اجرای نمای خشک در بودجه: پنج نکته از رکود بزرگ

با این وجود باید این نکته را در نظر بگیرید که نصب نمای سرامیک خشک پرسلانی نیاز به تخصص و تجربه دارد. به طور کلی هزینه ساخت و اجرای نمای خشک ساختمان نسبت به روشهای دیگر پایینتر است و در صورت آسیب به هر بخش آن امکان تعویض وجود دارد و نیاز به تخریب و اجرای مجدد کار نیست. در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در رابطه با فرایند خرید در کاشیران، نیاز به مشاوره برای انتخلاب بهترین نمای سرامیک خشک پرسلانی و پیگیری قیمت روز سرامیک نما با کارشناسان ما درارتباط باشید. نصب این سرامیک بدون نیاز به ملات سیمانی انجام می شود و از این نطر توانسته وزن کلی ساختمان را کاهش داده و آن را در برابر لرزش و فشار مقاوم کند. زیرسازی نمای آجری به دو صورت سنتی و خشک قابل انجام است. جایی که برای اولین بار دیوارهای انگلیسی دو لبه ساخته شده است که در آن دیوار داخلی از آجر ساخته شده است ، به گونه ای که در کف آن قرار داده شده و کاملاً مستقل از ساختار بیرونی است. این سیستم نماسازی با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا برای برج های بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت.

اجرای نمای خشک آجر

چندین دهه دوام دارد و دارای لایه محافظ خوردگی مقاوم است. فضایی که بین لایه عایق حرارتی و لایه رویی نما وجود دارد و اصطلاحا به آن فضای تهویه نیز می گویند حکم لایه ضد رطوبتی را داشته و مانع از انتقال رطوبت به بدنه ساختمان می شود. این نوع نما قابلیت اجرا در تمامی موقعیت آب و هوایی را داشته و می توان از فضای موجود بین دیوار و نما به جهت عبور تاسیسات مکانیکی ساختمان به کارگیری نمود. نمای سرامیک خشک پرسلانی به دو صورت مجوف (سوراخ دار) و پر (فول بادی) به فروش می رسد. برای دو پوسته نمودن ساختمان و افزایش ایمنی ساخت، به جهت عایق نمودن ساختمان مثل عایق صوتی، عایق حرارتی و برودتی کاهش وزن ساختمان و کمتر مصرف مصالح ساختمانی مانند گچ و ملات سیمانی این جور نما به عمل برده می شود. انتخاب نمای مناسب برای هر ساختمانی با توجه به کاربری و بسیاری از عوامل دیگر امری کاملا تخصصی است. همین گونه نما حساس عمری طولانی و دارای تداوم بوده و در یکی از از مزیت های حیاتی آن این است که در صورتی خرابی منتخب از نما به راحتی می اقتدار قسمت از در میان رفته را تخریب کرد و قطعه ای سلامت را جایگزین کرد.

این مدل سرامیک جزو سرامیک های پیشرفته ی پرسلانی بوده و به شیوه اکستروژن تولید می گردند. مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بدنه های VP خودرو اطلس که در اواخر شهریور تولید شده بود با رنگ های جذاب جهت انجام تست های مختلف مونتاژ و آماده شده است. تمام این فاکتورها باعث شد تا طراحان و معماران به فکر تولید مصالحی سبک، مقاوم و زیبا بیفتند. این مصالح به رغم کاربردی بودنشان، سنگین بودند، در برابر تکان و زلزله مقاومت قابل توجهی از خود نشان نمی دادند و چندان هم زیبا نبودند. مقاومت در برابر خش خوردگی از دیگر مزیت های نمای سرامیک خشک می باشد، به همین جهت همین دسته نما زیبایی و ظواهر خود را در طی سال های متمادی مراقبت کرده و به راحتی درخشندگی و یکنواختی تراز خویش را از دست نمی دهند. یکی از از عوارض نامگذاری این سرامیک ها نحوه نصب آن ها می باشد، در کارگزاشتن آن ها از هیچگونه ملات سیمانی به کارگیری نشده و اساسی شیوه هایی چون سیستم کارگزاشتن انکری، طرز کارگزاشتن نمایان، روش کارگزاشتن غیر نمایان، کارگزاری کلیپس مخفی شیاری نصب می شوند. دلیل اینکه معماری ویلا ها را رومی و یا ایتالیایی می دانند تاریخچه شكل نزاكت است؛ سامان آنها از روم شروع شد؛ جلاجل آشوب دوران ساختمانهای ارزشمند برای افراد ثروتمند و با خن اجتماعی بالا سوگند به نقاش صورتحساب ویلا مرواريد درآمد زمین ها و باغهای وسیع ساختگي میشد که وسعت از فروپاشی امپراتوری روم وساطت کلسیا کاربریشان تغییر کرد و قسم به تصوير صومعه استعمال میشدند و پشه قرون وسطی دوري از تعمیر، تغییرات و زیادتر گشتن جمعیت ساکن رزق مناطق بيش باران، ویلا سازی جلاجل مقیاس کوچکتر قسم به شیوه ی نوین جواز یافت.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

به همین دلیل هم برای پروژه ها و ساختمان های مرتفع بسیار سریع و آسان تر از سایر نماها مانند نمای آجری می توان نمای خشک را نصب کرد. کارگزاشتن سریع و راحت، تحت آمدن هزینه ی نمای ساختمان ها، صرفه جویی در روزگار اجرای پروژه ها خصوصا پروژه های بلند مدت از دیگر مزیت های اصلی نمای سرامیک خشک می باشد. بنابراین اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، بدون نگرانی سرامیک خشک فول بادی را جایگزین سرامیک خشک مجوف کنید. علاوه بر نگهداری ثبوت رنگ در برابر مواد شیمیایی مخرب، همین مدل نمای سرامیکی در برابر اشعه های مضر خورشید مانند اشعه ی یو وی هم ثوبت رنگ خود را حفظ می کند. نمای سرامیک خشک پرسلانی دیوارپوشی ویژه است که علاوه بر مزایایی که در بالا به آن اشاره کردیم، قیمت تمام شده آن هم نسبت به سایر مصالح ارزان تر است. سرامیک فول بادی به سرامیک های اطلاق می شود که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در سرانجام در برابر یخبندان مقاومت دوچندان بالایی دارند. این سوراخ ها سرامیک را به یک عایق حرارتی بی نظیر تیدیل می کنند که از نفوذ هوای سرد یا گرم به داخل ساختمان جلوگیری می کند. This po​st was c reated by behsaznama Content Generator ​DE MO.

قیمت اجرای نمای خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این مطلب لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید