یک درس گران اما بسیار ارزشمند در اجرای نما

برای نماهای سنگی از انواع سنگهای پلاک با رنگهای مختلف و اندازه های مختلف استفاده می نمایند مانند سنگ تراورتن ، مرمر و یا انواع سنگهای قیچی که دارای سطح ناصافی بوده ودر محل هائی که از لحاظ معماری احتیاج به قدری خشونت در سطح نما میباشد مورد استفاده قرار می گیرد. فایبر سمنت برد صفحات سیمانی پیش ساخته ای است که از الیاف طبیعی مانند سیلیس و سلولز تولید شده است. بعضی از سنگها مانند سنگهای باغ ابریشم ویا مرمر یا مرمریت ویا انواع سنگهای چینی دارای سطحی صیقلی بوده وبا توجه به اینکه سنگ خاصیت مکندگی چندانی ندارد به خوبی به نما نمی چسبد و ممکن اسن بعد از مدتی از نما جدا شده و سقوط نماید برای جلوگیری از این کار باید از پشت آنها را بوسیله میله های مخصوصی که به آن اصطلاحاً اسکوب می گویند یه دیوار محکم نمود اسکوب انواع مختلفی دارد. اين سنگ ها داراي زيبائي چشم نوازي هستند و به كاربردن آنها در نماي ساختمان، باعث ایجاد زیبایی بصری در شرکت نمای خشک نما می شود. “قرار معماری” فرصت کارگاهی رایگان جهت آموزش تخصص اجرایی – عملی، به منظور افزایش مهارت دانشجویان رشته ی معماری و مرمت در تمام مقاطع و علاقه مندان به رشته ی معماری می باشد. This ​data was done  wi​th behsaznama Conte᠎nt Ge ne ra to᠎r DEMO !

Sins Of اجرای نما

درصورتیکه از تیم فنی، مهندسی و اجرایی متخصص و کارآزموده در نصب و اجرای نمای سرامیک خشک استفاده شود می توان از مزایای این سیستم بهره مند شد. یکی دیگر از روشهای نصب سنگ نمای خشک، استفاده از پروفیلهای ریلی است. یزد یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران است که با توجه به مکان های گردشگری که دارد، به عنوان شهر توریستی شناخته می شود. مقاومت در برابر آتش سوزی: از لحاظ مقاومت در برابر آتش سوزی این مصالح در بسیاری از کشورها به عنوان مصالح ضد احتراق شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند و پس از آتش سوزی نیز برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کنند زیرا تمامی مواد بکار رفته در ساخت آن بدون CFC هستند. یکی از چالش های اصلی پروژه این بود که نمای ساختمان معرف و نمایانگر فضای داخلی آن نیز باشد. علاوه بر مزایای فوق یکی دیگر از محاسن عمده استفاده از شیشه در ساختمان، فراهم شدن امکان دید وسیع و روشنایی کافی برای ساکنان است که در صورت استفاده از انواع خاص آن این دید میتواند فقط از داخل به خارج باشد و نوری هم که وارد فضای داخل میشود، عاری از هر گونه اشعه مضر خورشید باشد، چراکه تقریباً تمام اشعه های زیان آور آفتاب در برخورد با سطح شیشه ها، بازتاب پیدا کرده و نوری که از شیشه عبور میکند، هیچگونه ضرری برای اشخاص یا اشیائ منزل ندارد.

دوغاب استفاده شده در این مرحله به صورت خمیری در بین درز ها و فضاهای خالی استفاده میشه و باعث استحکام، زیبایی و یکدست شدن کار در انتها میشه. حالا سنگ ها رو به وسیله ی اتصال بین پین و بست به دیوار وصل میکنن. از این رو اجرای نما در یزد را می توانید به تیمی حرفه ای و متخصص بسپارید تا خیالتان از محصول نهایی راحت باشد. از این رو اجرای نما سمنت برد در یزد نیز با استقبال زیادی از سوی معماران و پیمانکاران همراه است. در این مسیر کشور ما نیز بینصیب نماند و سهم خود را از مدرنیته در صنعت نمای ساختمان از این طریق کسب نمود. به مزیتهای نمای خشک در ساختمان میپردازیم. در این مقاله به معرفی انواع نما خشک میپردازیم و ویژگیهای مختلف آن را مورد بررسی قرار میدهیم. نتقال از مناقصه تجویز شده برای مشخصات ظاهری مبتنی بر عملکرد و اامات استراتژی اخیر به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد تا عناصر حیاتی را برجسته کند ، که اگر به درستی رعایت نشوند ، می توانند منجر به سردرگمی و در نهایت نتیجه نامطلوب شوند.

به عنوان مثال، در طراحی داخلی و طراحی نما، یک ساختمان کلاسیک دیده می شود. آجرهای نما معمولا در معرض دیده شدن قرار دارند ولی آجرهای معمولی عموما در ساختار داخلی ساختمان کاربرد دارند و در معرض دید نمی باشند. زمان خشک شدن رنگ نمای ساختمان آکریلیک به شدت تحت تأثیر شرایط آب و هوایی محیط بالاخص دمای آن است. البته با تمام این اوصاف استفاده از این نوع رنگ یعنی رنگ پلاستیک بیشتر برای استفاده در سقف پیشنهاد می شود. البته پیشنهاد مجری نما و معمار طرح را نمی توان نادیده گرفت. با استفاده از شیشه در اجرای نمای نمای فریم لس شیشه ای می توان حداکثر نور را به داخل ساختمان آورد. ولی در این روش اتصالات قطعات سرامیکی در نما قابل مشاهده است و زیبایی نما را تحت تاثیر قرار می دهد. مجریان و طراحان ساختمانی زیادی اجرای این نما را بر عهده می گیرند ولی شما باید بهترین آنها را انتخاب کنید. واژه «ریشهها» در این مقاله اشاره به ساختارهای ماندگار (و نه زودگذر) و الگویی، و همچنین تجارب و یافتههای دورههای تاریخی مربوط به آنها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید