من توجه کردم این خبر وحشتناک|وحشتناک} درباره اجرای نمای خشک And i باید Google

در این سیستم با استفاده از دستگاه های مخصوص در محل تعیین شده با عمق قابل کنترل، متناسب با نوع و ضخامت سرامیک، سوراخی که انتهای آن به اصطلاح پافیلی می شود ایجاد می گردد و کلیپس ها با استفاده از انکرهای آلیاژی به پشت سرامیک ها متصل شده و پلاک ها بصورت هنگ بر روی پروفیل های آلومینیومی افقی نصب و رگلاژ می گردند. از این سرامیک علاوه براجرای نمای بیرونی ساختمان با سرامیک می توان در حیاط، پارکینگ و حتی داخل ساختمان استفاده کرد. انواع مختلفی از سنگ در طراحی نمای ساختمان به کار گرفته می شود که می توان از سنگ تراورتن، گرانیت و سنگ مرمر نام برد. نمای کرتین وال : یکی دیگر از مصالح مورد استفاده برای نمای خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.کرتین وال یا دیوار پرده ای پوششی شفاف برای نمای ساختمان های امروزی و مدرن هستند که هیچ بار مرده از ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها وزنی که تحمل میکنند وزن خودش و نیروی باد وارد شده بر آن است. یکی دیگر از مصالح سیستم خشک که به دلیل زیبایی و ماهیت های منحصر به فردش مورد توجه و استفاده معماران به نام واقع شده است نمای کرتین وال نام دارد.

قیمت اجرای نمای خشک

استفاده همزمان از مقاطع مولیون های کرتین وال جهت ساب فریم پانل کامپوزیت لوور آلومینیومی و نمای سرامیک می باشد. مفتخریم تا با بیش از 10 سال سابقهی خود در حوزه انواع نماهای ساختمانی اعم از کرتین وال، اسپایدر، سقف شیشهای، نرده شیشهای، سرامیک، سمنت برد و … اگر به نمای ساختمان خود اهمیت میدهید میتوانید با مراجعه به این شرکت انواع نمونه کارها را مشاهده کرده و یا طرح ذهنی خود را به آنها بدهید. این نما تقریبا می توان گفت در صنعت ساختمان سازی در حال جایگیزین شدن به جای نمای کامپوزیت می باشد. چنان چه المانی از پوشش نمای خشک آسیب ببیند، به راحتی می توان قسمت کوچکی از پوشش و نما را باز کرد. در بیشتر مواقع جهت نصب چوب برروی نما، نمی توان از ملات های ماسه سیمان استفاده نمود. ۱- این سرامیک ها بیشتر خاصیت­های سرامیک خشک پرسلانی که همان جذب آب کم می باشد را دارا هستند. در ادامه مطلب مهمترین کاربردهای چسب پلی اورتان در صنایع گوناگون را بیشتر بررسی میکنیم. از طرفی با توسعه تولیدات و پیشرفت تکنولوژی محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها به سمت مدرن شدن رفتند و محصولاتی نوین برای نما ایجاد شد که با مزایا و ویژگی های خود، طراحان و مهندسان ساختمان ها را به خود جذب کردند.

استفاده از این نما به لحاظ زیبایی شناختی ممکن است در مدت زمان طولانی خوش آیند نباشد، به دلیل اینکه طراوت و زیبایی که در سال های اولیه نصب را دارد به سرعت از دست داده و ظاهری نه چندان زیبا از آن بر جای خواهد ماند. ظاهر زیبا : استفاده از سرامیک برای نمای ساختمان یک گزینه بسیار شکیل و مدرن بشمار می رود . علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند. سپس سرامیک ها از طریق کلمپ بر روی ریل مستقر شده و به وسیله پیچی که بر روی کلمپ تعبیه شده است در محل خود رگلاژ می شوند. یکی از دلایلی که نیاز به وجود سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متفاوتی بود که در اجرای نما به روش سنتی وجود داشت. بعنوان مثال ریختن نما در اثر عوامل مختلف در اجرای نما بصورت ملاتی، یکی از مشکلات رایج این روش بود. بدین گونه که قبل نصب نما بر روی سطح رویه ساختمان عملیات و مراحلی انجام می شود که بسته به نوع روش اجرا ممکن است به صورت حفره ها و یا شیارهایی در قسمت پشت یا لبه های رویی نما باشد.  Po st was c᠎reated by behsaznama  Con tent G ener ator D᠎emoversion.

3. مصالح زیرسازی باید به گونه ای انتخاب شوند که از لحاظ شیمیایی با هم مغایرت نداشته باشند و دچار خوردگی و پوسیدگی نشوند. 1. متناسب با آب و هوای منطقه باشد: سنگ باید متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب گردد مثلاً در مناطق سرد و مرطوب، سنگ باید دارای تخلخل بسیار کم باشد و گرنه ممکن است بر اثر یخبندان متلاشی شود یا در مکانهایی که امکان وزش طوفان شن وجود دارد، سنگ در معرض سایش بوده و باید مقاومت به سایش بالا داشته باشد. اصلی ترین تفاوت میان دو گونه رومی و یونانی ظاهر شدن سیمان پوزولانی ، شن در ترکیب با آهک بود که این مخلوط سیمانی را شکل می داد که پس از ترکیب با آب به شدت غیرقابل نفوذ می شد. سرامیکی که با روش ملات دار نصب می شود بایستی قابلیت جذب آب در پشتش را داشته باشد. ابعاد سرامیک هایی که در این نوع از نما به کار برده می شود استانداردهای لازم را دارند . سرامیک های رومی در جنوب ترکیه زنده شدند، جایی که یک موسسه آموزش میدهد که چگونه طرحهای باستانی را در انواع اجناس، از لباسها و جواهرات گرفته تا شیشه، سرامیک و زیورآلات چوبی و لوازم جانبی به کار برد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ادامه مطلب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید