گربه‌ها، کانین و اجرای نما

آجر سوز نما داخلی قابلیت اجرا به صورت دوغابی یا تر و خشک را دارند و دارای کاربردهای فراوانی می باشند که از آن ها در بسیاری از کارهای مدرن و ساختمان های با نمای پارامتریک استفاده می شود . این نوع نما معمولا از مصالح سبک بویژه ترکیب آلومینیوم و شیشه ساخته می شود. کیفیت نمای پایانی به ظرافت و مهارت استاد کاران بستگی داشته و از انواع سنگ ها و پودر های رنگی می توان سنگ کریستال و پودر کریستال ، سنگ جوشقان و پودر جوشقان ، و سایر های سنگ های رنگی مانند سنگ قرمز ، سنگ جگری ، سنگ لیمویی، سنگ مرمر، سنگ سیاه و سنگ سبز، پودر سنگ و سایر مصالح در این نماسازی مورد استفاده قرار میگیرند. همان طور که پیش تر نیز گفته شد، اجرای فضای سبز در نما از دیگر مواردی است که در طراحی امروزی نما به کار برده می شود. هزینه شستشوی نمای ساختمان متری بوده و نسبت به جنس نمای ساختمان شما و همچنین میزان آلودگی نمای ساختمان محاسبه می شود. با توجه به رنگ و ابعاد آجر نما ، قیمت آن ها متفاوت می باشد . Th is da​ta was c᠎reated by behsaznama  Con᠎te​nt G enerator DE᠎MO.

آیا نماهای مدرن ارزش [$] برای شماست؟

ویژگی فنی سنگ ساختمانی با آزمایش های فیزیکی و شیمیایی بدست می آید و بسته به نوع،ساختار و کانی های تشکیل دهنده آن متفاوت است.آزمایش های شیمیایی سنگ ها تا حدودی ترکیب شیمیایی آنها را نشان می دهد و ترکیبات مضر و بررسی های کانی شناسی را به عمل می آورد.ساختار فیزیکی سنگ نیز با کمک معیارهایی از جمله وزن مخصوص،مقاومت فشاری،مقاومت سایشی،میزان تخلخل،میزان جذب آب،تخلخل و سنجیده می شود. باب طراحی نما سبک های مختلفی براي کار عبوس می شود که یکی از آنها سبک نمای رومی یا همان کلاسیک است، که طراحان معماری شیپ ساختمان به سوي تقاضا کارفرما از لمحه زيان نمودند. نماهای مدرن بر خلاف گونههای کلاسیک، زبانی ساده دارد و دیگر خبری از پیچیدگی ها و تزئینات بیش از حد در آنها نیست. و به دلیل رسانایی گرمایی کمی که دارند مصرف انرژی آن ها کمتر می باشد . نمای شسته حاصل از ترکیب درصد معینی از سیمان سفید یا سیاه ( با توجه رنگ نمای پایانی انتخاب میشود) و پودر های رنگی طبیعی یا پودر سنگ رنگی و سنگ های نمره بندی شده به همراه آب ترکیب شده و ملات مینماییم و بوسیله ماله و سایر ابزار اهای سیمانی کاری روی سطح کار اجرا می شود. ​Th is post has  been wri​tten with G​SA C on tent Generat or Dem oversi on!

نمای خشک نمایان

مواد و مصالح مورد استفاده در این نما معمولا سنگ، پودر سنگ و سیمان سفید می باشد. سیتاک تاییدیه شهرداری را نیز برای طراحی نما ساختمان شما اخذ می کند. البته استفاده از مواد سیلیس و دیسکیلیر زمانی کاربرد دارد که این مواد ها با جنس نمای ساختمان شما سازگاری کاملی داشته باشد و استفاده کردن از این مواد ها موجب آسیب رساندن به نمای ساختمان شما نشود. سيستم طراحي و اجرا ي فيكس آلومينيوم در اجراي نماي كامپوزيت آلومينيوم ،مشابه اجراي نماي كامپوزيت به روش فيكس آهن ميباشد، با اين تفاوت كه در اين سيستم اجرا ، به جاي استفاده از پروفيل هاي زيرسازي عمودي فلزي از پروفيل هاي آلومينيومي استفاده مي گرددوهمچنين مشابه سيستم اجرايي هنگ، در خطوط افقي ، از پروفيل استفاده نميگردد و تنها با استفا ده از طراحي خاص ورق هاي كامپوزيت،ژوئن هاي افقي مورد نياز طرح،تامين ميگردد. اتاق نشیمن ،پذیرایی، آشپزخانه،سرویس ها ، حمام ،اتاق خواب،انباری،راهروها و به صورت عمومی کلیه فضاهای داخلی میبایستی بر اساس اصول و استاندارد و همچنین فرهنگ خاص هر منطقه و هماهنگی با فیزیولوژی انسان طراحی شوند.

ی ساختمان ها, بیشتر از گذشته اهمیت می دهند.

پیشرفت علم و صنعت امروزه دست به تولید مصالح جدیدی برای ساخت ساختمان ها زده است که موجب شده است تا در ساخت اسکلت سازه ها محصولی همچون آجر کمتر به کار گرفته شود و در عوض آجر نماها روز به روز بیشتر به کار برده شوند . همانطور که در مطالب بالا بیان کردیم آجر نماها از مصالح پر کاربرد برای اجرای نمای ساختمان ها و در برخی مواقع دکوراسیون منازل می باشند . علیرغم طراحی نمای کلاسیک ساختمان استفاده از سنگ در طراحی مدرن ساختمان بیشتر اوقات به صورت ترکیبی با دیگر مصالح معماری استفاده می شود. مروزه به طراحی معماری نمای ساختمان ها, بیشتر از گذشته اهمیت می دهند. اجرای پنل های جی اف ار سی با ابعاد کوچک تر تنها نیازمند بستن 4 پیچ می باشد. باید بدانید که یکی از مهم ترین موارد تاثیر گذار در قیمت نما شیروانی ایزوگام و هم چنین دیگر ایزوگام های موجود در بازار های خرید و فروش کیفیت آن ها می باشد. 2. نکته دیگر در نورپردازی توجه به رنگ ها و شدت نورها می باشد که فاکتوری مهم در طراحی نورپردازی ساختمان های مدرن است. رنگ، حالت و شدت نور و هماهنگ سازی رنگ نور با رنگ مصالح نمای ساختمان نکاتی است که طراح باید در نظر بگیرد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نمای خشک سنگ لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید