یک نمای ساختمان ایجاد کنید که والدین شما به آن افتخار خواهند کرد

باز و بسته نگه داشتن فضای بین ساختمان و نما، بر قیمت نمای خشک سرامیک تأثیرگذار است. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک با استفاده از این سرامیک کمتر از سرامیک مجوف پرسلانی است و همین موضوع باعث شده است که بیشتر کارفرمایان این سرامیک را برای نمای ساختمانشان انتخاب کنند. از اصلیترین مزایای این تایلهای سرامیکی میتوانیم به جذب کم آب و نیز طراحی و برش در اندازه­های دلخواه اشاره کنیم. اگر بتوانیم لایه اي از هوا را همواره بین دیوار ساختمان و اسلبهاي پرسلانی , که عایق خوبی است ( به صورت در جریان) داشته باشیم , با توجه به ضریب بسیار پایین انتقال حرارت هوا, توانسته ایم عایق مناسبی را ایجاد کنیم که از افت دماي ساختمان و انتشار آن به محیط بیرون در زمستان و بر عکس جلوگیري می کند. در نحوه نصب نمای خشک به صورت مشهود، بستهایی که مصالح را نگه میدارند، از بیرون دیده میشوند (برای پوشاندن این بستها میتوان آنها را رنگ کرد).  This post h​as be en w᠎ri tten by behsaznama Content Gene rato​r  DEMO᠎.

خیابان صحبت: نحوه نصب نمای خشک

البته در انتخاب سرامیک کف آپارتمان، نکاتی مهم جلوه میکند که باید به آنها توجه شود. موریس در کتاب تاریخ شکل شهر خود میگوید که کلیساها صحن یا جلو خانی مستقل به نام پارویس در جلوی سردر خود داشتند برای همین نمای اصلی آنها فقط برای مراجعین قابل مشاهده بود. اجرای نمای خشک آجری یا مصالح دیگر نه تنها امنیت نما را افزایش میدهد، بلکه خیال شما را از بابت احتمال سقوط مصالح نیز راحت میکند. چرا نمای کامپوزیت به سرعت جایگزین مصالح قدیمی شد؟ برای رنگ کردن کاشی و سرامیک؛ محل انجام کار در درجه اول اهمیت است؛ چرا که برای محیط های مرطوب مثل حمام و سرویس بهداشتی، زیرسازی رنگ باید حتما با رنگ لاتکس باشد. و کلیه ریشه ها ، ساقه ها ، ساقه های دوقلو و سایر موارد تخلف باید از پنجره ها ، ناودانها و لبه های کشویی جلوگیری شود تا از آسیب دیدن آن جلوگیری شود. نحوه نصب نمای خشک یکی از اولین سوالاتیست که هنگام آشنایی با انواع نمای خشک برای افراد پیش میآید. نحوه اجرای نمای خشک ساختمان نما را دو لایه میکند. اجرای نمای خشک ساختمان این مشکلات را رفع میکند.

کارخانه سرامیک

با گذشت زمان و ایجاد شرکتهای نمای خشک، اجرای انواع نمای خشک مانند نمای خشک آجری در ایران نیز زواج پیدا کرده است. با این وجود، نمای خشک ساختمان و انواع آن مانند نمای خشک آجری روز به روز در حال محبوبتر شدن هستند. در صورتی که کیفیت اجرا مناسب نباشد اما قیمت اجرای نمای سرامیک خشک پایین باشد، پس از مدتی امکان دارد نما با مشکلاتی از قبیل عدم آببندی مناسب مواجه شود. از عوامل مهمی که باعث شده نما های کامپوزیت و شیشه ای بیشتر مورد توجه طراحان نمای ساختمان قرار گیرد این است کهدر سطح نمای ساختمان شیشه ها بیشتر دیده میشود و همچنین کامپوزیت یا فریم های المینیومی با ظزافت خاصی در کنار شیشه ها قرار میگیرند. سرامیک خودرو جزو خدمات تقریباً ماندگار و طولانی مدت است که پس از انجام آن تا مدتها شما را از دغدغهی واکس و پولیش خودرو و اقدامات موقتی در جهت زیبایی خودرو و همچنین حفاظت از رنگ آن راحت میکند. کاشی برای تزئینات داخل و خارج ساختمان (بویژه در اماکن مذهبی) و همچنین برای بهداشت و عایق رطوبت به کار میرود.

تمیزکردن سرامیک

در این روش سنتی، امکان عایق کاری وجود ندارد. برای نصب سرامیک خشک روشهای متعددی وجود دارد. زمانی که سطوح مورد نظر همراه با سیلسس شستشو می شوند تمامی کثیفی ها و جرم هایی که در روی سنگ یا آحر وجود دارد از بین می رفت زیرا مواد سیلیس یک لایه از سطح مورد نظر را برمیدارد و تمامی رسوبات کثیفی ها و جرم ها همرا با این مواد از بین می روند. برای چاپ طرح های کاشی از تکنولوژی دیجیتال استفاده شده است و می توان مطمئن بود که این کاشی ها در اثر سایش، تغییر دما یا تابش نور خورشید تغییر رنگ نمی دهند. کالاهای جایگزین و رقیب کاشی و سرامیک، سنگهای طبیعی برش داده شده است که با توجه به نوع سنگ سخت گرانیتی با مرمریت دارای قیمت تمام شده بسیار بالاتر بوده و بعضاً ضمن محدود بودن رنگ و طرح امکان یکسان سازی نقوش طبیعی در کاربرد مشابه با کاشی میسر نیست. اجرای نمای سرامیک خشک و یا سرامیک خشک پرسلانی همانند سایر نماهای مدرن دارای روش ها و دیتیل های مختلفی است که در این مطلب به اختصار به آن می پردازیم. از لحاظ متریال، انواع نمای خشک ساختمان به دستههای مختلفی تقسیم میشود: نمای خشک آجری (که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد)، نمای سنگ خشک، نمای سرامیک خشک، شیشه، ترمووود، کامپوزیت، نمای خشک فلزی و غیره.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این مطلب لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید