این است سریع وسیله حل کردن یک مشکل با رنگ سرامیک

۴- از جمله معایب نمای سرامیک عایق نبودن آن به سرما و گرما و صدا است. انسان برای حفاظت خود در برابر عوامل جوی و اقلیمی از یک طرف و حیوانات موذی و انسانهای مزاحم از طرف دیگر، فضایی به نام خانه را برای خود ایجاد کرد. آنها در برابر معابد صخرهای خود هم حیاطی به عنوان حصار ایجاد میکردند؛ ولی یونانیها و تاحدی رومیها، معبدهای خود را با الگو گرفتن از کلبههای چوبی به صورت منفرد بنا مینمودند این نیز در حالیست که آنها هم با ایجاد مفصلی بین فضای بسته و باز ردیف ستونهایی، جهت ایجاد فضایی نیمه باز میساختند که به سختی میتوان معنای امروزی «نما» را به آنها نسبت داد. این دیوار گسترش فضاهای مسکونی در داخل «چهار دیواری اختیاری» و بدون پنجره به فضای عمومی را به دنبال داشت. مقالهٔ پدیدارشناسی نمای ساختمانهای مسکونی و سیر تکوینی توقعات از آن-دکتر جهانشاه پاکزاد خانهها درونگرا طراحی شدند و آبادیها، تمرکز گرا و حول یک فضای اجتماعی میدان گونه به نام محل تجمع با گوشه نگاهی به تاریخ تمدنهای نخستین، از چین و هند(موهنجودارو)گرفته، تا ایران، میان رودان(بینالنهرین)، مصر، یونان و روم به درونگرایی خانههای مسکونی پی میبریم.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

اغلب برای این کار از رنگ اپوکسی به دلیل چسبندگی بالایی که دارد استفاده می شود. چهارچوب نگهدارنده : برای ساخت چهارچوبی که به عنوان نگهدارنده نما استفاده می شود، از مصالح مختلفی مانند چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم می توان بهره برد. علاوه بر این بهره بانکی بالا نیز سبب شده که قیمت تمام شده شرکتها افزایش پیدا کند و توان رقابتی را در بازارهای صادراتی کاهش دهد. البته باید به این موضوع توجه داشت که هر چه مصالح رویه در ابعاد بزرگتری استفاده شود، میزان هزینه مصالح زیرسازی کاهش می یابد. محدودیتهای فنی و نبود مصالح مدرن باعث شد ابعاد پنجرهها در حد متعالی باقی بماند؛ ولی برای حل معضل مشرفیت ارتفاع کف پنجره به وسیله کرسی چینی ساختمان بالا کشیده شد، انواع شبکه و نرده اختراع شد و در نهایت فضاهای بلافاصل طبقههای همکف به کاربریهای غیر مسکونی تبدیل شد. از این رو از نمای سرامیکی در نمای ساختمان در بعضی کشورها از سرامیک بجای سنگ در نما استفاده می شود. Data has been creat​ed by G​SA Conte​nt  Gene᠎rato r DEMO​.

اگر سرامیک ها و کاشی هایتان کاملا سالم هستند و تنها با رنگ آن مشکل دارید، می توانید از رنگ کردن کاشی برای رهایی از یکنواختی آنها استفاده کنید. در طراحی نمای ساختمان ،برخی از معماران بر این باورند که نما مهمترین بخش بهشمار میرود ، زیرا نما چارچوب کار برای بقیه اجزای ساختمان را مشخص میکند. در مورد رنگ های دیگر باید به دکوراسیون و فضای داخلی ساختمان توجه کرد و با توجه به این موارد رنگ سرامیک کف ساختمان را انتخاب کرد. مخلوط باید به مدت 15 دقیقه کاملاً مخلوط شود و سپس آن را بوسیله ماله شانهدار مصرف نمود در صورت افزایش مقاومت میتوان مقداري از چسب بتن منبع استفاده نمود. از این نما به دلیل بازتاب شدید نور در مکان های شلوغ استفاده نمی شود. آنچه که باعث شد در اوایل قرن بیستم، پنجرهها بزرگتر و جدارهها شفاف تر گردند از یک طرف نیاز به نور بیشتر و تهویه بهتر و از طرف دیگر امکان تولید سطوح بزرگتر شیشه در قرون نوزدهم بود.

بیش از حد نمای ساختمان

۲- سرامیک نسبت به سنگ قیمت پایین تر و وزن کمتری دارد. این فضا هر چه کوچکتر باشد مانند فضای آشپزخانه لازم است از رنگهای روشن تر استفاده شود. موادی که برای عمل سند بلاست سطوح آجری استفاده میشود سیلیس نام دارد. بند چیزی نیست جز فضایی که پیرامون تکه های پوشش نما را فرا گرفته و آنها را از یکدیگر تفکیک می کند. در ساختمانسازی به سویه ی بیرونی یک ساختمان نما گفته میشود.به طور کلی نمای ساختمان از دو عنصر اصلی تشکیل شده که شامل ارکان و اجزا می باشد ارکان نما، ریتم های عمودی و افقی و سطح آسمانه (سقف) یک بنا محسوب می شود.و تمامی جزییاتی که در دید ۱۴۰ درجه عمودی و ۱۶۰ درجه افقی دید انسان میشود و همچنین طراحی درب و پنجره اجزا یک نمای خانه محسوب می شود. در معماری سنتی ایرانی، آرایشی که پس از پایان کار ساختمان بر آن بی فزایند را آمود میگویند ، مانند تزیین الحاقی، نماسازی سنگی یا آجری، کاشیکاری و گچبری که در اکثر موارد کارکرد سازه ایی ندارد. با در اختیار داشتن تیم قدرتمند طراحی، همگام با طراحی مدرن و پیشرو اروپا و نیز با در نظر گرفتن سلیقه ایرانی، طیف وسیعی از طرحها از سنتی تا مدرن و نیز طرحهای روز ایتالیا را تولید میکند.

دیدگاهتان را بنویسید