آنچه همه درباره نمای مدرن می گویند اشتباه است و چرا

یکی از مزیت های اصلی نمای جی ار سی GRC این است دست طراحان برای طراحی نما باز می باشد و هر گونه طرحی از جمله طرح های مشبک ، طرح های برجسته، نوشته برجسته ، و… نمای جی اف ار سی GFRC در چه رنگ هایی تولید می شود؟ بتن اکسپوز ها همان مصالح ساختمانی ای هستند که به عنوان نمای خارجی ، دیوار پوش داخلی و کفپوش در ساخت ساختمان ها مدرن با طراحی مدرن و همچنین استفاده از متریال های پایدار و سبز مورد استفاده قرار می گیرند. ویژگی های سنگ ساختمانی خوب چیست؟ آجر قدیمی ترین مصالح ساختمانی مورد استفاده بشر پس از سنگ است. همچنین برای طراحی نمای شمالی و جنوبی ساختمان، سعی کردند تا به طور مستقیم به سراغ اقلیم اصفهان و خانه های قدیمی این شهر بروند. در معماری و طراحی ویلا به سبک مدرن، طراح حق گریز زدن به طرح های قدیمی را نداشت. نقشه های فاز2 به همراه کلیه دتایل های اجرایی کار در قالب دفترچه SHOP DRAWING در آتلیه طرح و معماری (AGK)آماده و در اختیار پیمانکارنمای فریم لس قرارداد میشود. This c​ontent has been  done wi​th G SA Content Gen᠎er​at᠎or DEMO​!

فروش تجهیزات نمای خشک چرا|چرا کرتین وال نمی‌کند کار می‌کند…برای همه|شش توضیح چرا شما are با این وجود یک آماتور در کرتین وال هستید}

با توجه به قابلیت نمای شیشه ای کرتین وال ، در استفاده از شیشه های دو جداره یا سه جداره که با توجه به نیاز پروژه از لمینت یا سکوریت یا هردو با هم میتوان استفاده کرد، در هر دو سیستم ابتدا طرح 3 بعدی اولیه تهیه و پس از نقشه برداری ، پیاده سازی و تهیه نقشه های فاز2 شاپ دراوینگ ، مدول بندی ها انجام و ابعاد پروفیل های آلومینیومی محاسبه و جهت تولید واکسترود به کارخانه ارسال میشوند. پس از تهیه و تایید طرح سه بعدی نمای ساختمان وضعیت موجود ساختمان توسط تیم نقشه برداری برداشت و از بیلت نمای ساختمان با توجه به عوارض موجود ترسیم و پیاده سازی میگردد.در آتلیه طراحی و معماری(AGK) نقشه های فاز2 جهت انجام سه مرحله شامل 1- اجرای زیر سازی و نصب ورق بر روی ساختمان2- برش و شیار ورق در کارخانه cnc شرکت (AGK) 3- طراحی و اجرا و نقشه های ورق جهت برش در کارخانهcnc آماده و ارائه میگردد. در این سیستم جهت اجرای زیرسازی فلزی بر اساس طرح اجرایی آماده شده با توجه به نیاز و محاسبات انجام شده وزن طرح اجرایی تهیه شده ، ابعاد پروفیل های فلزی در کمربندی ها و همچنین در سازه استراکچری فلزی زیر محاسبه میشود.

در این سیستم، بعد از تهیه و اجرای ساخت توسط سیستم نقشه برداری برداشت و سپس به صورت 3 بعدی در محیط (AUTODESK AUTOCAD) پیاده سازی و ترسیم میگردد. پیش آمدگی ها و فرورفتگی ها در سطح نمای ساختمان زیبایی این ساختمان را دو چندان کرده و نمای زیبایی را به وجود آورده. در سیستم های نصب کرتین وال هیچ کدام از درپوش ها از روی نما دیده نخواهد شد و شیشه ها در نزدیکترین حالت ممکن پروفیل به یکدیگر نصب و اجرا میشوند. در طراحی نمای شمالی آن از خانه های ابیانه الهام گرفته شد. در این سبک از طراحی همه چیز باید طبق اصول نوین معماری طراحی می شد. معمولاً استفاده از سنگهای گرانیت به دلیل مقاومت بالا در مقابل سایش،رطوبت و ضربه،بسیار معمول است.اما با این حال تعدادی از مرمریت ها (مانند مرمریت خوی،خوبسنگان،صلصالی،کوثر،گلبهار،و ) و لایم استون ها (مانند گوهره و بوژان) نیز برای استفاده در راه پله ها توصیه می شوند. با توجه به اینکه محل بولت ورق های کامپوزیت نیز از قبل در کارخانه CNC توسط دستگاه های CNC برش خورده و مشخص شده اند، نصب در پروژه با سهولت کامل و با سرعت اجرایی بسیار بالا انجام میپذیرد. ورق های کامپوزیت نیز با از استفاده نبشی های آلومینیومی که از قبل در کارگاه مونتاژ داخل باکس ورق ها نصب گردیده اند. ​C on tent was gen er at​ed with behsaznama Con tent G enerat or D​emoversi​on!

لازم به توضیح است که کلیه مراحل اجرا از ابتدا تا انتها توسط ابزار دقیق کنترل و نهایتاً اجرا و نصب می گردد.کلیه مقاطع فریم های آلومینیومی فریم لس (AGK)دارای تأییدیه مرکز پژوهش متالوژی رازی در محدوده دامنه گواهینامه استاندارد ISO/IEC 17025 و دارای مرجع آزمون ASTM- E1251-11 و مطابق با استاندارد آمریکائی 6063 می باشد. مقاطع شیدر آلومینیومی و لوور آلو مینیومی تولید شرکت AGK دارای تأییدیه مرکز پژوهش متالورژی رازی در محدوده گواهینامه استاندارد ISO/IEC17025 و دارای مرجع آزمون ASTM- E1251-11 و مطابق با استاندارد امریکائی 6063 می باشد. در طراحی نمای مدرن ساختمان، فاکتورهایی استفاده می شود که شامل محدوده وسیعی از کانسپت های طراحی معماری هستند. در انتخاب سبک طراحی برای نمای بیرونی ساختمان، مهم این است که چندین مولفه را در نظر بگیرید: آب و هوا و محیط، خاص بودن مکان خانه، ظاهر ساختمان های مجاور. این موضوع تا حدی مهم است که حتی هویت یک منطقه را نیز درگیر می کند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نمای خشک در ایران لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید