شش تعاریف جدید درباره کرتین وال شما نمی‌کنید معمولا میخواهم برای شنیدن

استفاده از دو ترکیب رنگ در این نما بسیار زیباست و بر جذابیت این نما افزوده است. در نما ، استفاده از ریتم های عمودی و افقی و زاویه دار همچنین مصالح نوین و تکنولوژی های جدید بر جذابیت و پویایی این سبک می افزاید. سایر مصالح را نیز می توان در طراحی نما به سبک مدرن استفاده کرد. استفاده از سبک مدرن در طراحی نمای ساختمان به عوامل زیادی بستگی دارد.یکی از عوامل سلیقه شماست. اما عواملی مثل شرایط آب و هوایی و وضعیت زمین شناسی نیز در انتخاب این سبک تاثیر گذار است .در مناطق زلزله خیز استفاده از نماهای کلاسیک و سنگی که بار زیادی به ساختمان وارد می کند مناسب نیست . قطعا استفاده از نمای کلاسیک در ساختمان هزینه تمام شده بالایی نسبت به نمای به سبک مدرن دارد. بتن که ستون فقرات معماری مدرن است. ظاهر یک ساختمان اولین قسمتی است که می تواند چشم را به خود خیره کند.

مصالح نمای خشک

​Art icle h᠎as be᠎en cre ated ​by behsaznama Content G​enerator D᠎em​over si on!

10 نمونه های خیره کننده از کرتین وال زیبا

این ساختمان دارای حجمی پویا و یکپارچه است و به عنوان بخشی از چشم انداز اطراف به حساب می آید. در طراحی نمای این ساختمان به منظور حفظ حریم خصوصی و چشم انداز داخلی، پوسته ی شفاف اصلی مهم و اساسی بود. به این منظور بهتر است که اول از همه چیز یک سری نکات را برای خود مشخص کنید. گاهی در چارچوبهایی مشخص شده در نما به کار برده میشوند و گاهی نیز دارای چهارچوبهای مجزا و مستقلی برای خود هستند که در این صورت به آنها کرتینوال گفته میشود. دفتر مهندسی کانسپت فعالیت تخصصی خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز نموده و در حال حاضر دارای یکی از بزرگترین شبکه های تهیه و فروش انواع متریال نما و در جایگاه بهترین مجریان نماهای ساختمانی در سطح کشور می باشد.این دفتر توانسته با بهره گیری از امکانات پیشرفته وکادری مجرب بزرگترین پروژه ها را در کارنامه اجرایی خود ثبت و تا به امروز افتخار خدمت به هموطنان عزیز را داشته باشد. نمای کرتین وال curtain wall یکی از انواع نماهای شیشه ای ساختمان با سیستم پوشش با سازه خود ایستا است. در برخی از ساختمان ها یکی از طراحی هایی که کاربرد بسیاری دارد و به عنوان پوسته دوم انتخاب می شود نمای لوور می باشد.

سرامیک نمای خشک

نمای اف ار سی که جزء مصالح نوین در نماست. در طراحی یک ساختمان، نما مهم ترین بخش در خارج ساختمان به شمار میرود و از آن جایی که نمای ساختمان در برابر عوامل جوی قرار میگیرد، در انتخاب مصالح آن باید بسیار دقت شود تا نمای ساخته شده در درجه اول در مقابل عوامل جوی مقاوم باشد و در درجه دوم زیبایی لازم را داشته باشد و هم چنین با نمای ساختمانهای اطراف هماهنگی داشته باشد. هیچ می دانستید که یک نمای خوب و کاملا استاندارد می تواند قیمت ساختمان شما را تا 2 برابر افزایش دهد؟ در کل میتوان ویژگی های این نمای نوظهور را در: سبکی، شفافیت، سهولت و سرعت بسیار بالا، اجرای سطوح پیچیده، تنوع دتایل در یراق آلات و همچنین تحمل بهتر در برابر زلزله دانست. در کل نصب این نما تنها توسط افراد متخصص صورت می گیرد تا نمایی بی عیب و نقص و ماندگار ایجاد شود. طرح هایی بر اساس هندسه مدرن و با استفاده از متریال های روز دنیاس و متفاوت از بافت های قدیمی شهر ها.نمای ساختمان را می توان عنصری موثر بر کل مجموعه شهر و خیابان ها دانست.

تا به حال در مورد Extreme نمای مدرن چیزی شنیده اید؟ درست در مورد آن…

نمای ساختمان به صورت مدرن اجرا شده و جنس نما از سنگ تراورتن می باشد که به زیبایی طراحی شده.پلان مسکونی اتوکد در زمینی به مساحت 350 مترمربع که توسط تیم خانه معمار آماده شده است. با وجود بسیاری از مواردی که می تواند در طراحی یک بنا برجسته باشد، همیشه می توانید منتظر غافلگیری های غیر منتظره در نمای مدرن باشید. شعار دیگر معماری مدرن از میس ون دروهه عبارت “کمتر بیشتر است” بوده است، که این مورد به این معناست که فرم ساختمان باید با حذف جزئیات غیر ضروری، سادگی و وضوح داشته باشد.همچنین مفهوم “حقیقت مواد” وجود داشت، که معتقد بود به جای پنهان کردن یا تغییر ظاهر طبیعی یک ماده، این موضوع باید در نمای مدرن قابل مشاهده باشد. نمای این خانه دوبلکس سه خوابه که خدمت شما عزیزان ارائه گردیده به صورت مدرن طراحی شده;دارای دو طبقه می باشد. نمای ساختمان به صورت مدرن طراحی شده و متریال به کار برده شده در آن سنگ سفید عباس آباد است;یک ساختمان دوبلکس دو طبقه است که جهت دانلود پلان مسکونی اتوکد مربوط به این نما می توانید کلیک کنید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از روش اجرای نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید