نگاه کن مادر، شما می‌توانید واقعا یک کسب‌وکار با اجرای نمای خشک سنگ ساخت

در ایران نیز نحوه اجرای نمای خشک ساختمان برای اولین بار در دهه 70 مورد استفاده قرار گرفت. نمای آجری یکی از هنرهای اصیل ایرانی- اسلامی است که از دیرباز همواره مورد توجه معماران قرار گرفته و یکی از مولفههای شناسایی بناهای ایرانی در جهان به شمار میرود. کلیه خدمات اجرای نمای سرامیک از صفر تا صد را ما ارائه می دهیم. در نماهای طرحدار بهتر است با شاسیکشی هر بخش را جداگانه اجرا و مشخص کرد تا در مرحله سنگچینی دچار مشکل نشویم. بعد از مخلوط کردن 2 چسب با هم خمیری نرم به دست می آید، که در 4 گوشه سنگ می توان از آن استفاده کرد. مراحل اجرای نمای خشک سنگ شامل انتخاب وسایل اتصال متناسب با توجه به نوع و ابعاد سنگ و ایجاد شکاف متناسب در سنگ برای قرارگیری آن ها، آماده سازی دیوار زیر نما و نصب قطعه قطعه پنل های سنگی نما است. این پدیده به دلایل متعدد ایجاد می شود که اصلیترین آن ترکیب رطوبت محیط با مواد ناخالص داخل آجر است. به طور کلی اصل سیستمهای خشک آجری بر اساس ساختمانها سبز و پایدار طراحی شده و به همین دلیل نظرات مثبت طرفداران محیط زیست را نیز به خود جلب کرده است.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

آجر هم مانند تمامی مصالح دارای ویژگیهای مثبت و منفی متعدد است. به طور کلی نحوه اجرا ها با هم متفاوت است و به نوع مصالح مور استفاده و جزئیات آجری نمای خشک بستگی دارد. در این روش می توان از هر نوع سنگی با هر نوع ضخامتی استفاده کرد که یکی از مزایای این روش حساب می شود. وقتی از خدمات رنگ و مش صحبت میکنیم، منظور چیست و چه میگوییم؟ چه نوع مصالحی در نمای خشک مورد استفاده قرار می گیرد؟ چنان چه المانی از پوشش نمای خشک آسیب ببیند، به راحتی می توان قسمت کوچکی از پوشش و نما را باز کرد. باز و بسته نگه داشتن فضای بین ساختمان و نما، بر قیمت نمای خشک سرامیک تأثیرگذار است. بدین گونه که قبل نصب نما بر روی سطح رویه ساختمان عملیات و مراحلی انجام می شود که بسته به نوع روش اجرا ممکن است به صورت حفره ها و یا شیارهایی در قسمت پشت یا لبه های رویی نما باشد. در روش نصب به صورت نمایان، از آلومینیوم برای زیرسازی استفاده می شود و کلیپس ها از روی کار معلوم هستند.

همانگونه که از عنوان متریال نمای خشک مشخص است تفاوت اصلی این نما با نمای معمول (ملاتی) در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. با یک تیم حرفهای و قابل اعتماد کار کنید. نمای خشک یک نمای شیک و مدرن به حساب میآید که این روزها از طرفداران زیادی هم برخوردار است. ظاهر و نمایی شکیل و شیک و در عین حال ایمن به سازه خود ببخشید. پروژه خود را با بالاترین کیفیت و اقتصادیترین صورت ممکن به اتمام برسانید. این تعریف در نگاه اول یک تعریف بدیهی است ولی دارای یک نکته جالب توجه می باشد و آن، این است که نما اولین چیزی است که میتوان یک ساختمان را با آن سنجید. می توان از آن در مصالح نما دوباره استفاده کرد. اجرای نمای خشک آجری یا مصالح دیگر نه تنها امنیت نما را افزایش میدهد، بلکه خیال شما را از بابت احتمال سقوط مصالح نیز راحت میکند. تاریخچه کشف پلی اورتان اتو بایر آلمانی برای اولین بار در سال ۱۹۷۳ پلی اورتان یا پلی یورتانها را کشف کرد. همانطور که A.Pret در سال 1908 گفت ، “ساختمانهای ترانسفورماتور زمانه ما اسکلت بتونی مسلح یا سازه های آهنی دارند.

۱- این سرامیک ها بیشتر خاصیت های سرامیک خشک پرسلانی که همان جذب آب کم می باشد را دارا هستند. گرچه این مورد به منطقه و نوع آب و هوا بستگی دارد. آجر حاصل پختن ترکیب آب و خاک رس است که در اشکال متفاوت قالبگیری میشود. در حال حاضر ، پیشرفته یا سنتی یک ماده ، به جای اینکه به خود مربوط باشد ، به مفاهیم و دیدگاههایی مبنی بر اینکه ماده بر اساس آن استوار می شود ، به این معنی که نوع نگرش به این مواد تعیین کننده ویژگی پیشرفته یا سنتی آن است. برای اینکه کار نمای سنگ خشک ایمنی لازم را داشته باشد، می توان از چسب های 2 جزئی که رزین اپوکسی در آن ها وجود دارد، استفاده کرد. در بسیاری از موارد دیده شده که یک ساختمان به لحاظ فنی اصلا مورد تایید نیست ولی چون نمای زیبایی برای آن طراحی شده بسیار مورد استقبال قرار میگیرد. گچ و رس مواد بسیار متداول است و سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد ، اما اکنون با دیدگاه های جدید (مانند فناوری نانو) ، در مقیاس اتمی و سلول واحد می توان در این مواد تغییراتی ایجاد کرد ، بنابراین خواصی دارند که قبلاً نداشته اند. Content was c᠎reated with the  help  of behsaznama Content Gene rator DEMO​!

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک کنید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید