یک سلاح مخفی برای سرامیک پرسلانی

قابل ذکر است نمای رومی از سبک نماهای کلاسیک است که در طراحی و اجرای این نما از سنگ هایی همچون: سنگ مرمر، تراورتن و گرانیت بهره برده می شود. تنوع و گوناگونی انواع سنگ مورد توجه عموم مردم با سلیقه های متفاوت قرار گرفته و موجب گسترش استفاده از این متریال در ساختمان سازی شده است. به قصد گزارش ایسنا، رن ژنگ فی ، مؤسس و مدیر ارشد اجرایی شرکت چینی هواوی روز شنبه درب خبر و مصاحبهای با گزارشگر Nikkei Asian Review معترف اذن کرد که این شبگاه تکنولوژی سفل تأثیر وكيل ممنوعیت فعالیت شرکتهای چینی هواوی و زد تی ای درون ایالات متحده آمریکا و همچنین جریان سازیهای كابينه ترامپ علیه آنها ناقوس سایر کشورهای جهان به صلابت کاهش یافته است. در واقع میتوان گفت، که مراحل ساخت لامل سیستمهایی که پلی آمید روی لامل قرار میگیرد یا درون لاملهای جایگیری میشود، از سایر سیستمها مجزا است. آن ها با قرار گرفتن در زوایای خاصی، از تابش نور شدید خورشید جلوگیری میکنند. نمای مینرال ترکیبی از سنگ های گرانیت و معدنی، سنگهای سفید و مرمر با پلاستر است و از مزایای آن با محیط زیست سازگار است در برابر آتش مقاوم است و تنوع زیادی دارد و از معایب نمای مینرال این است که در مقابل رطوبت مقاوم نیست.

دتایل نمای خشک بهبود در کرتین وال|جاذبه اطلاعات من حدس شما به هیچ وجه درباره کرتین وال نمیدانستید}

چرا که طول عمر بالایی را برای سازه به ارمغان آورده و در برابر نفوذ حشرات و آتش سوزی از مقاومت دو چندانی برخوردارند. کاربرد حداکثری از میزان فضای داخلی منزل ، و همچنین ، بافتی مستحکم و در عین حال بسیار کار آمد ، جهت حفظ انرژی های الکتریکی یا گرمایشی و تامین بیشتر این نیاز ها به صورت طبیعی ، با استفاده از گرما و نور خورشید در طول روز است . طراحی نمای شیشهای ساختمان از این سیستم بیشترین سطح شیشه بر روی نما را به همراه خواهد داشت و نما به صورت یکپارچهتری دیده خواهد شد. یکی از مزیتهایی که نمای کرتین وال دارد، قابلیت محاسبه فشار باد و فشار بار مرده بر روی نمای ساختمان به کمک نرم افزارهای اختصاصی است که ایمنی این نوع نمای شیشهای را در برابر خطرات جوی و طبیعی بسیار بالا میبرد. این فضا (که می تواند از 20 سانتی متر تا چند متر متغیر باشد) به عنوان عایق در برابر هدر رفت دما، باد و صدا عمل می کند و بازده حرارتی ساختمان را بهبود می بخشد.جریان هوا از طریق حفره میانی می تواند به طور طبیعی یا مکانیکی رانده شود . همچنین نمای شیشهای بالکن باید در برابر برخورد اجسام و تغییر ناگهانی دمای هوا نیز مقاوم باشد به همین دلیل نیز در این نوع نماهای شیشهای مدرن از شیشه سکوریت آکات استفاده میشود.

از جمله مزایای نمای شیشهای فریم لس، به ظرافت دید فریم نگهدارنده شیشه از خارج، امکان بهره گیری از بازشو مخفی در نما، نصب آسان شیشه و آسان بودن تعویض شیشه، عدم انتقال تنشهای سازه اصلی بنا بر شیشه، عملکرد مستقل هر یک از فریمها در برابر زلزله و امکان استفاده از رنگهای متفاوت در نما میتوان اشاره کرد. امروزه در ساخت ساختمان های مدرن از شیشه های دوجداره یا سه جداره نشکن استفاده می شود که منجر به عدم هدر رفتن و اتلاف انرژی می گردد. علاوه بر زیبایی نمای ساختمان شیشه منجر به تأمین نور و میزان روشنایی ساختمان می گردد که انتخاب آن گزینه بسیار مناسبی در اجرای نمای ساختمان می باشد. برای استفاده از آن بدون اینکه نرده ها را به زمین وصل کنند با متصل شدن فیکس پوینت به دیواره این کار را انجام می دهند. در شکل سنتی و قدیمی اجرای نمای ساختمان آجر ها با استفاده از ملات که ترکیبی از ماسه، آب، سیمان است به هم متصل شده و می چسبند.

های کرتین وال به عنوان یک نقطه ضعف مطرح می شود.

با پيشرفت در فناوري شاهد به وجود آمدن نماهاي شيشه اي بسيار خاص، انعطاف پذير و مقاوم با نام کرتين وال مدرن هستيم. کرتین وال (Curtain wall) در اصطلاح جاافتاده در بین مردم به پوشش خارجی ساختمان گفته می شود که جزء سازه ساختمان به حساب نمی آید. کاربرد اصلی نمای اسپایدر در ساختمانهای تجاری و اداری می باشد و در صفحه شیشه ای آن هیچ سازه عمودی و افقی دیده نمیشود، درست همان موضوعی که در نماهای کرتین وال به عنوان یک نقطه ضعف مطرح می شود. پشه این بازارها می توان سخت 0 و سرامیک هایی را پیدا کرد که از قديم باقی درمانده اند و یا دارای اسوه های قدیمی می باشند. همچنین بهتر است بدانید سرامیک پرسلانی ، از انواع کاشی های سرامیکی بوده که نسبت به بقیه انواع آن از مقاومت بالایی برخوردار است. همچین بهتر است بدانید ورقه آلومینیوم کامپوزیت جزو پرکاربردترین نماهای اجرا شده در سازه ها می باشد. امروزه می توان از طریق روش ها و متریال های مختلف و متعدد نمای ساختمان را بر اساس نوع کاربرد آن اجرا نمود. نمای اتیکس در واقع نوعی عایق ساختمان است که از سه سطح عایق و پوشش رویی تشکیل شده و عایق های این نما فوم پلی استایرن منبسط و پشم معدنی است و رویه سطحی و پوشش آن از آجر لعاب دار یا چوب، فلز و اندود است قسمت عایق آن میزان زیادی هزینه سرمایش و گرمایش ساختمان را کم می کند. Po᠎st was created wi th the  he​lp of behsaznama  Conte nt Gen​er​at᠎or ​DE MO!

با دنبال کردن پنج گام‌های ساده، نتایج نماهای مدرن بهتری دریافت کنید

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت سرامیک پرسلانی.

دیدگاهتان را بنویسید