نه نمونه های خیره کننده از بهترین کتاب های موسیقی جهان زیبا

این ویژگی از مهمترین ویژگی های یک آموزشگاه موسیقی خوب در کرج است، زیرا از نظر قانونی تایید شده است و همواره از سمت اداره ی ارشاد تحت کنترل است. کسب رتبه قبولی کنکور رشته هنر بر خلاف تصور عده ای از داوطلبان، کار راحتی نیست زیرا برای موفقیت و داشتن آینده ای روشن در این رشته بایستی از مرتبه علمی خوبی برخوردار باشید که استفاده از بهترین منابع کنکور 1402 و برنامه ریزی درسی در این راه به شما کمک شایانی می کند. یا در مثالی دیگر، اگر موضوع پادکست شما آموزشی باشد، باید از لحنی صریح و واضح استفاده کنید. برای انتخاب موزیک مناسب، میتوانید از سایتهای ایرانی یا خارجی که در این زمینه فعالیت دارند استفاده کنید. مثلا اگر در زمینه بازاریابی دیجیتال، پادکستی میسازید میتوانید پستهای موجود در شبکههای اجتماعی را هم به عنوان مدرک استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که هر موسیقی پس زمینهای را نمیتوانید در پادکستها استفاده کنید. حتی میتوانید کتابهای مورد علاقهتان را در دستهبندیهای دلخواه ذخیره کنید که میتواند شامل ژانر یا برچسب مدنظرتان باشد. همچنین نویسندگان وبسایت که خود از اساتید دانشگاهی و دانشجویان دانشگاههای برتر کشور هستند نظراتی و بررسیهایی برای کتابهایی کهخود مطالعه کردهاند نوشتهاند تا عزیزان بتوانند با اشراف کامل برموضوع مورد نظر انتخاب خود را انجام دهند.

کتاب های موسیقی هنرستان

در این مقاله شما را با چند مورد از بهترین کتابهای آمادگی کنکور هنر آشنا کردیم. مثلا در قسمت ۱ تا ۵، به معرفی چند کتاب در حوزه نوجوانان بپردازید. در این قسمت چند پادکست مرتبط با موسیقی را معرفی میکنیم تا بتوانید در کنار انجام کارهایتان از شنیدن آنها لذت ببرید. اما امروزه فعالیت های این مرکز گسترش یافته و چندین کتابفروشی در سطح شهر دایر کرده که معروف ترین آنها شعبه رازی است. به نظرم این کتاب ها برای تست بیشتر و جمع بندی مبحثی خوب هستند و سطح تست ها هم طبقه بندی شده است که این خیلی خوب است. و خیلی دیگر از اساتید بزرگ و به نام سنتور که کتاب های ارزشمندی در این زمینه ارائه داده اند. هر نت موسیقی در حالت “تیز یا زیر”: دییِز یا شارپ (Sharp) خوانده می شود و با علامت ” ♯ ” نمایش داده می شود. به طوری که مجموعه این نتها به صورت غیر پیوسته و منقطع نواخته می شوند. در سمت راست “مایه نما” (در صورت وجود) “میزان نما” قرار دارد. بلکه قرار است مجموعهای از اطلاعات را در یک حوزه خاص انتقال دهید. توجه داشته باشید که مخاطبان به دلیل علاقه به یک حوزه خاص ممکن است پادکست شما را انتخاب کنند؛ اگر از دایره اصلی خود خارج شوید، احتمال دارد که بسیاری از مخاطبانتان را از دست بدهید.

فروشگاه کتاب های موسیقی

خود من حدود ۲۰ سال هر سال در تئاتر شهر پاریس و جشنوارههای فرانسه مثل جشنواره اوینیون و سن فلورانس اجرا داشتهام و در این سالها کمکم احساس کردم شنوندگان فرانسوی هر بار زیادتر میشوند و به موسیقی ایرانی و کار اینجانب علاقه بیشتری پیدا میکنند. البته نظیر این در این سالها همیشه بوده است، اما درباره این کنسرت، فضای بسیاری نامناسبی بود و این برای من سنگین تمام شد. به عنوان مثال یک پادکست را در نظر بگیرید که به صورت سریالی، درباره ماجراهای جنایی صحبت میکند. تعیین موضوع به شما کمک میکند که یک تقویم محتوایی دقیق و منظم داشته باشید و بر اساس آن، بتوانید قدم به قدم پیش بروید. یکی از ویژگیهای پادکست خوب، این است که اطلاعات موجود در آن بر اساس سلیقه یا احساسات شخصی نیست. این کتاب در سال ۱۳۷۱ به عنوان کتاب سال انتخاب شد و همواره به عنوان یکی از بهترین کتاب های آموزش تئوری موسیقی شناخته میشود. یکی از مشخصههای موسیقی ایرانی “ربع پرده” است و در این زمینه اخیرا کتابی از علینقی وزیری توسط نشر موسسه ماهور منتشر شده است. همچنین اگر دارید خلاصه کتابها را به صورت پادکست منتشر میکنید، بهتر است مختصر و مفید صحبت کنید، زیرا مخاطبان این نوع محتواها، به دنبال اطلاعات کوتاه هستند وگرنه سراغ کتاب اصلی میروند!

لحن پادکست، باید کاملا متناسب با موضوع آن باشد.

زیرا به سادگی با ابزارهای هوشمند مختلف میتوان به آن دسترسی داشت و همچنین بارگذاری پادکست در این پلتفرمها بسیار سادهتر است. اگر در ابتدای راه هستید و هزینه کافی برای خرید ابزارهای حرفهای را ندارید، میتوانید با یک گوشی هوشمند و چند اپلیکیشن کار خود را آغاز کنید. در چند قسمت دیگر، بخشهایی از این کتابها را تحلیل کنید. منظور از اتود به زبان ساده یعنی تمرینهایی از نتهای مختلف که در بردارندهی قطعه یا آهنگ خاصی نیست (هر چند میتواند آهنگین باشد) و معمولاً با مقاصد مهمی نوشته و تمرین میگردد. ما در فروشگاه تخصصی کتب موسیقی سعی داریم تا هنرجویان و علاقهمندان به موسیقی قبل از خرید به اطلاعات مناسب و مهمی دستیابند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. انتخاب این مورد، به موضوع پادکست و همچنین لحن شما بستگی دارد. در این نوع موضوعات، کلمات باید کامل ادا شوند و لحن، تا حدودی شمرده و دقیق باشد تا مخاطب کاملا بتواند موضوع را تجزیه و تحلیل کند. لحن پادکست، باید کاملا متناسب با موضوع آن باشد. در عوض، پادکستهایی که حالت گزارشگونه دارند، طولانیتر و با جزییات بیشتر هستند. در عوض، اگر بخشهایی را آرام و بخشهایی را با لحن کوبنده بخواند، ضربان قلب شنوندهها به شدت بالا خواهد رفت.

خرید کتاب های موسیقی

​Art᠎icle h as ᠎been g enerated by G SA​ C ontent G᠎en erat​or Demoversi​on!

سه خلاقانه راه‌ها شما می‌توانید بهبود

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کتاب موسیقی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید