یک نرم‌افزار غافلگیرکننده برای کمک به شما نمای ساختمان

در روش دیگر که روش خشک نام دارد، سرامیک ها بوسیله پیچ یا کاربرد پنل هایی به دیوار متصل می شوند. بنابراین مهمترین عامل در این امر سرعت عمل و آماده بودن کاشی ها در موقع نصب می باشد که در هر ردیف از قبل زمینه کار فراهم شده و کاشی هایی که در انتهای رج ها در صورت نیاز به برش داشته قبلاً بریده و آماده شده باشد که در انتهای رج ها باعث نگردد تا چسب مالیده شده خشک شده و به همین علت کاشی ها پس از چند مدت در اثر ضربه یا شستشو کنده شود . کم بودن وزن ورقهای کامپوزیت آلومینیومی نسبت به وزن دیگر مصالح باعث کاهش وزن مرده ساختمان میشود. ازآنجاکه ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بر روی یکلایه زیر سازd (آهنی یا چکمهای) نصب میشوند، یکلایه هوا بین بدنه اصلی ساختمان و نما قرار میگیرد که همین مسئله باعث میشود ساختمان با هزینه کمی عایق صوتی شود. در هنگام نصب قطعات در حمام و یا در آشپزخانه و آزمایشگاه ها و یا نصب کابینت در صورتی که بعضی از سطوح تراز نباشد باعث می شود که کار نقص خود را نشان دهد .

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

یکی دیگر از راههای عالی و م toثر برای پاک کردن لکه های چربی و روغن از کاشی های دیوار آشپزخانه ، جوش شیرین است. به منظور زیبایی و همرنگ بودن بندکشی با زمینه کاشی ها با مخلوط کردن پودرسنگ و سیمان سفید و پودر رنگ مورد نظر که به نسبت خاصی مخلوط می گردند و توسط دوغاب تهیه شده کاشی ها را بندکشی می کنند و پس از مدت کوتاهی دوغاب اضافی که روی کاشی های باقی مانده است را با گونی نم دار پاک می کنند ، چون ممکن است پس از خشک شدن قابل پاک کردن نباشد . البته باید توجه داشت که برخی از تولیدکنندگان کاشی علاوه بر سیمان و شن و ماسه ، از درزگیری و بندکشی های سرامیکی و کاشی برای افزایش مقاومت ، دو برابر شدن کاشی و جلوگیری از تاب خوردن در حالت اولیه خود استفاده می کنند.درزگیری و بندکشی به شما امکان می دهد فضای تمیزتری داشته باشید ، خبری از کارهای کثیف معمول هنگام کاشی کاری و نظم و دقت بسیار بالاتری داشته باشید.

قیمت اجرای نمای سرامیک خشک

 Data has ​been cre​ated ​by G​SA C on tent᠎ Gen er ator Demoversi​on!

سرامیک نانوتیس

زیر سازی بوسیله ملات ماسه و سیمان به صورت شانه ای انجام شود و سطح تراز باشد به دلیل اینکه کاشیکاری با چسب انجام می گردد . در هنگام مالیدن چسب باید مساحتی را که می خواهیم چسب مالی نماییم به مقدار کم تا حد چند کاشی چسب مالیده و کاشی ها را بچسبانیم و تراز نمائیم تا قبل از اینکه چسب خودگیری با سطح دیوار به انجام نرسیده باشد . این قابلیتها به معنی کاربرد این سرامیک در نمای قسمتهای مختلف یک منزل است که چند مورد از آنها را بررسی کردیم. دلیل استقبال و کاربرد فراوان این متریال عدم وجود هرگونه محدودیت درزمینهٔ طراحی و اجرا است. این نما روی سطوح چوب، غبارآلود، ناهموار، مرطوب و همچنین مواقعی گه هوا طوفانی و دارای گردو غبار می باشد قابل اجرا نیست. چراکه سرعت اجرای این نما بسیار بیشتر از نماهای دیگر هست، دلیل این سرعت به خاطر قطعات از پیشساخته است که فقط نیاز به نصب در محل اجرا دارند. 1- زدودن زیرسازی از رنگ و روغن و زبر کردن زیرسازی برای ایجاد چسبندگی بیشتر . نمای کامپوزیت برای اقلیمهای بسیار سرد و بسیار گرم توصیه نمیشود.

مزایای انواع مختلف نمای ساختمان

در مناطق سرد سیر از سرامیک های فول بادی استفاده کنید. همچنین استفاده از شیشه های ۲ یا ۳ جداره یک لایه عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسب را ایجاد میکند. همه مشتریان به دنبال نمایی هستند که ویژگی هایی از جمله زیبایی، طول عمر و کیفیت بالا را داشته باشد. بندها باید تا عمق 15 میلیمتر خالی و سطح دیوار با برس سیمی تمیز شود بلوک های مسطح باید دارای شیار باشد و گرنه باید سطح آنها تیشه کاری شود و با دریل در سطح آنها سوراخ هایی با قطر یک سانتیمتر و عمق 2 سانتیمتر به فاصله 7 سانتیمتر ایجاد گردد . دره خلف محك هایی که برای نمای خارجی كاربرد می شود باید به پيوستگي نستوه مقاومت بالایی درون مساوي گرما، رطوبت و اشعه نور خورشید داشته باشد. سرامیک پرسلان و فول بادی برای طراحی نمای ساختمان مقاومت بالایی دارند. در عین حال ممکن است مقاومت کمتری برابر رطوبت داشته باشد. سرامیک نما، متریالی مقاوم در برابر رطوبت و حرارت است. همانطور که می دانید برای نماسازی، علاوه بر متریالی مثل سرامیک و کاشی به پروفیل های آلومینیومی و گیره های نگهدارنده نیاز دارید.

کارخانه سرامیک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نما ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید