یکی از بهترین منطقی نمای مدرن من تا به حال شنیده ام

اتصالات مکانیکی مخفی که هیچ نیازی به چسب ندارند را در اصطلاح انکر مینامند و به علت مزایای خوب تقریباً در تمامی پوششهای نما مورداستفاده قرار میگیرد. ما در آرمن طرح و نما به شما اين اطمينان را مي دهيم تا در کوتاه ترين زمان ممکن پروژه اجراي نماي کرتين وال مدرن، را تحويل دهيم. هنگام نماسازی با کامپوزیت نباید از ابعاد بزرگ آن استفاده نمود زیرا ممکن است در اثر وزش باد سر و صدا ایجاد کنند و یا به مرور زمان تغییر شکل دهند. لایه پلی اتیلنی که در پانل های کامپوزیت قرار گرفته نوعی سد حرارتی ایجاد نموده که منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی و بهینه سازی آن می گردد. شرکت توسعه نمای مدرن آراد با بیش از ۱۰ سال تجربه و اجرای بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع انواع نما، فارغ از در نظر گرفتن مکان و موقعیت پروژه و همچنین نوع نمای به کار رفته در ساختمان شما، آماده ارائه راهحلهای خلاقانه و مدرن، از زمان برنامه ریزی و طراحی تا اجرا و تحویل و حتی پس از اتمام پروژه به شما عزیزان می باشد. آماده سازی سطح زیر کار و پاک کردن سطوح دیوارها از مصالح قبلی مانند بتن و خرده آجرها و گرد و غبار . This artic le has been created  with t᠎he ᠎help ​of G SA C᠎onte​nt  G᠎ener​at᠎or  DEMO .

قیمت اجرای نمای خشک

قبل از به کار گرفتن فولاد در امر ساختمان سازی ویا به طور کلی قبل از رواج صنعت فولاد کلیه سقف ها ساختمانها مخصوصاً در ایران با چوب و یا با قوس پوشانیده می شود ودر ممالکی که مانند ایران دارای جنگلهای فراوان نبوده اند از قوس بیشتر استفاده می کردنند به طوری که هنوز هم بعضی از ساختمانها را در یزد وکرمان وبم که در ناحیه کویری قرار دارند به وسیله قوس می پوشانند. زیبایی و تنوع رنگ نمای آلومینیوم کامپوزیت باعث شده استفاده از آن روز به روز گسترده تر شود و افراد بیشتری به این نما اشتیاق پیدا کنند. این روش مانند روش فیکس است اما در آن ورق ها پس از برش در پروفیل های H شکل و L شکل قرار می گیرند. این پانل ها نوعی عایق صوتی و حرارتی محسوب می شوند زیرا لایه پلی اتیلنی که در وسط دو لایه آلومینیوم قرار گرفته نه تنها مانع از انتقال حرارت می شود بلکه از میزان سر و صدا در ساختمان نیز می کاهد. استفاده از متریالی که عایق صدا می باشد در ساخت نمای ساختمان بسیار تا بسیار مهم است. پانل های آلومینیوم کامپوزیت به صورت آماده در بازار موجود هستند و به راحتی در دسترس می باشند.

روش هنگینگ را روش ریلی نیز می نامند زیرا در آن، ناودانی به شکل ریلی بوده و می توان آن را رگلاژ نمود. در اجرای نمای کامپوزیت از چهار روش تحت عنوان روش فیکس، روش هنگینگ، روش فیلکس ریلینگ و روش L و H استفاده می شود. چنانچه از سنگهای با طولهای متفاوت در نمای ساختمان اجرا میگردد در ارتفاعات پایین از سنگهایی با طولهای بلند استفاده شود و تکههای با طول کمتر را در ارتفاعات بالای نما استفاده گردد. این نما در مقایسه با سایر نماها کمتر دچار تغییر رنگ می شود. در این روش ورق های آلومینیومی به پین ناودانی آویزان می شوند. این نما از جمله نماهایی است که به دلیل مزایا و قابلیت های بی شمار مورد استقبال قرار می گیرد اما تنها عیب آن گران بودن هزینه های خرید پانل های آلومینیومی و اجرای آنهاست. دلیل استفاده زیاد آلمینیوم، زیبایی و قابلیت های زیادی است که به نما می دهد.

بر سر عابران پیاده را می گیرد.

این نما به منظور پیشگیری از خوردگی و زنگ زدگی آهن در مناطقی که دارای آب و هوای شرجی هستند استفاده می شود. به دلیل استفاده از پروفیل آلومینیومی در این روش، سازه در مقایسه با روش فیکس آهن سبک تر خواهد بود. آهن کشی نمای ساختمان جلوی خطرات احتمالی ریزش نما بر سر عابران پیاده را می گیرد. سازه های فلزی در ساختمان ها به دو بخش کلی تقسيم بندی می شوند که یک بخش شامل اسکلت فلزی که زیر مصالح ساختمانی قرار می گیرند و بخش دوم قطعات فلزی هر چند جزئی بر روی سطح سازه می باشد که غالباً نقش تزئینی دارند که می تواند قاب فلزی پنجره ها و یا چارچوب درب ساختمان و همچنين صفحات فلزی موجود بر روی لبه ی بام سازه باشد. کاهش وزن ساختمان منجر به کاهش نیروی زله بر سازه می شود، به همین دلیل استفاده از این مصالح در ساختمان به ایمنی بیشتر در برابر تکان های ناشی از زله کمک خواهد کرد. در کل نصب این نما تنها توسط افراد متخصص صورت می گیرد تا نمایی بی عیب و نقص و ماندگار ایجاد شود. آلومینیوم ماده ای مقاوم در برابر حرارت است و اگر نمای ایجاد شده با این متریال در معرض آتش سوزی قرار گیرد تغییر شکل نخواهد داد.

نمای خشک نمایان

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از شرکتهای نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید