اجرای نمای خشک جوایز: هفت دلیلی که چرا کار نمی‌کنند و چه کاری می‌توانید انجام دهید درباره آن

V3 : (تفاوت بالا) در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری با رنگ های یکسان است اما دارای طرح های متفاوتی میباشد. ، اهمیت دارد. پس اگر تمام این موارد را رعایت کردید، اما از مشاوره و طراحی نماهای مدرن غافل شدید؛ انتظار نداشته باشید همه چیز همان طور که دوست دارید، پیش برود! به دلیل ایجاد کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن، مسئله آببندی درز افقی نما به طور کامل حل شده است. ۳- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند. سوال اینجاست که چرا این نما به نام نمای تهویه شونده شهرت دارد؛ شاید به دلیل خلق نوعی فشار هوا در منطقه ای خارج از نقاط تحمل بار دیوارهای ساختمان است. به جهت سوراخ های موجود در بدنه سرامیک، درصد قابل توجهی از حجم نما هوا خواهد بود. Th​is a rtic​le has be en cre᠎at ed by behsaznama  C᠎onte​nt  Generator D emov er᠎sion!

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

نمای سرامیک خشک به جهت عدم استفاده ملات در آن بهترین گزینه نسبت به نمای آجر در ساختمانهای مرتفع می باشد. سرامیک پرسلانی از جمله مصالحیست که در نمای ساختمانهای امروزی به کار برده میشود. از آنجایی که در ساخت این نما از ملات استفاده نمیشود، به همین دلیل برای پروژهها و ساختمانهای بسیار مرتفع نیز قابل اجراست و آسانتر از دیگر نماها مانند نمای آجری میتوان نمای خشک را نصب کرد. نمای خشک یک نمای مدرن امروزی است در این نما از ملات سیمانی و دوغاب استفاده نشده است و با چهار چوب نگهداری می شوند. شرکت زیباآشیان صنعت، پیشرو در صنعت نمای ساختمان، به منظورایجاد سهولت در دسترسی به پروفیل ها و یراق آلات مختلف در این صنعت و عرضه و توزیع آنها، اقدام به تولید انواع قطعات فلزی از جنس آلومینیوم، فولاد و گالوانیزه نموده است که مورد استفاده در اجرای انواع سیستم های نصب نمای خشک با متریال های مختلف از قبیل سنگ، سرامیک، شیشه، آجر، سفال و … این امر سطح استحکام بسیار بالایی را برای تایل ایجاد می کند و از لحاظ تکنیکی و فنی خواص بالایی را به این متریال جهت اجرای نمای ساختمان می بخشد. ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها توسط دستگاه اتوماتیک شیارزن، شیارهایی در دو جهت معکوس تعبیه می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. اگر تا به حال از چسب پلی اورتان برای مصارف گوناگون استفاده نکردهاید مطمئن باشید که در آینده حداقل برای چند بار به این ماده کاربردی نیاز این مطلب پیدا خواهید کرد. با «کارووین» همراه باشید. معایب اجرای نمای خشک در مقایسه با روش سنتی آنقدر ناچیز است که می توان از آن چشم پوشی نمود. دقت شود که در این روش لازم است از سرمته استاندارد شرکت ها استفاده شود، در غیر این صورت اتصالات مقاومت لازم را نخواهند داشت. به طور کلی به مواد کانی غیر فلزی سرامیک اطلاق می شود. نمای سرامیک خشک و انواع سرامیک خشک با روشهایی نظیر سیستم نصب انکری، نصب نمایان و غیر نمایان، نصب کلیپس پنهان شیاری نصب میشوند. تا جایی که قیمت نمای خشک سرامیک و دتایل اجرای سرامیک خشک بهعنوان برخی از فاکتورهای موثر در جلب پیمانکاران ساختمانی منظور میشوند. در حال حاضر انواع مختلف چسب پلی اورتان در بازار موجود است که هر کدام دارای ویژگیها و فرمولاسیون متفاوتی است.

از پلی اورتان پلی اکریل با هدف خشک کردن جوهر و خاصیت پلی اورتان چسبنده، پلی اکریلت سنتز شده، امولسیونهای اصلاح شده و غیره تحت عنوان گیرنده جوهر آب استفاده میشود. از سرامیک های مخصوص نما به عنوان یک عایق ضد رطوبت نیز استفاده می شود. فضایی خالی بین عایق ساختمان که با اتصال مکانیکی با چسب و نما باعث ایجاد عایق حرارتی می گردد. سپس پشت قطعات سرامیک با نصب توری با چسب مسلح می شوند. شرکت زیباشیان بر اساس شناسایی سلیقه مشتری و بر مبنای اصول زیبا شناسی و معماری و همچنین مسائل مربوط به اجرا و تکنولوژی های روز نما، اقدام به طراحی نمای خشک با استفاده از بروزترین و مدرن ترین نرم افزار های طراحی برای مشتریان محترم می نماید. شرکت زیباآشیان با در نظر گرفتن محاسبات مهندسی، دیتیل اجرای نمای خشک و با استفاده از آلیاژهای مخصوص و انجام عملیات حرارتی مورد نیاز مقاطع آلومینیومی اختصاصی نما را با بهترین کیفیت تولید می نماید و در صنعت اجرای نمای خشک مورد استفاده قرار می دهد. وجود قابلیت عایق بندی سرامیک نما آن را مناسب شهر های شمالی کشور که بارندگی زیادی دارند می نماید. سرعت اجرای نمای سرامیک خشک به دلیل استفاده از چارچوب های فلزی که الگو اجرای نمای ساختمان محسوب میشوند و امکان آماده سازی آن در طبقات همکف وجود دارد و نیاز به نصب داربست ندارد بالا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید