اساس اجرای نمای خشک

2. شستشو به صورت سندبلاست شامل سطوحی مانند: نمای آجری، نمای سنگی، نمای سیمانی، بتنی، تیشه ای و… 1. شستشو به صورت واترجت شامل سطوحی مانند: نمای سنگی، نمای آجری، نمای سیمانی، نمای شیشه ای، کامپوزیتی، نمای ترموود و… واترجت آب شهری را با فشار بالا روی سطوح میریزد و سطوح را از هرگونه آلودگی و کثیفی پاک میکند. زمانی که سطوح مورد نظر همراه با سیلسس شستشو می شوند تمامی کثیفی ها و جرم هایی که در روی سنگ یا آحر وجود دارد از بین می رفت زیرا مواد سیلیس یک لایه از سطح مورد نظر را برمیدارد و تمامی رسوبات کثیفی ها و جرم ها همرا با این مواد از بین می روند. اجرای نمای خشک امروزه در صنعت ساختمان به دلیل مزایایی که نسبت به اجرای ملاتی و دوغابی دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و یکی از روش های اجرای نمای ساختمان جدید و مدرن به شمار می رود و بسیار مهم است که نکات فنی در اجرای نمای خشک مورد توجه قرار بگیرد. در دستگاه واترجت از آب گرم و سرد استفاده میگردد که بستگی به نوع آلودگی و سطح دارد. دستگاه واترجت یک دستگاه صنعتی بوده و شستشو سطوح ساختمان با استفاده از فشار بالای آب انجام میگیرد.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

هزینه شستشو برای نمای سنگی و آجری از متری ۱۰ الی ۳۰ هزار تومان می باشد. حال اگر بخواهییم درباره نحوه کارکرد و کاربرد سیلیس اطلاعاتی بدهیم باید بگوییم که سیلیس نوعی ماسه بادی می باشد که با استفاده از دستگاه نماشویی سطوح مورد نظر از جمله سطوح آجری سنگی و سایر سطوح های مختلف را شستشو می دهند. که بسیار کاربردی و جوابگو در نماشویی و شستشو انواع سطوح می باشند.این دو مواد شامل سیلیس و دیسکیلیر می باشد که هر کدام در انواع سطوح و جنس های مختلف کاربرد دارند. اما خوشبختانه با شستشوی نما، تمامی الودگی ها از بین رفته و نمای ساختمان شما مثل روز اول درخشان و زیبا می شوند.حال می خواهییم نماهای مختلفی را که قابلیت شستشو و نماشویی را دارند نام ببریبم. شستشوی نما به روش دسترسی با طناب بدون داربست در ارتفاعات غیر قابل دسترس بوده این کار توسط دستگاه هایی همچون واتر جت و واتر سندبلاست انجام میشود. هرگونه اشتباه، کم کاری یا اهمال در آن، علاوه بر اینکه ممکن است منجر به خرابی و ایجاد هزینهای اضافی خواهد شد. بر اساس نحوه ی نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیر نمایان Invisible تقسیم می کنند. Conte nt has been cre at᠎ed ​by behsaznama  C ontent G enerat or D em​over᠎si᠎on!

انواع نمای خشک

تکنیک های پوششی که که تایل های سرامیکی به وسیله آن ها می توانند نصب شوند به اشکال گوناگونی هستند. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انشان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که به طور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد. شرکت شستشوی نمای ساختمان آرین ایراتا بیش از دو دهه است که در حال ارائه خدمت برای مشتریان خود در زمینه اجرای خدمات نظافت نمای ساختمان به صورت کار در ارتفاع در سراسر کشور می باشد. به طور کلی محلول شستشوی نمای ساختمان در حال حاضر دو نوع می باشد. پس از تهیه و تایید طرح سه بعدی نمای ساختمان وضعیت موجود ساختمان توسط تیم نقشه برداری برداشت و از بیلت نمای ساختمان با توجه به عوارض موجود ترسیم و پیاده سازی میگردد.در آتلیه طراحی و معماری(AGK) نقشه های فاز2 جهت انجام سه مرحله شامل 1- اجرای زیر سازی و نصب ورق بر روی ساختمان2- برش و شیار ورق در کارخانه cnc شرکت (AGK) 3- طراحی و اجرا و نقشه های ورق جهت برش در کارخانهcnc آماده و ارائه میگردد.  Da ta h as be᠎en created wi᠎th the  help of behsaznama C᠎on te​nt G᠎enerator D em​ov ersion.

قیمت آجر نما خشک

جهت دریافت مشاوره از آرین ایراتا و همچنین پرسش سوالات متداول با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید. که به مـوجـب این امـر شرکت آرین ایراتا نمای ساختمان را شستشو می دهند. شرکت آرین ایراتا بهترین کیفیت را برای شما عزیزان تحویل می دهد. چهارچوبی که برای نصب و اجرای نمای خشک انتخاب میشود باید از کیفیت و استحکام کافی برخوردار باشد، تا بتواند در بازههای زمانی طولانی بدون هیچ مشکلی استحکام نما را حفظ کند. نمای خشک در واقع نوعی نمای مدرن ساختمانی است که در آن از هیچ نوع ملاتی برای نصب کردن مصالح استفاده نمیشود. همان طور که میدانید تعیین قیمت برای اجرای شستشوی نما بدون داربست همانند پیچ و رولپلاک نما نیازمند کارشناسی و برسی اولیه می باشد. همان طور که میدانید وجود هرگونه آلودگی سبب از بین رفتن زیبایی نمای ساختمان میگردد به همین دلیل نماشویی بهترین راه برای درخشندگی و تمیز کردن نمای ساختمان های شماست… طبق معمول قیمت شستشوی نما متری بوده و با توجه به متراژ نمای ساختمان شما محاسبه می شود. تمامی موارد ذکر شده لیست قیمت شستشوی نما به صورت حداقل و حداکثر اجرای این خدمات می باشد. یعنی نیازی به تخریب کل نمای ساختمان نمی باشد.

اجرای نمای خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مطالب بشتر ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید