نحوه تغییر Google چگونه روش نمای ساختمان

در مورد هزینه تمام شده نما نیز نمای سنگی از هزینه بالاتری برخوردار است.هزینه هر متر مربع سنگ نسبت به هر متر مربع سرامیک بسیار بالاتر است و از طرفی هزینه نصب سنگ نیز هزینه بالاتریست. هر اندازه که میزان سطوح بازشو بیشتر شود میزان مصرف مصالح زیرسازی برای هر متر مربع افزایش یافته و در نتیجه هزینه تمام شده نما بیشتر می شود. نمای سرامیک با روکش ضد آب، در زمستان اتلاف دمای کمتری دارد و در تابستان نیز دما را متعادل نگه می دارد. سرامیک آب بسیار کمی را به خود جذب می کند و به عنوان عایق رطوبت، مانع از ورود آب به داخل ساختمان می شود. این ویژگی خاص از کنده شدن و خراب شدن سرامیک جلوگیری می کند. به عبارت دیگر این امر سبب افزایش طول عمر و ماندگاری سرامیک خواهد شد. استفاده از نمای سرامیکی جهت افزایش ایمنی و عایق کردن ساختمان در برابر حرارت، کاهش وزن ساختمان و کاهش مصرف مصالح ساختمانی پرکاربرد است. در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود. Artic​le h as been gen erated wi​th t​he he​lp  of behsaznama  Con᠎tent G en​erator  Dem oversi​on.

قیمت اجرای نمای سرامیک خشک

این نوع نما ظاهری زیبا و مدرن به ساختمان می دهد. از فضای موجود بین دیوار و نما می توان جهت عبور تاسیسات مکانیکی ساختمان استفاده کرد. با درک این مطلب می توان نتیجه گرفت که برای دیوارهایی که در آن ها ابعاد بزرگی از شیشه وجود دارند و نما در قسمت های باریک میان این شیشه ها باید انجام شود، اجرای نمای خشک بسیار پرهزینه خواهد بود. ۵- قیمت تمام شده این محصول نسبت به سرامیک خشک پرسلانی مجوف کمتر می باشد. 4. چهارچوب در و پنجره ای که نصب می شود باید مقاومت و دوام بالایی داشته باشند. این باعث میشود که انتخاب پوشش مناسب برای نمای بیرونی اهمیتی دوچندان پیدا کند و مصالح استفاده شده باید شرایط لازم را داشته باشند. شرکت آکاد، ارائه کننده بهترین سیستم های نمای چوبی ساختمان می باشد که کلیه خدمات را از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کامل به مشتریان در سراسر کشور ارائه می کند.

این نما ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است که ضمن دوام و عمر بالای آن به دلیل آب بندی های مهندسی و حرفه ای در برابر شرایط جوی عایق بوده و انرژی داخل ساختمان به راحتی قابل کنترل می باشد. انواع سنگ های موجود که به صورت کلی این مواد در مقایسه با سایر متریال قیمت بالایی دارند. کامپوزیت به طور کلی به سه روش اجرا میشود. لذا در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب روش صنعتی، با گذشت زمان، نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمیباشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاکها قابل اصلاح و تعویض میباشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن (بالای ۵۰ سال) میتوان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدین معنی است که تمامی هزینـههایی که برای اجرای این نما صورت میگـیرد بعـد از پایان کار ساختمـان، با لـحاظ درصـد استانـداردی از استـهلاک مصـالح، به کارفرما باز خواهد گشت.

نمای سرامیک خشک چیست

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، زمان نقش بسیار مهمی را در این صنعت ایفا میکند و روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی و پیشنهاد شدهاند همگی با استاندارهای مهم مورد ارزیابی قرار گرفته و شاید بتوان گفت که با ارزیابی این فاکتور مهم ماندگار شده است. این سبک اجرای نما به دلیل وزن سبک نسبت به سایر روش ها، در بین مشتریان طرفدار بیشتری دارد. در سال های اخیر به دلیل پیشرفت در علم و تکنولوژی و به کار بردن دستیافت های علمی در زمینه های مختلف، همواره شاهد ایجاد و به کارگیری روش های جدیدی در عرصه های مختلف هستیم، البته در مواردی استفاده از این دستیافت های جدید می تواند در صورت اجرای نامناسب معایبی به همراه داشته باشد، از جمله نمای خشک را می توان اشاره کرد که امروزه مرسوم شده است. از دیگر مزیت های این نما این است که در صورت خرابی قسمتی از آن می توان آن بخش را جدا کرد و یک قطعه سالم نما جایگزین نمود. در ضمن تنوع رنگی بالا در سرامیکهای سایز بزرگ این قابلیت آنها را تقویت میکند. Post h as be᠎en gener at​ed by GS A ᠎Conten​t Genera​to᠎r DE MO!

دیدگاهتان را بنویسید