یک چشم انداز زیبا و تازه در رنگ سرامیک

کارخانه فخار از سال ۱۳۶۹، کارخانه برلیان از سال ۱۳۸۱، کارخانه لوتوس از سال ۱۳۸۶ و درین سرام از سال ۱۳۹۲ تا به امروز فعالیت میکنند، تا کاشی و سرامیک با کیفیت را به دست سلیقه ایرانی و جهانی برسانند. از بهترین کارخانجات تولید کاشی و سرامیک در کشور، کارخانه ایفا سرام می باشد که شما عزیزان می توانید برای خرید سرامیک و کاشی ایفا سرام از طریق سایت کاشیران اقدام نمایید. سرامیک باید بر روی چسب، فشار داده شده تا از اتصال چسب با سرامیک در حالی که فاصله و انطباق درز به صورت دقیق حفظ شده است، اطمینان حاصل شود. به عنوان مثال اپوکسی باید مخلوط شود در حالی چسب های طبیعی بدون مخلوط نمودن مستقیماً مورد استفاده قرار میگیرد. البته کیفیت رنگ استفاده شده نیز مهم است و تاثیر به سزایی در ماندگاری آن دارد. میباشد. برای مشاهده نمونه های متنوع رنگ سرامیک به فروشگاه لذت نقاشی مراجعه نمایید و رنگهایی بالاترین کیفیت بیابید. آنها همچنین میتوانند بر روی بستر ملات سیمان پرتلند عمل آورده شده یا دیوار های پشتیبان سیمانی مورد استفاده قرار گیرند.

نصاب نمای سرامیک خشک

This data w as created with G SA C​on te nt Generat᠎or D em ov᠎er si​on​!

کارخانه سرامیک

در این روش تایلهای سرامیک خشک پرسلانی با قطعات کلیپس استینللس استیل روی ریلهای آلومینیومی زیر سازه در فواصل مشخص شده متصل میگردند. در این حالت به دستورالعملهای سازنده براي لاتکس مایع توجه شود. مخلوط ملات خشک به مقدار آب یا لاتکس تعیین شده توسط سازنده اضافه شود و اختلاط به صورت یکنواخت براي بدست آوردن ملات با رطوبتی یکنواخت از نظر بصری و کامل انجام شود. آب، ملات اضافه یا دیگر مواد تشکیل دهنده نباید بعد از زمان کشته شدن ملات، اضافه شود. اجزای تشکیل دهنده نمای خشک عایق حرارتی، چهار چوب نگهدارنده، فضای تهویه و مصالح و اتصالات میباشد . گروه مهندسین مشاور آرین کاوش با تجربه طراحی نمای کامپوزیت آماده ارائه مشاوره در این زمینه می باشد. نیز گامی موثر در بالا بردن کیفیت نماهای شهری است. از آنجا که استفاده از تکنولوژی های روز با بهترین برندها از استراتژی های شرکت مادربوده هم اکنون راک سرامیک ایران نیز از ماشین آلات بروز ایتالیایی استفاده می نماید که در تولید محصول با کیفیت (سرامیک های گرانیتی و پرسلان لعابدار) و دستیابی به حجم بالا تولید نقش بسزایی دارد . از آنجاکه ضخامت لایه هوا است که گردش درست هوا و پدیده دودکش (بالا رفتن هوای گرم) را تضمین می کند لذا محاسبه و اجرای درست اندازه این لایه مهم می باشد.

سرامیک کف چون زودتر کثیف میشود باید سریع تمیز گردد اما تمیز کردن زیاد میتواند باعث از بین رفتن لعاب اصلی آن شود که در این صورت رنگ اصلی آنها به زردی گرایش پیدا میکند. ملاتهای خشک مطابق دستورالعمل زیر باید مخلوط شود. ملاتهای خشک و ملاتهای سیمان پرتلند لاتکس میتواند به صورت یک لایه اتصال با ضخامت ۲ میلیمتری براي اتصال سرامیک به بستر ملات سیمان پرتلند که هنوز کارا است، به کار برده شود. ملاتهای thin-setسیمان پرتلند لاتکس به دو شکل موجود است. ملات سیمان پرتلند لاتکس به گونهای که در اینجا ذکر شده است باید مخلوط شود. هنگامی که اتصال با یک لایه ملات خشک ۳ یا ملات سیمان پرتلند – لاتکس مورد استفاده قرار میگیرد، سرامیک نباید خیسانده شود. اگر درزهای سفید نیاز باشد، باید لایه اتصال با استفاده از سیمان سفید اجرا شود. سطح باید بصورت سرتاسری تمیز شود و اگر خیلی خشک است، مرطوب شده ولی اشباع نشود. سطح به صورت یکنواخت بدون نقاط خالی، با میزان ملات کافی به منظور اطمینان از ضخامت ملات حداقل ۲ میلی متر بین سرامیک و پشت بند پس از آنکه سرامیک در موقعیت جا زده شد، پوشش داده شود. در این زمینه فروشگاه اینترنتی کاشیران بهترین منبع برای خرید انواع کاشی و سرامیک همچون سرامیک بین کابینتی سه بعدی شماست.

سه دلیلی که مردم درباره معایب نمای سرامیک خشک شما می‌خندند

اما این روش معایب خاصی هم میتواند داشته باشد که عمده آنها به عدم رعایت اصول نصب و همچنین استفاده از متریال نامرغوب مربوط میشوند. با توجه به فلزات مورد نیاز برای نصب نمای سرامیک به روش خشک، یکی از مهمترین معایب نمای سرامیک خشک، هزینه تمام شده بالای آن است. با توجه به هزینههای ثابت برای هر واحد تولیدی، این امر باعث افزایش هزینههای تولید خواهد شد و در نتیجه قیمت تمام شده محصولات داخلی افزایش خواهد یافت. در مرحله بعد سرامیک ها از طریق کلیپس بر روی ریل مستقر میشوند. در ساخت این نوع از سرامیک ها اکسیدهای آهن نقش بسزایی دارند. هر دو نوع مخلوط های خشک هستند که یکی – نیازمند اضافه نمودن لاتکس مایع در هنگام اختلاط است. شکل دوم یک پودر خشک و پلیمرهای خشک مخلوط شده در کارخانه است که تنها در هنگام اختلاط باید به آنها آب اضافه شود. مواد تشکیل دهنده خشک به مقدار آب توصیه شده اضافه شود. سرامیک باید حداقل به مدت نیم ساعت در آب تمیز به طور کامل خیسانده شده و آب اضافی آن پیش از نصب خارج شود. نصب سرامیک باید بر روی دیوارهای بنایی یا بتن خشک و هموار صورت پذیرد. یک لایه اتصال با ضخامت ۱ تا ۲ میلی متر بر روی ملات بستر تا زمانی که هنوز کارا است، اعمال شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کلیک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید