عاشق نمای مدرن شو

نمای کرتین وال به صورت سر تا سری با فاصله ی کم ولی متصل به سازه اصلی اجرا می شود و فریم نما هیچگونه بار سازه ای ساختمان را تحمل نمی کند و تنها برای تحمل وزن شیشه ها و کنار هم قرار دادن آن ها به کار می روند. در صورت شکستن ، این شیشه ها تبدیل به خورده شیشه های مربعی می شوند که آسیب رسان شرکت های نمای خشک نیستند . از جمله مزایای استفاده از نمای اسپایدر شیشه ای می توان به کاهش سر و صدای خارجی ، بهبود استفاده از فضاهای کوچک ساختمان ، ایجاد عایق حرارتی در فصول سرد و ایجاد تهویه بیشتر در فصول گرم و در نهایت زیبایی آن به دلیل بدون فریم بودن اشاره کرد. از مهمترین و اصلی ترین تفاوت بین سیستم های نمای کرتین وال می توان به نمای خارجی تمام شده اشاره نمود که در هر یک اجرای زیرسازی، نصب لامل های عمودی و افقی با روش های مختلفی اجرا می گردد در حالت کلی می توان گفت نحوه تثبیت شده در فضای مابین لامل ها از عمده ترین تفاوت های بین سیستم های نمای کرتین وال می باشد که برای آشنایی با این نمای صفحه خدمت سیستم کرتین وال را مطالعه فرمایید..

سرامیک پرسلانی

Artic le w as generat​ed by behsaznama Content Generator DE MO!

طرح نمای خشک

در هنگام انتقال سنگ ساختمانی بریده شده از محل تولید به محل فروش و کارگاه ساختمانی،باید اصول ایمنی کاملا رعایت شود،تا کارگران یا دیگر افراد آسیبی نبینند.برای حمل سنگ ها،باید از دستکش مناسب استفاده شود. نمای آلومینیومی دیوارهای داخلی را از خارج جدا می سازد، ولی فقط از وزن خود و بارهای اعمال شده، از جمله بارهای باد و بارهای لرزه ای حمایت می نماید و این بارها را به ساختار اصلی ساختمان انتقال می دهد. شیشه کم گسیل شیشه ای است که به علت وجود پوشش های پایه فلزی میکروسکوپی خاص بر روی یک یا دو سطح آن، تابش فروسرخ سطح گرم شیشه به سطوح سرد پیرامون، و در نتیجه ضریب انتقال حرارت آن، نسبت به شیشه های شفاف، کاهش یافته است. به نوع خاصی از curtain wall گفته می شود که در آن شیشه بوسیله اتصالات نقطه ای توسط قطعات چنگک مانند به سازه متصل می گردد. در معرفی نمای مدرن کاربرد شیشه ، در نما نمای شیشه ای به طور کل از سه جز فریم فولادی یا آلومینیومی ، اتصالات و عناصر پوشاننده شیشه ای تشکیل شده است. پنل های شیشه ای به عنوان عنصر پوشاننده توسط اتصالات متنوعی به فریم تشکیل دهنده نما ، متصل می شوند.  Th is post h​as been g ener ated  wi᠎th t᠎he ​he​lp of G SA  Co​ntent  Ge nerato᠎r DEMO .

اول 3 روش خرید اجرای نما استفاده شده

با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، و حذف دیوارهای ضخیم باربر و ورود سیستم سازه های فولادی ، از محدودیت های طراحی و اجرای نما کاسته شد و امکان ساخت نمای شیشه ای فراهم گردید ، که این امر به دنبال ایجاد شفافیت بیشتر در ساختمان و منحصر به فرد شدن نما ، مورد استقبال طراحان و معماران برجسته قرار گرفت. نمای کرتین وال با نام لاتین curtainwall، یکی از انواع نماهای شیشهای ساختمان و بهترین نمای شیشهای ساختمان از نظر مسائل سازه در ارتفاع به شمار میرود. منظور سیستم نمای خشک است که با تکنولوژی به روز تولید شده تا نماهای ساختمان های ما ظاهری زیبا و با کیفیت داشته باشند. طراحی نمای شیشهای ساختمان از نوع کرتین وال به این صورت است که در نمای کرتین وال شیشهای انواع ضخامت های شیشه دوجداره از ۱۸ تا ۴۰ میلیمتر قابل نصب است. این نوع شیشه در تمامی پروفیل های آلومینیومی و کرتین وال دارای کاربرد گسترده ای است.

کرتین وال یکپارچه قادر به بهره مندی از مزایای تولید و کنترل کیفیت کارخانه می باشد و نیاز به زمان کمتری برای نصب در محل دارد به همین دلیل در ساختمان های مرتفع کاربرد بیشتری دارد. دستیابی به اهداف معماری پایدار در چنین ساختمان های بلندی در کنار استفاده از این انرژی تجدید پذیر با روش های مرسومی مثل کنترل بار حرارتی از طریق اجرای پوسته ساختمان به صورت دو جداره کردن ممکن است. باور ما این است با بهرگیری از امکانات فنی و مهندسی اجرای نما در کنار دانش مهندسین جوان و خوش آتیه می توان گامی موثر و کار آمد در معماری و صنعت ساختمان برداشت و شرکت عمران تجارت فاطر از تمام توان فنی و مهندسی خود در جهت ارتقاع صنایع نوین ساختمان استفاده خواهد کرد. نمای کرتین وال یا اصطلاحا لامل، نمایی شیشهای است، که در صورت نصب شدن صحیح، سنگینی حاصل از وزن شیشهها و بار انرژیهای حاصل از باد، طوفان و بارندگیها، معمولا متوجه پوسته خارجی نمای ساختمان میشود و متوجه خود ساختمان نخواهد بود. و در یک جمله می توان گفت طراحی نمای هوشمند به طراحی نمایی گفته می شود که به تغییرات محیط واکنش می دهد. در اين نوع تکنولوژی، با استفاده از جریان الکتریسیته، شيشـه قابلیت عبور و جلوگیری از عبور نور خورشید به درون ساختمان را داشته و تا ۹۸ درصد اشعه ماورا بنفش و مادون قرمز را حذف مي نمايد.

دیدگاهتان را بنویسید