گرفتم گرفت؟ تلاش کنید این نکات اجرای نما خود را ساده کنید

7. هماهنگی رنگ نور ها با رنگ متریال المان های موجود در نما انتخاب شود ، که از مهم ترین مواردی است که باید در هنگام برنامه ریزی برای نور پردازی به آن توجه کرد. یکی از خواسته های کارفرما در طراحی ساختمان اداری این بود که حجم بیرونی ساختمان و فضای داخلی آن معرف نام تجاری آن باشد. نما یک قطعه جدایی ناپذیر برای طراحی کلی یک ساختمان است و این فرصت را برای ایجاد شخصیت بنا فراهم میکند. 3- برای ساختن نمای ساختمان با آجر باید از آجرهای مخصوص به این کار استفاده شود. به عنوان مثال، میتواند به جلوگیری از تشکیل تونل باد یا آسیب پذیر بودن ساختمان در برابر تابش باد شدید کمک کند.. 5- برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل دیوار نما و دیوار زیرین آن باید عمل بندکشی بصورت صحیح و اصولی با استفاده از ملات ریزدانه و پرمایه انجام شود. اجرای سنگکاری دیوار یا ستونها مراحل مختلفی دارد. جهت اجرای نماهای خشک چهار مرحله اجرای اصلی وجود دارد که شامل اجرای عایق حرارتی، چهارچوب نگهدارنده یا شاسی کشی زیرکار، زیرسازی متناسب با نوع مصالح نازک کاری و در نهایت اجرای مصالح نما با اتصالات مناسب است.

8 روش‌ها ایجاد بهتر اجرای نما با The کمک از شما سگ

البته تیمهای ساحتمانی حرفهای زیادی نیز میتوانید پیدا کنید که قیمت اجرای نمای سرامیک خشک توسط آنها بسیار مناسب است. بیشتر ساختمانها نمای سرامیک دارند که البته معایب نمای سرامیک کم نیست. بدیهی است در چنین شرایطی دستمزد کار بیشتر میشود. این امر به این دلیل است که علی رغم اینکه هزینه های زیادی صرف ساختن نمای این ساختمان شده ولی سازنده آن از آگاهی کافی برخوردار نبوده است یا به عبارت دیگر سازنده دراین زمینه نابلد بوده است. 7- قبل ازاجرای نما باید سطح زیرین آن آماده شود که این امر بستگی به نوع نمایی دارد که قرار است اجرا شود. تیم ویکی طراح دارای بهترین متخصص ها در زمینه طراحی، نظارت و اجرای تمامی عملیات های ساختمانی است که این امر باعث شده تا پروژه های شما عزیران را در مناطق مختلف کشور و همچنین پروژه های بین المللی انجام دهد. بسیاری از ساختمانهایی که در مناطق حفاظت شده قرار دارند ممکن است محدودیت هایی برای تغییر نما داشته باشند. قطعا به عنوان طراح با مشتریانی روبرو شده اید که با مشاهده یک نما، اصرار به کپی برداری از آن داشته اند و این موضوع برای شما قابل هضم نبوده است…

This was gener ated by behsaznama Content Gen er ator Demov ersion .

مصالح نمای خشک

نمای ساختمان نخستین بخش از آن است که علاوه بر جنبههای ظاهری و زیباییشناختی، نقش مهمی هم در دوام و پایداری آن در برابر شرایط جوی مختلف دارد. با نگاه کردن به محیط اطراف خود متوجه می شویم که بخش عظیمی از محیط اطرافمان را نماهای ساختمانی تشکیل داده اند. نما ها ي سرامیکی جدید بر خلاف روش های قبلی به گونه ای طراحی شده اند که امکان ورود کمی رطوبت به داخل سیستم داده می شود. علاوه بر زیبایی شناسی، نمای ساختمان نقش مهمی در بهره وری انرژی و همچنین ارتباط طراحی بیرونی ساختمان با طراحی داخلی دارد. طراحی نما معمولاً به طراحی قسمتی از ساختمان که قابل رویت است، اشاره دارد. نماها میتوانند اشکال و اندازههای مختلفی داشته باشند و طراحی آن فرصتی برای معمار است که استعداد خود را با جان بخشیدن به یک ساختمان به نمایش بگذارد. طراحی و اجرای نمای ساختمان تأثیر زیادی بر جریان هوا و نور در ساختمان و همچنین نحوه مقابله آن با شرایط محیطی خواهد داشت. یک طراحی نمای ساده و در عین حال زیبا می تواند به طور ناگهانی شخصیت یک ساختمان و نحوه درک افراد از آن را تغییر دهد. با افزایش ابعاد سنگ، نصب آن به مهارت و تخصص بیشتری نیاز پیدا میکند.

این سیستم با پنلهای رسی و سنگ، سرامیک، شیشه و کامپوزیت قابل اجرا میباشد. برقی کردن حرکت این نماها نیز قابل انجام است. خدمات شستشوی نما به تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات و روش هایی که برای پاک کردن جرم و آلودگی های سطح نمای ساختمان ، با به کار گیری از ابزار های ایمن کار در ارتفاع و همچنین مواد نماشویی مخصوص گفته میشود.برای انجام خدمات نماشویی ساختمان بدون داربست نمیتوان روش ثابتی در نظر گرفت چرا که در نماهای ساختمان از تنوع بالایی برخوذداریم و اجرای نما و نماسازی و جنس نما بسیار مختلف است به همین دلیل روش شستشوی نما برای هر ساختمان نیز مختلف میباشد و بستگی به طرح سازه دارد. نمای آجری از انواع نمای ساختمان می باشد که با بکارگیری این نوع فضای ساختمان دلنشین خواهد شد و به دلیل دارا بودن ضریب انتقال حرارتی کم و پایین نقش مهم و پررنگی در ایجاد عایق حرارتی در یک سازه و ساختمان ایفا می کند.

نمای خشک مدرن

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد شرکتهای نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید