{آیا تا به حال} شنیده اید؟ نمای ساختمان بزرگترین شرط برای رشد شماست

لعاب ها اصولا مواد معدنی و سیلیسی هستند که یک لایه شیشه ای مانند در سطح خارجی سرامیک تشکیل می دهند. کربنات و اکسیدهای بعضی فلزها بیشترین انواع رنگهای سرامیکی را تشکیل میدهند. به وجود میآیند. گرانیت ها از سه کانی میکا، کوارتز و فلدسپات با نسبتهای تقریباً برابر تشکیل شدهاند. بسیار حساس هستند. از این سرامیک ها باید در فضاهای با رفت و آمد کم مثل حموم و سرویس مهمان استفاده بشه. اگر سرامیک ها و کاشی هایتان کاملا سالم هستند و تنها با رنگ آن مشکل دارید، می توانید از رنگ کردن کاشی برای رهایی از یکنواختی آنها استفاده کنید. نورپردازی در سرویس بهداشتی با کاشی های قهوه ای رنگ از اهمیت بالایی برخوردار است. سرامیکها رسانای بسیار ضعیفی برای الکتریسیته و حرارت میباشند و این ویژگی مثبت، در زمستانها خود را به خوبی نشان میدهد، زیرا با نصب سرامیک علاوه بر اینکه کف منازل سرد نمی شود، از هدر رفتن انرژی و گرمای ساختمان از طریق کف نیز جلوگیری میکنند. بنابراین در خاک های رسی علاوه بر کانی رسی، کانی های کوارتز و میکا و حتی فلدسپات به مقدار زیادی وجود دارد و هر چند میزان کانی های رسی بیشتر باشد خواصی نظیر پلاستیسیته در حد بالاتری قرار خواهد داشت.

سرامیک نانوتیس

This w as g en᠎erat ed ​by behsaznama C ontent Gen᠎erat​or Demoversion.

همانند پرسلان، مقاومت بالا و میزان جذب آب در آنها پایین است. از دیگر ویژگیهای خاص پرسلان، مقاومت بالای آن در برابر سرما و یخزدگی، مواد شیمیایی و فرسایش میباشد. مواد غیر پلاستیکی هستند که به بدنه اضافه می گردند و معمولاً دارای نقطه ذوب بالا و مقاومت شیمیایی خوبی بوده و مهم ترین وظیفه آنها جلوگیری از تغییر شکل بدنه در طول پخت، انبساط حرارتی مناسب و کنترل انقباض تر به خشک و خشک به پخت میباشد. گدازآورها در هنگام پخت بدنه ذوب گردیده و در هنگام سرد شدن فاز شیشه ای را در بدنه به وجود می آوردند که کلیه بلورهای موجود در بدنه پخته در بر گرفته و بدین ترتیب موجب افزایش استحکام محصول نهایی میگردند. اساس این روش به طور ساده بدین ترتیب است که مخلوط مواد اولیه به صورت پودر با دانه بندی مناسب در حفره های قالب قرار گرفته و تحت فشار قرار میگیرد.

This has  been generat ed by G SA Conte​nt Gener ator Dem᠎ov ersion!

نحوه اجرای نمای خشک به دو روش امکانپذیر است.

با خیال راحت استفاده کرد. دلیل این امر استفاده از سرامیک خشک است که در دو پوسته ساختمان به کار رفته و ایمنی زیاد و کم هزینه بودن طولانی مدت برای سازندگان و اپراتورها به سمت نمای سیستم های سنگی و گوشته و همچنین سرعت بالای اجرای آن در حدود یک سوم از می توان زمان اجرای سایر سیستم ها را ذکر کرد. مهم ترین ایراد اجرای نمای سرامیک خشک عدم به کارگیری متریال با کیفیت و نیز عدم رعایت استانداردهای لازم از سوی شرکت اجرای نمای سرامیک خشک است. در طول تاریخ نقاشی با رنگهای سرامیک به عنوان روشی کارآمد برای تزئین ساختمانها استفاده میشده است. در سیستم نمای خشک نمایان قسمتی از بستهایی که برای نگه داشتن سرامیک بهکار گرفته میشوند از بیرون ساختمان قابل مشاهده هستند. نحوه اجرای نمای خشک به دو روش امکانپذیر است. سرعت اجرا در نمای خشک بیشتر از روش سنتی است. اجرای نمای خشک نسبت به روشهای سنتی از مزیتهای زیادی برخوردار است. Th​is h as been cre᠎ated wi​th behsaznama Content G en erat​or Demov er si​on.

استفاده از این نوع و نوع گرانیتی آن در مکانهای عمومی و پرتردد رایج است. آماده سازی مواد اولیه بسته به نوع مواد و اندازه آنها متفاوت است. رس ها مهم ترین ، پر مصرفترین و قدیمیترین مواد اولیه در صنعت سرامیک می باشند و اصولاً صنعت سرامیک حیات خود را مدیون رسمی باشد. مواد اولیه عمده بدنه کاشیها خاکهای مختلفی است که از معادن کشور تأمین میشود. پوشاندن کاشیهای قدیمی خانه به چهار روش، نصب کاشی جدید، استفاده از کاشی چسبی آلومینیوم دار، پوشاندن کاشی قدیمی با استیکر و در نهایت رنگ کردن کاشی و سرامیک است. با توجه به گرایش انسان به سمت زیبایی و استفاده از تکنولوژی در جهان مدرن، علم معماری و طراحی نمای ساختمان نیز همسو با این موضوع با شتاب زیادی دچار دگرگونی گشته است، شرکت های زیادی در زمینه طراحی سیستم نمای خشک وارد رقابت شده اند، اما تعداد معدودی چون آرمن طرح و نما با داشتن کادری مجرب و دستگاه های پیشرفته توانسته به عنوان مجری، مشاور و طراح این نما ها باشد. فولاد ضد زنگ یا استیل یک گزینه عالی از انواع متریال های نمای ساختمان به حساب می آید، که دارای سطح صیقلی و براق است.

کارخانه سرامیک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از این مطلب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید