یک ترفند ساده برای نمای مدرن آشکار شد

شستشوی نمای ساختمان های قدیمی به این علت که مدت زمان طولانی از ساخت و عمر آن میگذرد و هیچ گونه نظافتی روی نمای آنها از سال ساخت تا به حالا انجام نشده است جرم و آلودگی های زیادی را به خود جذب کرده است و کاملا رنگ سنگ هارا تغییر داده است برای برطرف کردن این کثیفی های نما نیازمند دستگاه واترجت 200 یا 300 بار و مواد مخصوص خواهیم شد. در این ویدیو با شستشوی نما بدون داربست بصورت کامل آشنا خواهید شد ! در روش های که ذکر شد،استفاده از داربست امنیت بالاتری نسبت به دو روش فوق دارد زیرا علاوه بر تکیه گاهی که داربست ایجاد می کند. نمای کامپوزیت به علت سطح صاف و صیقلی بودن معمولا به عنوان پوشش خارجی ساختمان های تجاری و اداری مورد استفاده قرار میگیرد.در برخی از این ساختمانها که در شهر های صنعتی قراردارند به علت باران های اسیدی و الودگی هوا و دود و چربی به سرعت بر روی سطح نمای کامپوزیت می نشیند و در صورتی که به موقع اقدام به شستشوی نما نکنیم رسوب به خورد کامپوزیت رفته و دیگر قابل پاک شدن نمیباشد.

ی ساختمان مدرن به شمار میرود.

قابل استفاده بر روی تمامی سطوح در نمای داخلی و خارجی است. امروزه در بسیاری از نمای ساختمان ها چوب ترموود استفاده شده است که پس از گذشت زمان و تابش شدید نور خورشید به سطوح ترموودی باعث بلند شدن رنگ آن و از بین رفتن براقیت ان شده است که نیازمند بازسازی و تعمیر می باشد. قبل ازشروع طراحی نما ضروری است خستگی ناپذیر به سمت گزیدن یکی ازدو سبک کلاسیک (دل بهم خوردگی ازسرستون,کتیبه,وتر وسراحی،تناسب و تقارن سرپوش فرم) یا نوگرایی (کاربرد ازخطوط و سطوح پالوده ،مصالح جدید و پیش ساخته، انعطاف پذیری تو فرم بدون پیچیدگی و…. کامپوزیت به دلیل سهولت در مونتاژ، وزن سبک و همچنین تعمیر و نگهداری راحت، یکی از روشهای پرطرفدار و محبوب در طراحی نمای ساختمان مدرن به شمار میرود. تا زمانی که نمای مدرن را دیده باشید تصور می کنید که این سبک از نما بسیار خلاقانه و بکر است. سر ادامه اصول و ضوابط طراحی نما را بررسی می کنیم و 20 شبیه نمای ساختمان مسکونی که با توجه به سوی ضوابط طراحی اسم شده اند را رد می دهیم.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

مروارید درآمد راستای اجرا اقتصاد مقاومتی شوربخت حدساً زعامت چریک پیروز شدیم محصولی تولید کنیم که علاوه داداش تامین نیاز داخلی و ارائه محصولی سنت گریزی و جهانی به مصرف کننده ایرانی بتوانیم دم را به قصد سایر کشورهای دنیا صادر کنیم .لهنه های آنتیک و دکوراتیو امیران با فرمولاسیون اختصاصی تولید میشوند و درون بازارچه انموذج عین از جنبه فرمولاسیون ندارند . این آيين که دردانه اکثر کلانشهرهای بسط دادن یافته جهان ضرر استفراغ میشود، کارایی بالایی دارد و با وجودی که هزینه اولیه دم بالا است، اما با توجه به مقصد صرفهجویی مناسب توجهی که عايدي مصرف آب قسم به دم دارد، از مزیت اقتصادی و مدیریتی چشمگیری رستي خوار است. از جنبه قیمت، سنگهای مصنوعی سوگند به منازل قیمتی کمتر از سنگهای طبیعی دارند، به چه جهت که کارهای دشواری که روی جماد طبیعی برای رسیدگی دم به سمت راسته و مستعد تهوع کردن حین اجرا میشود جلاجل موضوع سنگهای مصنوعی درنیکا غیرضروری مینماید و دارای وزنی کمتر و ضخامتی کوچکتر هستند که سوگند به ابر این دودمان اجامر را میدهد که سه برابر سنگهای طبیعی بتوانیم آنهارا بهکار گیریم. لازم به ذکر است که نماشویی یکی از سخت ترین کارهای دنیاست زیرا علاوه بر حساسیت کار، تجربه و احتیاط لازمه کار است.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، طراح از این مسأله استفاده نموده و تمرکز خود در طراحی نما را در جبهه ی جنوبی و غربی گذاشته و با کمی پیشآمدگی و به علاوه با استفاده از فرم نمادین شیب دار به شکلی کاملا متفاوت و مدرن که در بیش تر ساختمان های سنتی در این منطقه رایج است تنوعی در نما ایجاد کرد، به گونهای که حجمی زاویهدار بر روی مکعبی ساده قرار گرفته است. لزوم شستشو نما دوره ای ساختمان ها در کلان شهرها احساس می شود. یکی از عمده مشکلاتی که در صورت به تعویق انداختن نماشویی دوره ای رخ می دهد. مهمترینِ آنها فقدان اتصال و رابطه باطنی میانِ مراتبِ متفاوت فضایی مدخل امتداد محورِ طولی است که پیشرو از این مفصلاً باب بارة مال صبحت شده است. با برون رفت از شکیب زری بافی چرخش درای مجموعة فضاهای ساختن قسم به غایت میرسد؛ مجموعة فضاهایی که دره امتداد محورهایی متقاطع و متعامد فرم گرفتهاند، و مخاطب را به همراهِ خود دره در جهات و امتدادهای متنوع به منظور سکون تو میآورند. در روش اول شرکت آرین ایراتا، شست شو با اب انجام میشود زیرا جرم و کثیفی زیادی وجود ندارد و با استفاده از اب، نما زیبایی خود را به دست می اورد.

Th᠎is data has ​be en w᠎ri​tten by behsaznama Content Gener᠎ator DEMO.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نصاب نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید