یک درس گران با این حال مفید در سرامیک پرسلانی

به دلیل ایجاد کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن، مسئله آببندی درز افقی نما به طور کامل حل شده است. به ویژه درز اطراف پنجرهها که شدیدا مستعد نفوذ رطوبت و اتلاف انرژی است. به طور کلی هدف از روشهای ضد آب سازی نمای ساختمان، جلوگیری از نفوذ آب، صرفهجویی در مصرف انرژی، ماندگاری مصالح و تمیز ماندن نما در طولانیمدت است. V4 : (تفاوت تصادفی) در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری با رنگ های متفاوت است. V1 : ( تفاوت اندک ( در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری یک پارچه است و تفاوت چندانی بین قطعات احساس نمیشود. V3 : (تفاوت بالا) در این حالت سرامیک پس از نصب دارای ظاهری با رنگ های یکسان است اما دارای طرح های متفاوتی میباشد. قیمت سرامیک پرسلانی ازمتری ۵۰۰،۰۰۰ ریال تا متری ۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال است قیمت اجرای سرامیک خشک با تمامی لوازم از صفر تا صد از متری۳،۸۰۰،۰۰۰ تا ۵،۵۰۰،۰۰۰ ریال است که منطبق با طرح دقیقا بررسی می شود. ضمنا باید خاطر نشان کرد که اجرای رزین با غلتک، به دلیل عدم پر کردن درز میان قطعات، اثرگذاری لازم را ندارد و بهتر است جهت اجرای آن از قلمو استفاده شود. Con᠎tent h as be en gen​erat ed by behsaznama C​ontent Generato​r ​DE᠎MO!

قطعات نمای خشک

برای اجرای نانو آبگریز که نوع خاصی از نانو نما است، محصول مورد نظر باید با اسپری یا قلمو به سطح آغشته گردد. سپس با اسپری محصول را دوبار به شکل خیس رو خیس، بر روی سطح اعمال میکنیم. در حال حاضر در ایران ورق های آلومینیوم کامپوزیت را به ۴ روش نصب میکنند که در ادامه توضیخات مختصری درباره هر کدام از این روش ها ارائه میکنیم ، البته شایان ذکر است که هیچ کدام از این روش ها استاندارد نیستند. که در ادامه به نحوه اجرا هر یک از این قسمت ها میپردازیم. نمای شهری در واقع ترکیبی از اجزا متفاوت است که بر اساس اتفاقاتی که در خیابانها ومعابر میافتد شکل می گیرد. شرکت رانا کیمیا فام به عنوان یک شرکت مطرح مفتخر است که بسیاری از پروژه های عظیم و ملی را از مرحله ی توزیع و ارائه ی محصولات رنگی تا مراحل پایانی و اتمام کار همراهی و پشتیبانی کرده است. رزین یک مایع چسبنده و بیرنگ است که جهت ضدآب کردن نماهای آجری و سیمانی به کار میرود. در این نوع سرامیک ضخامت لایه رویین بین 2 -5 میلیمتر است که بر روی لایه زیرین پرس میشود.  Art᠎ic​le h as be en g​enerated  by behsaznama Cont᠎ent Gene ra to​r ​DE MO .

سرامیک پرسلانی از جمله مصالحیست که در نمای ساختمانهای امروزی به کار برده میشود. بند کشی از نفوذ رطوبت به نمای آجری، پوسیدگی آجرها و شوره زدن آن ها جلوگیری می کند بنابراین باید با ملات استاندارد این کار را انجام داد و دقت داشت که هیچ فضای خالی در بندکشی بین آجرها باقی نماند. نماشویی اصفهان راه حلی ارزان و موثر برای زیباتر شدن ساختمان ها است که می تواند سهم بزرگی از زیبایی قسمت های بیرونی ساختمان را دربرگیرد . روش سوم که کارایی ان برای از بین بردن ماسه شسته و تمیزی گرانیت و برخی از سنگ ها می باشد. این روش بیشتر از سایر روشها به یک طراحی حرفهای توسط متخصصین نیاز دارد. کلیپسها دارای ارتفاع کمی میباشند و چهار گوشهی یک سرامیک ۱۲۰×۶۰ را دربر می گیرند، برای همین در ارتفاع بالاتر از ۳ متر مشخص نیستند و میتوان این کلیپسها را همرنگ با سرامیک رنگ کرد. رده SW : این رده آجرها برای استفاده در مناطقی با آب و هوای سخت مناسب می باشد و دارای مقاومتی بالا در برابر تخریب می باشند. از مزایای دیگر این نوع چسب میتوان به انعطافپذیری، رنگپذیری، مقاومت در برابر تابش خورشید و جلوگیری از اتلاف انرژی اشاره نمود.

در نمای ساختمان به عنوان یکی از سیستم های نوین اجرایی در ساختمان است که باعث تولید و پیدایش مصالح گوناگونی در نمای ساختمان شده است . البته بهتر است قبل از شستشو به صورت ابر و تی یک بار نما با واترجت شستشو شود. در یک ساختمان تجاری نما به مثابه چهره و ماهیت اصلی شرکت است یا به بیانی ساده تر چهره یک ساختمان تجاری با طراحی نمای حرفه ای ، نمایانگر چهره موفق یک شرکت تجاری است . در صورتی که شرایط آب و هوایی به صورت گرم و مرطوب باشد، با باز گذاشتن این محفظه امکان تهویه بیشتر فراهم میشود و در صورتی که شرایط آب و هوایی سرد و خشک باشد، با بستن این محفظه یک عایق گرمایی برای ساختمان میتوان به وجود آورد تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. رنگ ورق های آلومنییوم کامپوزیت تقریبا به صورت آزادانه و توسط کارفرما تعیین میگردد و میتوان گفت که محدودیتی جهت انتخاب رنگ وجود ندارد. این مایع شفاف پس از قرار گرفتن بر روی سطوح، در معرض هوا خشک میگردد و ظاهر براق و درخشندهای به نما میبخشد. استفاده از نیروی ماهر و متخصص در هنگام اجرا.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اجرای نما لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید