از سیستم های نمای خشک مورد استفاده قرار گرفته می­شود. آهنی یا آلومینیومی ( و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نموده و هر کدام از این مصالح را در مکانها و محل های دیگری بسته به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدان معنی است که تمامی هزینه هایی که برای اجرای این نما صورت می گیرد بعد از پایان کار ساختمان، با لحاظ درصد استانداردی از استهلاک مصالح ، به کارفرما باز خواهد گشت . Th is  data h as ​been done with the help of behsaznama  C ontent ​Ge​nerator DE MO .

نه کاری که باید بلافاصله درباره نمای ساختمان انجام دهید

یکی از روشهای جدید برای نماسازی ساختمانها اجرای نمای خشک است. این مراحل کلی نصب سرامیک بود، اما به صورت دقیقتر ما دو روش اجرای سرامیک خشک داریم. سرامیک و کامپوزیت از جمله متریالهای مدرن و پرکاربرد در صنعت نماسازی هستند، در این مطلب قصد داریم که به معرفی این دو متریال بپردازیم و این دو را با هم مقایسه کنیم تا انتخاب را برای شما سادهتر کنیم. 7. نماکاری ساختمان با سرامیک، در برابر یخ زدگی مقاوم است. استفاده از سرامیک در نمای ساختمان علاوه بر زیبایی بصری محاسن دیگری هم دارد. در طراحی نمای سرامیک خشک الگو و طرح ها بی اندازه هستند. امروزه پوشش دیواره ها با موادی از قبیل گچ، سیمان سفید، سیمان سیاه، سرامیک، ام دی اف و سنگ برای زیباسازی نمای ساختمان و زیباسازی شهر بسیار استفاده می کنند. مهمترین جزء از نمای خشک، همان متریال اصلی است که میتواند سنگ، آجر، فلز، چوب یا هر چیز دیگری باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با این مطلب وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید